Gezondheid alle pijlers

Chlamydia van collega

25-01-2018 17:39 78 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste Viva forumlezers,
moderatorviva wijzigde dit bericht op 25-01-2018 18:10
Reden: maatregelen genomen ivm OP verwijderd
94.92% gewijzigd
Schaamrood staat op m'n kaken, ik denk dat ik zo deze topic maar weer weg haal haha..
Als hij die chlamydia van jou had dan had je je heel schuldig kunnen voelen omdat zijn vrouw in het ergste geval onvruchtbaar raakt.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
shedoesntknow schreef:
25-01-2018 17:49
Juist, hij is vaker vreemdgegaan!
Of zijn partner. Er hangt geen kaartje met " groetjes van .... " aan een SOA.
blijfgewoonbianca schreef:
25-01-2018 17:50
Als hij die chlamydia van jou had dan had je je heel schuldig kunnen voelen omdat zijn vrouw in het ergste geval onvruchtbaar raakt.
Was oprecht niet van mij! Hij had het aan mij gegeven en is dus vaker vreemd gegaan waarbij tijdens één van die andere seksuele affaires de soa had opgelopen. Bastard
Ik ken de partner... Hij was het, sowieso!
Zijn vrouw kan er onvruchtbaar van worden. Dit soort dingen, alsook HIV, had ik toch echt gedeeld met zijn vrouw. Ik zou mezelf niet meer recht aan kunnen kijken als ik dat niet had gedaan.

Maar toen je met die man naar bed ging was je natuurlijk al weinig met haar lot begaan...

Ik snap wel dat je nu in een enorm lastig parket zit.
Nav__ schreef:
25-01-2018 17:51
Zijn vrouw kan er onvruchtbaar van worden. Dit soort dingen, alsook HIV, had ik toch echt gedeeld met zijn vrouw. Ik zou mezelf niet meer recht aan kunnen kijken als ik dat niet had gedaan.

Maar toen je met die man naar bed ging was je natuurlijk al weinig met haar lot begaan...

Ik snap wel dat je nu in een enorm lastig parket zit.
Jong, naief, dronken en geil... Doe je soms stomme dingen ;)
shedoesntknow schreef:
Ik ken de partner... Hij was het, sowieso!
Joh, doe nou niet net of je hem of haar of hen als stel door en door kent.
shedoesntknow schreef:
Hij had het aan mij gegeven
Wat je krijgt moet je houden.
Alright, dames jullie hebben gelijk! Het was ENORM dom van me en ben ook er ook zeker niet trots op. Ik denk dat ik maar overweeg om met hem te gaan praten en hoe het verder moet... Ik denk dat ik het topic bericht even wijzig, ik ben zó bang dat het uitkomt bij m'n andere collega's lol. Wellicht vermoed iemand namelijk al iets.
shedoesntknow schreef:
Schaamrood staat op m'n kaken, ik denk dat ik zo deze topic maar weer weg haal haha..
Moet je doen, krijg je vanzelf een ban!
shedoesntknow schreef:
Hihi
shedoesntknow schreef:
25-01-2018 17:46
Wat ik al zei, bang dat hij op mij neer gaat kijken en werkt toch ergens een beetje onprettig...

Dat doet hij waarschijnlijk al als je je zo makkelijk laat nemen.
...
anoniem_67d31913d4817 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 18:08
Reden: op weg, mijn, goedbedoelde, reactie ook maar weg... getver
96.94% gewijzigd
Moonshine1984 schreef:
25-01-2018 17:40
Je zult namelijk nooit meer serieus genomen worden ( no pun intended)
:rofl:
shedoesntknow schreef:
25-01-2018 17:52
Jong, naief, dronken en geil... Doe je soms stomme dingen ;)

Je vergeet egoïstisch en schijnheilig: nu jammeren over zijn arme vriendin maar als die vent je niet had besmet had je waarschijnlijk geen medelijden met haar gehad.
MonicaG schreef:
25-01-2018 18:07
Je vergeet egoïstisch en schijnheilig: nu jammeren over zijn arme vriendin maar als die vent je niet had besmet had je waarschijnlijk geen medelijden met haar gehad.
Gut stel je even aan zeg. To opent dit topic terwijl ze weet dat ze afgebrand gaat worden. Moet je dan voor jou op d'r knieën hm? Ze schrijft meerdere malen dat ze stom is geweest, wat kan ze nog meer doen dan? Helemaal empathisch zijn?
Ik vind het haar juist sieren dat ze zich er nog om bekommerd.
Stuur wel een mailtje rond naar al je collega's om ze te waarschuwen zodat er niet nog meer slachtoffers gaan vallen.
Niet geschoten is altijd mis
Kasboom schreef:
25-01-2018 18:32
Gut stel je even aan zeg. To opent dit topic terwijl ze weet dat ze afgebrand gaat worden. Moet je dan voor jou op d'r knieën hm? Ze schrijft meerdere malen dat ze stom is geweest, wat kan ze nog meer doen dan? Helemaal empathisch zijn?
Ik vind het haar juist sieren dat ze zich er nog om bekommerd.
Lieve reactie, dank je wel! Ik schrok een beetje van de afkeurende reacties. Niet dat ik reacties had verwacht dat mensen mij zouden aanmoedigen, maar toch had ik dit niet verwacht. De ene kant kan ik de felle reacties wel waarderen, daarmee kom ik nog meer tot besef dat dit gedrag niet door de beugel kon, maar ik ben begin 20 jaar en op dat moment leek het als een soort van guilty pleassure. Heel fout, ik weet het, maar ben gewoon enorm geschrokken van de consequenties en mijn gevoel richting haar (achteraf.) Maar het is allemaal fout, ik weet het... Weet niet zo goed wat nu het juiste is om te doen richting haar voornamelijk!
anoniem_363298 wijzigde dit bericht op 25-01-2018 18:44
0.70% gewijzigd
shedoesntknow schreef:

You really don't know hè?
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
25-01-2018 18:38
You really don't know hè?
Zou je iets specifieker kunnen zijn?
:HA:
Well, that didn't work.

~An Autobiography~
shedoesntknow schreef:
25-01-2018 18:40
Zou je iets specifieker kunnen zijn?

Dat een topic weghalen niet mag.

Verder goed dat je hand in eigen boezem durft te steken. Je hebt geen verplichting naar zijn vrouw toe. Hij wel. En je hebt hem op de hoogte gesteld. Zijn verantwoordelijkheid.

En wat hij van jou denkt? Waarschijnlijk al niet zoveel. Maar hij zal donders goed weten dat die chlamydia van hem komt. Zou er boven staan. Ik vind hem nogal een eikel als ik het zo hoor.
I wanna live my life with the volume full!
Eidde schreef:
25-01-2018 18:49

Verder goed dat je hand in eigen boezem durft te steken. Je hebt geen verplichting naar zijn vrouw toe. Hij wel. En je hebt hem op de hoogte gesteld. Zijn verantwoordelijkheid.

En wat hij van jou denkt? Waarschijnlijk al niet zoveel. Maar hij zal donders goed weten dat die chlamydia van hem komt. Zou er boven staan. Ik vind hem nogal een eikel als ik het zo hoor.

Dat een topic weghalen niet mag, wist ik niet!! En bedankt voor uw reactie, je hebt gelijk, ik heb verder niets te maken met zijn vrouw!

Ik zal m'n best doen om boven deze eikel te staan (hij is dat inderdaad, zag ik ook pas later. Misbruik maken van zijn functie en aanzien, ga zo maar door, typisch gevalletje narcist), maar hij maakt het allemaal verdomde lastig voor mij...
Eidde schreef:
25-01-2018 18:49

En als iemand die verantwoordelijkheid niet neemt en daardoor raakt zijn vrouw onvruchtbaar, dan is dat maar jammer? Ik snap zo'n instelling echt niet... je hebt toch wel een klein beetje zorg voor elkaar?

Als je iemand iets vreselijks kunt besparen, dan probeer je dat toch te doen? Als jij die vrouw was en jij had nu een ziekte waardoor je onvruchtbaar kan raken, zou je dan de overspelspartner van je man ook adviseren haar smoeltje te houden?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven