(Weer) aan de slag!
zondag 28 januari 2018 om 14:57
Er is een topic 'aan de slag met Wajong!' Daar zitten we met wat lotgenoten bij elkaar. Sommigen hebben werk, anderen zijn op zoek of lassen even bewust een pauze in. Ook zonder Wajong ben je daar van harte welkom!
Tips: vraag het uwv of je opgenomen kunt worden in het doelgroepregister. En je werkgever kan tzt ook een jobcoach inhuren voor jou via de interne financiering. Misschien maakt dat het makkelijker?
Tips: vraag het uwv of je opgenomen kunt worden in het doelgroepregister. En je werkgever kan tzt ook een jobcoach inhuren voor jou via de interne financiering. Misschien maakt dat het makkelijker?
zondag 28 januari 2018 om 15:01
zondag 28 januari 2018 om 15:28
zondag 28 januari 2018 om 18:49
Dank voor de link. Ik heb een begin gemaakt met lezen, is teveel info voor in een keer.Celaena_Aelin schreef: ↑28-01-2018 15:01Het topic: werk-studie/aan-de-slag-met-wajong/list ... #p27965085
Doelgroepregister: even nagekeken, maar ik geloof dat dat ik daar niet voor in aanmerking kom. Bedankt voor het meedenken!
zondag 28 januari 2018 om 18:50
Inmiddels heb ik daar de juiste strategie voor ontdekt: een flinke huilbui, even flink klagen tegen iemand, chocola en weer door...JollyRider schreef: ↑28-01-2018 15:28Je klinkt erg positief en optimistisch. Dat is prachtig, enige tip: hou dat er in, ook al ga je nog pijnlijk veel tegenslagen krijgen.