Overspel partner
vrijdag 19 januari 2018 om 17:08
Sinds 2 weken weet ik dat mijn man seks heeft gehad met een collega op het werk.
Volgens mijn man heeft het maar een week of 6 geduurd en hebben ze er zelf mee besloten te stoppen. Dus op het moment dat ik erachter kwam was het ook al 6 weken gestopt.
Zij heeft hem een gepijpt en andere keer afgetrokken.
Hij mocht niets bij haar doen wilde ze niet. Ze hebben meerdere keren gezoend. Aan haar borsten en billen gezeten als hij haar op het werk tegen kwam. Ongeveer dus 6 weken om elkaar heen gedraaid. Ook heeft hij haar in die periode meerdere keren opgehaald voor het werk en weer thuis gebracht! Hij zegt nooit mee naar binnen te zijn gegaan. Wel ben ik er ook achter gekomen dat ze op een stil afgelegen plekje met de auto hebben gestaan. Hij zegt dat ze alleen gezoend hebben en verder niets! Dat vind ik moeilijk te geloven als je wel op je werk je laat pijpen en risico gesnapt te worden en je baan kunt verliezen het dan niet doet in de auto waar niemand je ziet!
Hij blijft volhouden dat er echt verder niets gebeurt is en ze niet geneukt hebben. We hebben besloten om het toch nog een keer te proberen omdat ik ook mijn aandeel hierin zie hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Ik heb hem echt verwaarloost nauwelijks seks nauwelijks intimiteit heb hem meerder keren afgewezen.
Werd ook opgeslokt door problemen met mijn dochter die in een psychose zit. En waar maar geen hulpverlening voor van de grond kwam.
Zelf ook geopereerd aan een hernia met weinig herstel. Dus al langdurig in de ziektewet.
Revalidatie traject gevolgd enz.
Dus daar ook intensief mee bezig geweest. En onze relatie mijn man voor lief genomen.
Maar nu vraag ik me dus af hoe vergeet je dat je man overspel heeft gepleegd? Hoe krijg je het vertrouwen terug?
Hoe krijg je dit uit je hoofd uit je systeem. Het doet zo veeel pijn!
Heb het gevoel dat deze pijn nooit meer weg gaat!
Volgens mijn man heeft het maar een week of 6 geduurd en hebben ze er zelf mee besloten te stoppen. Dus op het moment dat ik erachter kwam was het ook al 6 weken gestopt.
Zij heeft hem een gepijpt en andere keer afgetrokken.
Hij mocht niets bij haar doen wilde ze niet. Ze hebben meerdere keren gezoend. Aan haar borsten en billen gezeten als hij haar op het werk tegen kwam. Ongeveer dus 6 weken om elkaar heen gedraaid. Ook heeft hij haar in die periode meerdere keren opgehaald voor het werk en weer thuis gebracht! Hij zegt nooit mee naar binnen te zijn gegaan. Wel ben ik er ook achter gekomen dat ze op een stil afgelegen plekje met de auto hebben gestaan. Hij zegt dat ze alleen gezoend hebben en verder niets! Dat vind ik moeilijk te geloven als je wel op je werk je laat pijpen en risico gesnapt te worden en je baan kunt verliezen het dan niet doet in de auto waar niemand je ziet!
Hij blijft volhouden dat er echt verder niets gebeurt is en ze niet geneukt hebben. We hebben besloten om het toch nog een keer te proberen omdat ik ook mijn aandeel hierin zie hoe dit heeft kunnen gebeuren.
Ik heb hem echt verwaarloost nauwelijks seks nauwelijks intimiteit heb hem meerder keren afgewezen.
Werd ook opgeslokt door problemen met mijn dochter die in een psychose zit. En waar maar geen hulpverlening voor van de grond kwam.
Zelf ook geopereerd aan een hernia met weinig herstel. Dus al langdurig in de ziektewet.
Revalidatie traject gevolgd enz.
Dus daar ook intensief mee bezig geweest. En onze relatie mijn man voor lief genomen.
Maar nu vraag ik me dus af hoe vergeet je dat je man overspel heeft gepleegd? Hoe krijg je het vertrouwen terug?
Hoe krijg je dit uit je hoofd uit je systeem. Het doet zo veeel pijn!
Heb het gevoel dat deze pijn nooit meer weg gaat!
zondag 21 januari 2018 om 13:02
Hoezo is het je partner verwaarlozen als je een tijdje niet wilt neuken? Een relatie heb je met 2, de verwaarlozing was wederzijds. Deze man heeft het bewust aangelegd met een collega. Hij heeft niet met zijn zatte kloten een slippertje gemaakt, maar hij heeft wekenlang met die dame gescharreld. En of er nu wel of niet is geneukt, boeien! Hij heeft haar belazerd toen het slecht met haar ging, want ze was genezende van een hernia en maakte zich zorgen om haar dochter. Toen voelde hij zich tekort gedaan en ging hij gretig in op de avances van een collega. Daarom is hij een eikel. Gelukkig ziet hij dit nu in, en hopelijk komen ze er samen, met hulp van de therapeut, uit.
zondag 21 januari 2018 om 14:02
Ik denk dat je je daarin nog sterk kunt vergissen. Ik heb nl tien jaar lang toedoen gehad met zo’ n rare getrouwde Flip. Was alleen maar uit op orale seks, ongelooflijk, wist mij overal tevinden. Kreeg wel eens het idee, dat ze hun eigen dan niet zo schuldig hoefde tevoelen. Heb iedere keer aangehaald, dat hij thuis rond de tafel moest gaan zitten, maar nee alles was prima en hij was niet ongelukkig. Ze proberen je zoveel wijs toemaken, dat je aan je zelf gaat twijfelen. Maar ze vergeten dat ze het thuis front, al jaren emotioneel bedriegen, maar ook daar wist ie een antwoord op, wat niet weet, wat niet deert. In mijn ogen, als je thuis komt en er zit iemand die je dit aandoet, die persoon kun je intens niet meer van houden, anders zou dit in je hart zeer doen.Naomir schreef: ↑21-01-2018 08:14Lijkt mij sterk dat ze geen penetratie hebben gehad. De stap van pijpen naar neuken is mijn inziens niet heel groot. Ik zou het nog geloofwaardig vinden als die collega had gezegd, ik wil even niks doen want je hebt een relatie.
Maar als zij pijpen de grens vindt, dan heeft ze wel rare grenzen.
En het vertrouwen moet je weer langzaam opbouwen, als het tenminste lukt, tijd heelt alle wonden zeggen ze.
zondag 21 januari 2018 om 14:06
Zeg je nou dat je die rare getrouwde Flip 10 jaar van orale sex hebt voorzien? Of begrijp ik je dan heel verkeerd?! #HopeSofruitschaaltje schreef: ↑21-01-2018 14:02Ik denk dat je je daarin nog sterk kunt vergissen. Ik heb nl tien jaar lang toedoen gehad met zo’ n rare getrouwde Flip. Was alleen maar uit op orale seks, ongelooflijk, wist mij overal tevinden. Kreeg wel eens het idee, dat ze hun eigen dan niet zo schuldig hoefde tevoelen. Heb iedere keer aangehaald, dat hij thuis rond de tafel moest gaan zitten, maar nee alles was prima en hij was niet ongelukkig. Ze proberen je zoveel wijs toemaken, dat je aan je zelf gaat twijfelen. Maar ze vergeten dat ze het thuis front, al jaren emotioneel bedriegen, maar ook daar wist ie een antwoord op, wat niet weet, wat niet deert. In mijn ogen, als je thuis komt en er zit iemand die je dit aandoet, die persoon kun je intens niet meer van houden, anders zou dit in je hart zeer doen.
En het vertrouwen moet je weer langzaam opbouwen, als het tenminste lukt, tijd heelt alle wonden zeggen ze.![]()
Nou ja.. dat dus..
zondag 21 januari 2018 om 14:14
Hij achtervolgde je en dwong je om hem te pijpen 10 jaar lang?fruitschaaltje schreef: ↑21-01-2018 14:02Ik denk dat je je daarin nog sterk kunt vergissen. Ik heb nl tien jaar lang toedoen gehad met zo’ n rare getrouwde Flip. Was alleen maar uit op orale seks, ongelooflijk, wist mij overal tevinden. Kreeg wel eens het idee, dat ze hun eigen dan niet zo schuldig hoefde tevoelen. Heb iedere keer aangehaald, dat hij thuis rond de tafel moest gaan zitten, maar nee alles was prima en hij was niet ongelukkig. Ze proberen je zoveel wijs toemaken, dat je aan je zelf gaat twijfelen. Maar ze vergeten dat ze het thuis front, al jaren emotioneel bedriegen, maar ook daar wist ie een antwoord op, wat niet weet, wat niet deert. In mijn ogen, als je thuis komt en er zit iemand die je dit aandoet, die persoon kun je intens niet meer van houden, anders zou dit in je hart zeer doen.
En het vertrouwen moet je weer langzaam opbouwen, als het tenminste lukt, tijd heelt alle wonden zeggen ze.![]()
zondag 21 januari 2018 om 18:59
Jij gooit niks in de prullenbak. HIJ heeft jullie relatie al in de prullenbak geflikkerd toen bij besloot te gaan smeerkezen met een ander.Kasboom schreef: ↑20-01-2018 16:56Ik vind het altijd zo raar als mensen zeggen 'ja maar we zijn al x jaar bij elkaar, dat gooi je niet zomaar in de prullenbak'. Dat klopt, je gooit die x aantal jaren in het verleden dan ook niet in de prullenbak, maar je voorkomt misschien wel dat je de toekomstige jaren in de prullenbak gooit wanneer je uit een relatie stapt.
Maar misschien denk ik te simpel.
En als ervaringsdeskundige met een hernia kan ik je zeggen dat je dan echt makkelijk een maand of 4 geen sex hebt omdat je gewoon verrekt van de rugpijn. Als dat voor je partner een excuus is om met anderen te friemelen dan mag ie wat mij betreft gaan.
Sterkt TO
zondag 21 januari 2018 om 22:07
Wij zijn er allemaal niet bij geweest. Wat heeft het voor zin om te speculeren wat voor lichaamsvloeistoffen er wel of niet zouden zijn uitgewisseld door deze man en zijn collega-met-benefits?Naomir schreef: ↑21-01-2018 08:14Lijkt mij sterk dat ze geen penetratie hebben gehad. De stap van pijpen naar neuken is mijn inziens niet heel groot. Ik zou het nog geloofwaardig vinden als die collega had gezegd, ik wil even niks doen want je hebt een relatie.
Maar als zij pijpen de grens vindt, dan heeft ze wel rare grenzen.
maandag 22 januari 2018 om 07:59
#metoo, dat ik dat hoop dan. Het lijkt me wat ambivalent dat je zo'n snuiter er wel op wijst dat hij vreemd bezig is maar er tegelijkertijd willens en wetens aan meewerkt.
maandag 22 januari 2018 om 08:04
Wil je heel veel sterke wensen, Mijn man heeft mij ook bedrogen terwijl wij een heel goed huwelijk hadden , zijn nu anderhalf jaar verder en hebben er samen heel veel verdriet van. Nog steeds na anderhalf jaar....
Praten heel veel praten, hij zal geduld met je moeten hebben en al jou vragen moeten beantwoorden , alles komt ooit een keer uit als hij nog steeds blijkt te liegen. Veel sterkte!
Praten heel veel praten, hij zal geduld met je moeten hebben en al jou vragen moeten beantwoorden , alles komt ooit een keer uit als hij nog steeds blijkt te liegen. Veel sterkte!
maandag 22 januari 2018 om 09:18
Alles leuk en aardig hoor Fruitschaaltje, maar in dit verhaal ben je net zo’n rare Flip als de persoon waarover jij het hebt. Nu zit je een beetje zielig te doen, maar jouw gedrag deugt ook van geen kanten. Wat ben je nou voor een mens als je je hiervoor laat gebruiken door een man? Dan kun je je toch alleen maar rotschamen voor je eigen absurde gedrag? Dan mag Karma je net zo hard even een bezoek komen brengen om je een les te leren.fruitschaaltje schreef: ↑21-01-2018 14:02Ik denk dat je je daarin nog sterk kunt vergissen. Ik heb nl tien jaar lang toedoen gehad met zo’ n rare getrouwde Flip. Was alleen maar uit op orale seks, ongelooflijk, wist mij overal tevinden. Kreeg wel eens het idee, dat ze hun eigen dan niet zo schuldig hoefde tevoelen. Heb iedere keer aangehaald, dat hij thuis rond de tafel moest gaan zitten, maar nee alles was prima en hij was niet ongelukkig. Ze proberen je zoveel wijs toemaken, dat je aan je zelf gaat twijfelen. Maar ze vergeten dat ze het thuis front, al jaren emotioneel bedriegen, maar ook daar wist ie een antwoord op, wat niet weet, wat niet deert. In mijn ogen, als je thuis komt en er zit iemand die je dit aandoet, die persoon kun je intens niet meer van houden, anders zou dit in je hart zeer doen.
Als je dit ooit weer doet, vraag er dan maar eens geld voor...
maandag 22 januari 2018 om 11:00
Ik maak uit jou verhaal op dat jullie inmiddels niet meer bij elkaar zijn?
Dat bedoelde ik ook. Als je relatie sterk is, dan kom je er samen overheen en dan kun je er best eens een keer samen sarcastisch om lachen.
Zijn inmiddels hier 4 jaar verder....
de wereld wacht om ontdekt te worden
maandag 22 januari 2018 om 12:30
Hmm dus als je niet verder wilt met een partner die vreemd is gegaan dan ben je niet sterk? Ik neem aan dat je je bewust bent dat elke situatie verschilt? En dat je het niet op een grote hoop kan gooien? Mijn ex blijkt achteraf tijdens mijn zwangerschap vreemd te zijn gegaan (en is daarna lekker doorgegaan), wist ik pas veel later. Nou echt niet dat wij waren verder gegaan als ik er tijdens de relatie achter was gekomen, dat is toch gewoon een naai streek. Maar ik kan mij best wel voorstellen dat er situaties van vreemdgaan zijn waarbij samen doorgaan goed kan en dat je er vervolgens ook sterker uit kan komen.
maandag 22 januari 2018 om 12:35
Precies.
Heeft voor mij niks met een sterke relatie te maken maar met normen en waarden, jezelf serieus nemen en niet verlochenen. En vooral durven.
Ik had ook in de relatie kunnen blijven zitten uit gemakszucht....
Maar juist stappen durven nemen getuigd van sterk zijn.
Collega heeft het ook meegemaakt. Blijft in de relatie zitten. Want ze woont toch wel comfortabel en ja anders moet ook het paard weg...
Heeft voor mij niks met een sterke relatie te maken maar met normen en waarden, jezelf serieus nemen en niet verlochenen. En vooral durven.
Collega heeft het ook meegemaakt. Blijft in de relatie zitten. Want ze woont toch wel comfortabel en ja anders moet ook het paard weg...
maandag 22 januari 2018 om 13:59
Sinds wanneer zijn jouw waarden en normen maatgevend? Er zijn heel veel redenen om in een huwelijk te blijven. Het één is niet per se beter of slechter dan het andere lijkt mij.pearle schreef: ↑22-01-2018 12:35Precies.
Collega heeft het ook meegemaakt. Blijft in de relatie zitten. Want ze woont toch wel comfortabel en ja anders moet ook het paard weg...![]()
maandag 22 januari 2018 om 20:38
Laat ik over 1 ding duidelijk zijn ik blijf niet bij mijn man vanwege geld of gemakzucht! Ik kan mezelf prima bedruipen daar heb ik absoluut geen vent voor nodig! En ik heb in mijn hele leven nog nooit zomaar iets op gegeven waarvan ik vind dat het de moeite waard is om voor te vechten! En ik vind het zeker geen zwakte! Want geloof me het is heel zwaar en hard vechten om je relatie weer op de rit te krijgen als dit is gebeurt! En een ieder voor zich die dit mee maakt moet ook voor zichzelf bepalen of hij dit kan of wil of durft!pearle schreef: ↑22-01-2018 12:35Precies.
Collega heeft het ook meegemaakt. Blijft in de relatie zitten. Want ze woont toch wel comfortabel en ja anders moet ook het paard weg...![]()
maandag 22 januari 2018 om 20:41
Sommige komen er sterker uit, bij andere blijft het altijd een onderliggende irritatie/pijnpunt. Alleen jij kan bepalen of het lukt om samen verder te gaan.Leeflang schreef: ↑22-01-2018 20:38Laat ik over 1 ding duidelijk zijn ik blijf niet bij mijn man vanwege geld of gemakzucht! Ik kan mezelf prima bedruipen daar heb ik absoluut geen vent voor nodig! En ik heb in mijn hele leven nog nooit zomaar iets op gegeven waarvan ik vind dat het de moeite waard is om voor te vechten! En ik vind het zeker geen zwakte! Want geloof me het is heel zwaar en hard vechten om je relatie weer op de rit te krijgen als dit is gebeurt! En een ieder voor zich die dit mee maakt moet ook voor zichzelf bepalen of hij dit kan of wil of durft!
donderdag 25 januari 2018 om 10:04
Dat zei ik niet.
Im denk dat je als persoon nuist wel sterk bent Ls je kiest wat voor jou goed voelt.
Ik zei dat je relatie niet heel sterk is.
In een relatie ben je sMen. Er gebeuren leuke en minder leuke dingen. Die zul je samen als team moeten aanpakken.
de wereld wacht om ontdekt te worden
vrijdag 26 januari 2018 om 15:40
Heftig om te horen dat je nu na anderhalf jaar er nog zoveel verdriet van hebt Catharina 50!Catharina50 schreef: ↑22-01-2018 08:04Wil je heel veel sterke wensen, Mijn man heeft mij ook bedrogen terwijl wij een heel goed huwelijk hadden , zijn nu anderhalf jaar verder en hebben er samen heel veel verdriet van. Nog steeds na anderhalf jaar....
Als ik aan dit vooruitzicht denk ik dat trek ik níet!
Zo als ik me nu voel gebroken hart en ziel!
Hoop wel dat na verloop van tijd de scherpe kantjes er af gaan!
Inmiddels achter nog meer bagger gekomen waar hij ook nog over heeft gelogen!
En het is nu níet meer alleen het overspel maar ook het liegen erover zelfs nu nog!
Voel vooral nu boosheid en walging!
vrijdag 26 januari 2018 om 15:58
Als je verder met hem wil dan moet je samen naar de psycholoog gaan. Zoals jullie al doen. Ik vraag mij af wat je hier wil horen. De meerderheid zou hem eruit gooien, incl. ik. En dat is niet wat jij wil horen. Aftrekken kon hij ook zelf als hij dat nodig had. Zou zijn collega hebben gedreigd naar jou toe te gaan en alles te vertellen? En dat hij daarom open kaart speelt? Hoeveel affaires heeft hij de afgelopen 12 jaar gehad? Dit is waarschijnlijk niet de 1e. Ik vind jou veel te mild maar je speelt zelf die kaart. Je moet zelf beslissen wat je wil.
vrijdag 26 januari 2018 om 17:36
Ik zei ook altijd dat ik hem eruit zou gooien als ik achter zoiets zou komen maar als het daadwerkelijk gebeurt reageer je toch anders. Ik was 25 jaar heel gelukkig getrouwd, het perfecte stel , stapelgek op elkaar... toch gebeurde het, man kreeg aandacht en zwichte voor al die aandacht en spanning... nooi maar dan ook nooit had ik dat verwacht! Je kan nooit zeggen hie je zal reageren dat zie ik aan mezelf...
vrijdag 26 januari 2018 om 19:31
Dat waag ik te betwijfelen, of de meerderheid van de tot dat moment gelukkig getrouwde vrouwen hun man eruit zou gooien.cinneluv schreef: ↑26-01-2018 15:58Als je verder met hem wil dan moet je samen naar de psycholoog gaan. Zoals jullie al doen. Ik vraag mij af wat je hier wil horen. De meerderheid zou hem eruit gooien, incl. ik. En dat is niet wat jij wil horen. Aftrekken kon hij ook zelf als hij dat nodig had. Zou zijn collega hebben gedreigd naar jou toe te gaan en alles te vertellen? En dat hij daarom open kaart speelt? Hoeveel affaires heeft hij de afgelopen 12 jaar gehad? Dit is waarschijnlijk niet de 1e. Ik vind jou veel te mild maar je speelt zelf die kaart. Je moet zelf beslissen wat je wil.
En natuurlijk ging het hem niet om een potje rukken, anders had hij dat wel gedaan
.
vrijdag 26 januari 2018 om 19:52
Wat ik graag hier hoop te horen is ervaringen als je besluit om na overspel toch verder te gaan hoe je dat dan aanpakt! En het leven na overspel.cinneluv schreef: ↑26-01-2018 15:58Als je verder met hem wil dan moet je samen naar de psycholoog gaan. Zoals jullie al doen. Ik vraag mij af wat je hier wil horen. De meerderheid zou hem eruit gooien, incl. ik. En dat is niet wat jij wil horen. Aftrekken kon hij ook zelf als hij dat nodig had. Zou zijn collega hebben gedreigd naar jou toe te gaan en alles te vertellen? En dat hij daarom open kaart speelt? Hoeveel affaires heeft hij de afgelopen 12 jaar gehad? Dit is waarschijnlijk niet de 1e. Ik vind jou veel te mild maar je speelt zelf die kaart. Je moet zelf beslissen wat je wil.
Hij heeft trouwens geen open kaart gespeeld ik ben er zelf achter gekomen uit informatie uit zijn telefoon! En na heel veel gelieg en erom heen draaien heeft hij uiteindelijk bekend. En sindsdien kom ik achter steeds meer dingen en leugens! Ik twijfel dan nu ook enorm want buiten het overspel ben ik vanaf het moment dat ik er achter ben gekomen nu 3 en halve week later ook alleen nog naar verder voor gelogen! En weet ik ook níet meer hoe verder!
vrijdag 26 januari 2018 om 22:50
De keer dat mij zo iets overkwam had ik geen kinderen. En ik was te woest voor woorden. Hij ontkende alles. Maar zijn daden spraken hem tegen. Hij was zo laag gevallen in mijn ogen dat ik er helemaal klaar mee was. Sommige mensen kunnen door. Maar bij mij knapt er iets en dat is niet te repareren. Ik walg dan zo van die persoon, dat is niet te beschrijven en dat komt nooit meer goed. Ik breng tijd dan liever alleen door dan met een leugenaar en bedrieger. Ook mijn huidige partner zou ik meteen de deur wijzen. Ik kan en wil niet leven met iemand die een dergelijke levensstijl normaal vind.
zaterdag 27 januari 2018 om 12:32
Wat een zinvolle bijdrage.
TO, ik zou van je man eisen dat hij relatietherapie met jou gaat doen. Dat hoeft niet eens gericht te zijn op het herstellen van de relatie, maar om ervoor te zorgen dat jullie open en eerlijk met elkaar kunnen praten zonder te verzanden in geruzie, leugens en verwijten. Ergens is er iets niet goed gegaan waardoor hij met zijn collega aan de slag is gegaan. Met zo'n gesprek krijgen jullie allebei de kans om te zeggen wat je wil zeggen, maar vooral ook om naar elkaar te luisteren. Wat is er in zijn ogen fout gegaan? Wat was jouw aandeel, wat het zijne? Zijn oplossing is natuurlijk lager dan laag, maar er zit iets achter. Als je zeker wilt weten of er nog genoeg basis is om verder op te bouwen, dan moet je ook weten wat er aan zijn gedrag ten grondslag ligt. En dat kan alleen in een eerlijk gesprek. En een eerlijk gesprek kan in deze situatie alleen met een onafhankelijke derde partij erbij.
Sterkte.