Gaat hij vreemd?

27-01-2018 16:03 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_363418 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 10:14
99.74% gewijzigd
Ja
13 jaar geen seks?! O_O
Wat een geweldig huwelijk: langs elkaar heen leven, geen sex, geen kus of knuffel, en jullie praten al jaren niet meer met elkaar.
Mijn relatie met de buurman is bijna nog beter.
Waar ben je bang voor om kwijt te raken? Zijn inkomen? Iets anders zou ik niet kunnen verzinnen.
Wat een treurnis, jullie relatie. Wat maakt het uit als hij vreemdgaat? Jullie delen toch niets meer samen, allen kinderen en het huis?
13 jaar geen seks? Als hij echt beweerd heeft daar nooit mee te zitten liegt hij. Ik kan me er niks bij voorstellen eerlijk gezegd. Ik zou het niet eens vreemdgaan noemen, zou hem zelfs groot gelijk geven.
Zonde van je leven dit. Hoe kan je nou zeggen dat het niet slecht gaat als je geen seks hebt en niet met elkaar praat?
Serieus dit?
Als jij alleen bij elkaar blijft vanwege de financiën, dan zou ik lekker doorgaan met mijn mond te houden. Er verandert sowieso niets aan de situatie, dus waarom zou je?
Dat hij vreemd gaat, gaat je te ver?
Uh huh, dus als hij probeert nog wat van zijn leven te maken, steekt jouw trots daar een stokje voor?

#uitlijdenverlossenenwelzsm
Dit is toch geen huwelijk?
En dan geef je aan dat jij het allemaal wel best vind.

Ik vind het heel bijzonder dat je het een midlife crisis noemt. Ik denk dat hij het allemaal niet best vond. Of hij vreemd gaat of niet, ik zou het hem eigenlijk niet echt kwalijk nemen.

Hij wil zich weer geliefd voelen, doet zijn best voor iemand, die waarschijnlijk ook zijn best doet voor hem.

Jullie leven sowieso als broer en zus. Zelfs dat niet want ik heb het gevoel dat jullie gewoon samen in een huis wonen en verder geen verantwoordelijkheden delen.

Je vind zo'n leven wel best, maar dat hij misschien vreemd gaat vind je te ver gaan?

Ik vind een liefdeloos huwelijk te ver gaan.
Jeetje wat lijkt mij dat vreselijk wat jij omschrijft. Ik vind ook niet dat je van hem mag verwachten dat hij je trouw blijft en geloof ook niet dat hij je trouw is geweest al die jaren. 13 jaar geen intimiteit, ik had allang een open relatie voorgesteld of was gegaan als dat geen optie was geweest. Ik denk dat hij nu verliefd is op een ander en eerder alleen seks had met anderen. Praat met hem zou ik zeggen. Overigens denk ik dat je je kinderen ook een heel raar beeld van relaties meegeeft op deze manier.
Dat noem jij een relatie...eh... :wtf:
Pluisi schreef:
27-01-2018 16:07
Wat een geweldig huwelijk: langs elkaar heen leven, geen sex, geen kus of knuffel, en jullie praten al jaren niet meer met elkaar.
Waar ben je bang voor om kwijt te raken? Zijn inkomen? Iets anders zou ik niet kunnen verzinnen.
Dit inderdaad. Wij hangen na ruim 30 jaar ook niet meer in de kroonluchter, maar totaal gebrek aan wat voor intimiteit dan ook is het andere uiterste.

To, je zegt dat jij het nooit gemist hebt en het wel best vindt zo, en hij ook, maar hoe weet je dat laatste zo zeker? Lijkt er op dat hij daar toch anders in staat dan jij dacht. Had ie natuurlijk zelf ook aan de bel kunnen trekken, maar ben je niet iets te veel van 'lekker makkelijk' uitgegaan?
grobbekuiken_ wijzigde dit bericht op 27-01-2018 16:30
0.50% gewijzigd
There is always something happening, and it's usually right now
'Ik heb dat nooit gemist en hij ook niet '
Hoe kan jij dat nu weten? Kan jij zijn gedachten lezen? En ook al zegt hij dat, misschien is dat omdat hij weet dat jij toch niet bereid bent om iets aan die verschrikkelijk gigantische sleur waar jullie in zitten te doen.
Afvallen (of zorgen voor je lichaam, dat je slank en fit blijft), sportschool en genieten van een nieuwe auto zijn dingen die voor mij gewoon bij het leven horen. Niet bij een midlifecrisis.
Jij laat alles dus gewoon zijn gang gaan? Geen gewicht in het oog houden? Beetje bewegen,...?
Waarom vind je het erg als hij seks met een ander heeft?
Ik vermoed overigens dat hij wel gewoon een seksleven heeft gehad de afgelopen 13 jaar, maar misschien is hij nu echt verliefd.....

Werk je? Ben je financieel van hem afhankelijk?
Als jullie alleen nog over de kinderen kunnen praten, zou ik een gesprek voeren met termen als conceptie en co-ouderschap.
Zoek zelf ook een scharrel. Bijzonder dat jullie nog bij elkaar zijn. Wel fijn voor de kinderen. Hoe oud zijn die nu?
Dus je bent nu eigenlijk bang je pinpas kwijt te raken?
Alleen het geld wat jullie nog bij elkaar houdt? Of de kinderen?
Verbaast me niks als hij vreemdgaat, als jullie zo met elkaar leven.
Jeetje, ik zou niet lekker slapen in zo'n huwelijk.
bordorood wijzigde dit bericht op 27-01-2018 16:39
1.34% gewijzigd
Pluisi schreef:
27-01-2018 16:07
Als ik dit soort verhalen lees ben ik niet erg rouwig dat ik al vrij lang single ben...
Als iemand me even uit wil leggen waarom in godesheresnaam dit soort stellen bij mekaar blijven, graag. Ik snap het namelijk niet...

TO: wake up... focus eens even op jezelf, wat doe je in vredesnaam bij deze man...
Ik zou veel liever alleen zijn dan in zo'n nutteloze relatie zitten, maar goed dat ben Ik...
Ik kan me alleen maar aansluiten bij de rest.
Wat een treurnis...
Hoe oud zijn je kinderen?
Ik mag toch hopen dat hij lekker van bil gaat.. en dat gaat jou na al die jaren nu ineens opspelen?

Wow..
Dit is geen vreemdgaan want jullie zijn geen liefdespaar... jullue leven in hetzelfde huis zonder enige vorm van intimiteit...
Vreemd gaan lijkt mij onmogelijk. Julie hebben namelijk al jaren een relatie alleen op papier.
Wat maakt het uit als hij wel seks heeft met een ander, jij wil in ieder geval toch niet?
Ik kan me ergens best voorstellen dat je in zo’n verstandshuwelijk terecht komt, maar het eerste wat ik me afvraag is waarom je het erg zou vinden als hij vreemd zou gaan?? Het is niet dat hij jou iets geeft of jij hem wat je kunt verliezen
Wat houdt jullie bij elkaar? Is er nog wel liefde?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven