Werk & Studie alle pijlers

(Weer) aan de slag!

28-01-2018 14:40 6 berichten
-
anoniem_356413 wijzigde dit bericht op 24-05-2018 23:37
0.00% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Er is een topic 'aan de slag met Wajong!' Daar zitten we met wat lotgenoten bij elkaar. Sommigen hebben werk, anderen zijn op zoek of lassen even bewust een pauze in. Ook zonder Wajong ben je daar van harte welkom!

Tips: vraag het uwv of je opgenomen kunt worden in het doelgroepregister. En je werkgever kan tzt ook een jobcoach inhuren voor jou via de interne financiering. Misschien maakt dat het makkelijker?
Het topic: werk-studie/aan-de-slag-met-wajong/list ... #p27965085
Je klinkt erg positief en optimistisch. Dat is prachtig, enige tip: hou dat er in, ook al ga je nog pijnlijk veel tegenslagen krijgen.
Like a great eternal Klansman
With his two flashing red eyes
Turn around he's always watching
(Dead Kennedys)
Dank voor de link. Ik heb een begin gemaakt met lezen, is teveel info voor in een keer.
Doelgroepregister: even nagekeken, maar ik geloof dat dat ik daar niet voor in aanmerking kom. Bedankt voor het meedenken!
JollyRider schreef:
28-01-2018 15:28
Je klinkt erg positief en optimistisch. Dat is prachtig, enige tip: hou dat er in, ook al ga je nog pijnlijk veel tegenslagen krijgen.
Inmiddels heb ik daar de juiste strategie voor ontdekt: een flinke huilbui, even flink klagen tegen iemand, chocola en weer door...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven