Gaat hij vreemd?
zaterdag 27 januari 2018 om 17:46
Is dat de K van 'kut ik ben betrapt?'
zaterdag 27 januari 2018 om 17:52
zaterdag 27 januari 2018 om 18:02
Mijn ouders waren zoals TO en man, hadden wij als kinderen echt wel door en ik heb zelf eerst relaties had met jongens waar ik niet verliefd op was, dacht dat dat hoorde. Had het gekke idee dat liefde en een huwelijk niet samengingen en dat een huwelijk veel meer een soort zakelijke samenwerking was een huishouden te runnen en kinderen op te voeden en je een beetje met elkaar door een deur kan.JustcallmeTuT schreef: ↑27-01-2018 17:09Misschien blijft hij bij to omdat hij het beter vindt voor de kinderen maar als het aan hem lag was hij misschien al lang verdwenen.
Hoeveel viva/vrouwen vinden het heel normaal dat je als echtpaar met kinderen bij elkaar blijft ook al heb je niks met elkaar...
Er wordt door iemand geschreven dat geen intimiteit, geen liefde voor elkaar geen goed voorbeeld is voor de kinderen en daar ben ik het helemaal mee eens.
Deze situatie zoals bij to is dus heel “ normaal” als ouders niet willen scheiden en maar bij elkaar blijven voor de kinderen.
To en man blijven niet bij elkaar voor de kinderen maar hun band is ook niet beter dan ouders die wel bij elkaar blijven voor de kids
To vindt het prima, man tot nu toe ook totdat.....
En dat het niet realistisch is te verwachten van elkaar houdt en dat het ook gebruikelijk is dat echtgenoten niet van elkaar houden.
Is goedgekomen met mij maar bij elkaar blijven voor de kinderen is ook niet altijd alles.
Dan noem ik nog niet eens het schuldgevoel dat je weet dat je ouders niet gelukkig zijn met hun leven maar dat ze het zo laten voor jou.
zaterdag 27 januari 2018 om 18:18
Denken dat dat comfortabel is. Je focussen op materiele zaken.phoebe24 schreef: ↑27-01-2018 16:37Als ik dit soort verhalen lees ben ik niet erg rouwig dat ik al vrij lang single ben...
Als iemand me even uit wil leggen waarom in godesheresnaam dit soort stellen bij mekaar blijven, graag. Ik snap het namelijk niet...
TO: wake up... focus eens even op jezelf, wat doe je in vredesnaam bij deze man...
Ik zou veel liever alleen zijn dan in zo'n nutteloze relatie zitten, maar goed dat ben Ik...
Iets anders kan ik ook niet verzinnen.
zaterdag 27 januari 2018 om 18:24
zaterdag 27 januari 2018 om 18:31
relaties/twijfels/list_messages/400932
Goh, een verdwenen OP
(waarom kan ik een link geen tekst geven en jij wel?!)
zaterdag 27 januari 2018 om 18:45
Waarom blijf jij hier al 13 jaar in hangen en ga je nu zitten tobben of hij vreemd gaat? Gun jezelf en je man wat meer dan dit zeg.
Ook dit is geen goed voorbeeld voor je kinderen. En bij mij komt het beeld op van een hardwerkende man die het geld binnenbrengt en zichzelf al jaren weggecijferd heeft voor zijn gezin. Ik hoop echt voor hem dat hij een gelijkwaardige vrouw is tegengekomen en als ik jou was zou ik de kans grijpen om zelf ook gelukkig te worden.
Denk dat je kinderen inmiddels oud genoeg zijn dat ze kunnen begrijpen dat de koek echt op is!
Dit is geen relatie, dit is pure armoede. Financieel heb je voldoende lang geprofiteerd van deze man. Denk dat hij je zeer goed verzorgd achter gaat laten en graag zijn portemonnee trekt voor een flinke partner en kinderallimentatie. Dan heb jij nog steeds waar je het meest om geeft (zijn geld) en hij kan zich weer man voelen.
Ook dit is geen goed voorbeeld voor je kinderen. En bij mij komt het beeld op van een hardwerkende man die het geld binnenbrengt en zichzelf al jaren weggecijferd heeft voor zijn gezin. Ik hoop echt voor hem dat hij een gelijkwaardige vrouw is tegengekomen en als ik jou was zou ik de kans grijpen om zelf ook gelukkig te worden.
Denk dat je kinderen inmiddels oud genoeg zijn dat ze kunnen begrijpen dat de koek echt op is!
Dit is geen relatie, dit is pure armoede. Financieel heb je voldoende lang geprofiteerd van deze man. Denk dat hij je zeer goed verzorgd achter gaat laten en graag zijn portemonnee trekt voor een flinke partner en kinderallimentatie. Dan heb jij nog steeds waar je het meest om geeft (zijn geld) en hij kan zich weer man voelen.
zaterdag 27 januari 2018 om 18:46
5 euro en dan vertel ik het geheimyette schreef: ↑27-01-2018 18:31relaties/twijfels/list_messages/400932
Goh, een verdwenen OP![]()
(waarom kan ik een link geen tekst geven en jij wel?!)
(Of je kijkt wat er staat, als je mijn post met die link quoot)
zaterdag 27 januari 2018 om 18:57
Testing testing, one two, testing one two
(In the place to be..)
(In the place to be..)
anoniem_356686 wijzigde dit bericht op 27-01-2018 19:00
35.46% gewijzigd
zaterdag 27 januari 2018 om 19:00
Stel dat het een midlife crisis is dan is dat een alarmbel dat iemand weer wil gaan leven zoals het in een relatie behoort te zijn.
Leuke omgang met een partner op liefdesgebied.
Verliefd...het houden van. Hand in hand.
Een verlangen...
Leuke omgang met een partner op liefdesgebied.
Verliefd...het houden van. Hand in hand.
Een verlangen...
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
zaterdag 27 januari 2018 om 19:02
Dat jij nog kon lopen!!!
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.