Gaat hij vreemd?
zaterdag 27 januari 2018 om 16:50
Jij hoeft hem eigenlijk niet, maar een ander mag hem niet?Zonenmaan70 schreef: ↑27-01-2018 16:03ik hoef zo nodig niet meer dan wat ik nu heb, maar uit elkaar wil ik eigenlijk ook niet, maar het idee dat er een ander eventueel zou zijn dat gaat me te ver.
Waarom is dat; bang dat hij het met een ander leuker heeft en ineens ziet dat wat jullie hebben héél weinig is?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
zaterdag 27 januari 2018 om 16:50
zaterdag 27 januari 2018 om 16:52
Zou me niks verbazen.blijfgewoonbianca schreef: ↑27-01-2018 16:50Jij hoeft hem eigenlijk niet, maar een ander mag hem niet?
Waarom is dat; bang dat hij het met een ander leuker heeft en ineens ziet dat wat jullie hebben héél weinig is?
There is always something happening, and it's usually right now
zaterdag 27 januari 2018 om 16:55
Ik ben na 2 jaar seks opgestapt. Iemand anders gaat niet bepalen dat ik geen seks meer heb vanaf begin 30 voor de rest van mijn leven.
Dus,
A) kop in het zand en hopen dat alles doorgaat zoals nu
praten met je man en afspraken maken dat het ok is
C) slikken dat je minder riant gaat leven
Dat het tussen jullie nog opbloeit, kan ik me niet voorstellen.
Dus,
A) kop in het zand en hopen dat alles doorgaat zoals nu
C) slikken dat je minder riant gaat leven
Dat het tussen jullie nog opbloeit, kan ik me niet voorstellen.
zaterdag 27 januari 2018 om 17:07
13 jaar geen seks en dan verbaasd zijn wanneer je man vreemd gaat? Ik zou het vreemder vinden wanneer hij het niet buitenshuis had gezocht. Natuurlijk klopt het niet wanneer hij er niet eerlijk over is. Maar het is ook niet echt een doorsnee relatie, hè. Of eigenlijk is het helemaal geen relatie. Geen seks en zo te horen ook geen liefde. Huisgenoten dus en gedeeld ouderschap. Dat is alles.
♥
zaterdag 27 januari 2018 om 17:09
Misschien blijft hij bij to omdat hij het beter vindt voor de kinderen maar als het aan hem lag was hij misschien al lang verdwenen.
Hoeveel viva/vrouwen vinden het heel normaal dat je als echtpaar met kinderen bij elkaar blijft ook al heb je niks met elkaar...
Er wordt door iemand geschreven dat geen intimiteit, geen liefde voor elkaar geen goed voorbeeld is voor de kinderen en daar ben ik het helemaal mee eens.
Deze situatie zoals bij to is dus heel “ normaal” als ouders niet willen scheiden en maar bij elkaar blijven voor de kinderen.
To en man blijven niet bij elkaar voor de kinderen maar hun band is ook niet beter dan ouders die wel bij elkaar blijven voor de kids
To vindt het prima, man tot nu toe ook totdat.....
Hoeveel viva/vrouwen vinden het heel normaal dat je als echtpaar met kinderen bij elkaar blijft ook al heb je niks met elkaar...
Er wordt door iemand geschreven dat geen intimiteit, geen liefde voor elkaar geen goed voorbeeld is voor de kinderen en daar ben ik het helemaal mee eens.
Deze situatie zoals bij to is dus heel “ normaal” als ouders niet willen scheiden en maar bij elkaar blijven voor de kinderen.
To en man blijven niet bij elkaar voor de kinderen maar hun band is ook niet beter dan ouders die wel bij elkaar blijven voor de kids
To vindt het prima, man tot nu toe ook totdat.....
zaterdag 27 januari 2018 om 17:20
We waren doorgegaan als het aan hem had gelegen. De laatste 4 jaar was op 1 hand te tellen. Ik denk dat er in de 5 jaar dat hij alleen was, ook niet veel gebeurd is.
Je hebt ze wel. Maar er zit iets anders onder.
Hoe is het ooit doodgebloed TO? Na de bevallingen pijn? Hij geen zin? Jij geen zin?
zaterdag 27 januari 2018 om 17:29
Huh? Ben je nou aan het dubbelnicken?Anderevrouw schreef: ↑27-01-2018 17:27Door de zorg voor de kinderen erin geslopen, ik was moe door werk en huishouden enzo en hij scheen zich erbij neer te leggen, ook druk met zijn werk en hij is een goede vader voor onze kinderen. Ik zou niet weten wat er anders onder zou kunnen zitten.
Ja dus....
zaterdag 27 januari 2018 om 17:35
zaterdag 27 januari 2018 om 17:36
Wat zijn dan de passende maatregelen nav het andere topic? Mailtje: foei?
zaterdag 27 januari 2018 om 17:38
...of een gevalletje 'ik mag dat wel, maar híj niet!!'.doornroosje9 schreef: ↑27-01-2018 17:35Als 'Anderevrouw' ben je gescheiden en heb je een relatie met een getrouwde man?
Of ben jij de vrouw van die getrouwde man en weet je dat je man een minnares heeft? En schreef je het vanuit haar positie?
Dit is verwarrend.
zaterdag 27 januari 2018 om 17:42
Hahaha. Betrapt..