Chlamydia van collega
donderdag 25 januari 2018 om 17:42
Nee, maar misschien wordt het hem een beetje te heet onder z'n voeten, omdat ik hem eventueel kan verlinken bij z'n vriendin..Felix_Urbexicus schreef: ↑25-01-2018 17:41Waarom zou je baan op het spel staan? Beïnvloed de chlamydia je functioneren?
donderdag 25 januari 2018 om 17:43
Ja, dat is een beetje het dillema... Ik ben geen verrader en wil niet iemand z'n relatie verwoesten, maar aan de andere kant zit die arme vrouw thuis, niets vermoedend...blijfgewoonbianca schreef: ↑25-01-2018 17:42Jij hebt je best gedaan door hem in te lichten. Meer kun je niet doen. Of je moet het geen punt vinden om zijn vrouw in te lichten met alle gevolgen van dien.
donderdag 25 januari 2018 om 17:45
Anders begrijp ik niet waarom jouw soa je werk belemmert.
donderdag 25 januari 2018 om 17:46
Partnerwaarschuwing via de website
Je kunt je sekspartner(s) waarschuwen via de website partnerwaarschuwing.nl. Met een code kan je op die website een standaardbericht via e-mail of sms versturen, met of zonder je naam.
Vraag je huisarts om een code. Partnerwaarschuwing.nl is een nieuwe service. Het kan zijn dat je huisarts dit nog niet kent. Vertel het je huisarts. Via Partnerwaarschuwing.nl kan je huisarts meer informatie krijgen over de website en een inlogaccount aanvragen. Daarmee kan je huisarts voor jou een code aanmaken.
Je kunt zo dus een bericht sturen aan jouw sekspartner(s) zonder je naam te noemen. Iemand wordt alleen gewaarschuwd als jij daar toestemming voor geeft.
Je kunt je sekspartner(s) waarschuwen via de website partnerwaarschuwing.nl. Met een code kan je op die website een standaardbericht via e-mail of sms versturen, met of zonder je naam.
Vraag je huisarts om een code. Partnerwaarschuwing.nl is een nieuwe service. Het kan zijn dat je huisarts dit nog niet kent. Vertel het je huisarts. Via Partnerwaarschuwing.nl kan je huisarts meer informatie krijgen over de website en een inlogaccount aanvragen. Daarmee kan je huisarts voor jou een code aanmaken.
Je kunt zo dus een bericht sturen aan jouw sekspartner(s) zonder je naam te noemen. Iemand wordt alleen gewaarschuwd als jij daar toestemming voor geeft.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 25 januari 2018 om 17:46
donderdag 25 januari 2018 om 17:47
Kon je dat niet vooraf bedenken?shedoesntknow schreef: ↑25-01-2018 17:43Ja, dat is een beetje het dillema... Ik ben geen verrader en wil niet iemand z'n relatie verwoesten, maar aan de andere kant zit die arme vrouw thuis, niets vermoedend...
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
donderdag 25 januari 2018 om 17:47
Het had je gesierd als je dat voor die seksaffaire had bedacht. Zit nu niet heel schijnheilig empathisch te doen.shedoesntknow schreef: ↑25-01-2018 17:43Ja, dat is een beetje het dillema... Ik ben geen verrader en wil niet iemand z'n relatie verwoesten, maar aan de andere kant zit die arme vrouw thuis, niets vermoedend...
anoniem_308541 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 17:49
0.55% gewijzigd
donderdag 25 januari 2018 om 17:48
Je hebt in ieder geval humor.shedoesntknow schreef: ↑25-01-2018 17:43Ja, dat is een beetje het dillema... Ik ben geen verrader en wil niet iemand z'n relatie verwoesten, maar aan de andere kant zit die arme vrouw thuis, niets vermoedend...
donderdag 25 januari 2018 om 17:49
blijfgewoonbianca schreef: ↑25-01-2018 17:48Maar wat ik niet snap; je had al seks met hem gehad toen je een test deed. Die was toen negatief. Toch?
Juist, hij is vaker vreemdgegaan!