Upside down baby

24-01-2018 22:51 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bedankt aan de dames die konden “bevestigen” dat het gevoel normaal is.
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-01-2018 13:17
Reden: OP verwijderd, maatregelen zijn genomen
87.32% gewijzigd
Ja.

Maar vraag het anders morgen even na bij de VK als dat je gerust stelt.
Ja dat is normaal.
Heel normaal, straks gaat er nog wel meer zeer doen.
Het hoort er allemaal bij.

Maar vraag het aan je verloskundige, daar is ze voor en zij kan je veel beter geruststellen.
Upside down baby en already momma’s...

Heeft iemand je wel eens verteld dat hoofd naar beneden voor de bevalling zeker de bedoeling is?
Kind ligt dus perfect voor de uitgang. En over een paar weken daalt het hoofdje in en heb je het gevoel dat je een basketbal tussen je benen hebt.
Eze schreef:
24-01-2018 23:34
Upside down baby en already momma’s...

Heeft iemand je wel eens verteld dat hoofd naar beneden voor de bevalling zeker de bedoeling is?
Nee?

Weet ook niet hoe ik zwanger ben geworden. Werd op een ochtend wakker en toen was ik het ineens.
Soms vraag ik me af hoe het kan dat mensen wel slim genoeg zijn om n partner te vinden maar niet weten hoe n zwangerschap werkt. [Edit: we hebben temaken met maria. Scheelt weer kosten voor zwemles voor de kleine]

TO vraag voorlichting aan je verloskundige.

Dat drukkende gevoel is ook normaal. Je banden worden losser en je bekken wordt ruimer zodat de baby er straks door kan.
Kralenketting83 schreef:
24-01-2018 23:48
Soms vraag ik me af hoe het kan dat mensen wel slim genoeg zijn om n partner te vinden maar niet weten hoe n zwangerschap werkt. [Edit: we hebben temaken met maria. Scheelt weer kosten voor zwemles voor de kleine]

TO vraag voorlichting aan je verloskundige.

Dat drukkende gevoel is ook normaal. Je banden worden losser en je bekken wordt ruimer zodat de baby er straks door kan.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-01-2018 09:06
Reden: Op de man
8.97% gewijzigd
Je klinkt erg liefdevol en stabiel.
Bah altijd die kattige reacties... Jammer. Normaal dat je die vragen hebt to ;) maar het gevoel is zeker herkenbaar.
Sophiever schreef:
25-01-2018 02:27
Je klinkt erg liefdevol en stabiel.
Ah dankjewel! Altijd fijn als mensen dat helderziend kunnen aflezen uit een bericht op een forum :heart:
Oudewijzeuil schreef:
25-01-2018 03:14
Bah altijd die kattige reacties... Jammer. Normaal dat je die vragen hebt to ;) maar het gevoel is zeker herkenbaar.
Normaal? Dertig weken zwanger en je afvragen of het in orde is dat je baby met het hoofd naar beneden ligt?
TO waarom haal je je OP leeg?
Eze schreef:
25-01-2018 10:01
Normaal? Dertig weken zwanger en je afvragen of het in orde is dat je baby met het hoofd naar beneden ligt?
Huh? Ik vroeg of het herkenbaar is dat je met dit termijn daar zo een oncomfortabel/drukkend gevoel van krijgt.
ava75 schreef:
25-01-2018 10:05
TO waarom haal je je OP leeg?
Omdat ik mij helaas altijd vergis in de sfeer op dit forum. En om een of andere kattige hormonen-uitval (vanuit mij) op de reacties te voorkomen heb ik mijn vraag verwijderd.

Overigens wel bedankt voor je reactie! Maakte mij ook verder geen zorgen of iets, is/was gewoon een compleet nieuw gevoel voor mij.
Eze schreef:
25-01-2018 10:01
Jazeker vind ik dat normaal. Domme vragen bestaan namelijk niet.
En ook al zou het een domme vraag zijn, ik vind onvriendelijk reageren of sneren dat TO voorgelicht moet worden, echt zó niet nodig!
Oudewijzeuil schreef:
25-01-2018 10:42
Jazeker vind ik dat normaal. Domme vragen bestaan namelijk niet.
En ook al zou het een domme vraag zijn, ik vind onvriendelijk reageren of sneren dat TO voorgelicht moet worden, echt zó niet nodig!
Dankjewel @Oudewijzeuil! Er zullen helaas altijd mensen zijn die een geschreven vraag op hun eigen manier interpreteren.

Overigens ben ik niet zo dom als nu wordt neergezet. @Eze had gewoon mijn vraag iets beter moeten lezen.
HvP schreef:
25-01-2018 10:47
Dankjewel @Oudewijzeuil! Er zullen helaas altijd mensen zijn die een geschreven vraag op hun eigen manier interpreteren.

Overigens ben ik niet zo dom als nu wordt neergezet. @Eze had gewoon mijn vraag iets beter moeten lezen.
Jokkebrok. Je vroeg wel degelijk ook of het normaal was dat je kind met het hoofd naar beneden ligt.
HvP schreef:
25-01-2018 10:26
Omdat ik mij helaas altijd vergis in de sfeer op dit forum. En om een of andere kattige hormonen-uitval (vanuit mij) op de reacties te voorkomen heb ik mijn vraag verwijderd.

Overigens wel bedankt voor je reactie! Maakte mij ook verder geen zorgen of iets, is/was gewoon een compleet nieuw gevoel voor mij.
Dit is het voorkomen? :-P)
-
Eze schreef:
25-01-2018 13:05
Jokkebrok. Je vroeg wel degelijk ook of het normaal was dat je kind met het hoofd naar beneden ligt.
Jokkebrok mag je lekker tegen je eigen kinderen zeggen als het nodig is.

Zo teleurstellend altijd als je denkt met volwassen vrouwen te maken te hebben en dan dit soort kattig kinderlijk gedrag naar voren komt.

Fijne dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven