Gaat hij vreemd?

27-01-2018 16:03 110 berichten
Alle reacties Link kopieren
..
anoniem_363418 wijzigde dit bericht op 28-01-2018 10:14
99.74% gewijzigd
_Isolde_ schreef:
28-01-2018 15:18
Haar vorige topic heeft ze ook al leeggegooid. Toen was ze nog de minares.
relaties/iemand-ervaring/list_messages/400830
Waar zit hem die vergissing dan in? Ik lees de hele reactie. Zie het niet.
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
Eslarealidad schreef:
28-01-2018 15:57
Waar zit hem die vergissing dan in? Ik lees de hele reactie. Zie het niet.
Met dank aan het VIVA-speurdersteam.
In dit topic schrijft ze:
...
Anderevrouw schreef: ↑27-01-2018 17:27
Door de zorg voor de kinderen erin geslopen, ik was moe door werk en huishouden enzo en hij scheen zich erbij neer te leggen, ook druk met zijn werk en hij is een goede vader voor onze kinderen. Ik zou niet weten wat er anders onder zou kunnen zitten.
...

In het andere topic, onder de nick Anderevrouw, schrijft ze dat ze zelf 50 jaar is, hij ook 50 jaar,
hebben ze 5 maanden een relatie, terwijl er inwonende kinderen zijn en ze 100 kilometer van elkaar vandaan wonen,
dat hij al een jaar geleden wilde scheiden (smoes van de smoezenlijst),
dat hij en zijn vrouw al drie jaar (niet 13 jaar dus) langs elkaar leven (smoes van de smoezenlijst)
en dat hij niet bij zijn echtgenote wegkan, omdat hun huis onder water staat (smoes van de smoezenlijst).
_Isolde_ schreef:
28-01-2018 16:04
Met dank aan het VIVA-speurdersteam.
In dit topic schrijft ze:
...
Anderevrouw schreef: ↑27-01-2018 17:27
Door de zorg voor de kinderen erin geslopen, ik was moe door werk en huishouden enzo en hij scheen zich erbij neer te leggen, ook druk met zijn werk en hij is een goede vader voor onze kinderen. Ik zou niet weten wat er anders onder zou kunnen zitten.
...

In het andere topic, onder de nick Anderevrouw, schrijft ze dat ze zelf 50 jaar is, hij ook 50 jaar,
hebben ze 5 maanden een relatie, terwijl er inwonende kinderen zijn en ze 100 kilometer van elkaar vandaan wonen,
dat hij al een jaar geleden wilde scheiden (smoes van de smoezenlijst),
dat hij en zijn vrouw al drie jaar (niet 13 jaar dus) langs elkaar leven (smoes van de smoezenlijst)
en dat hij niet bij zijn echtgenote wegkan, omdat hun huis onder water staat (smoes van de smoezenlijst).
Dankje voor de uitleg.
Dan doet mijn eerste reactie er ook niet meer toe. :'( :'( :'(
Wie zich gelukkig voelt met het geluk van anderen, bezit een rijkdom zonder grenzen.
sinnombre schreef:
28-01-2018 09:28
Die zure Vivavrouw ben jij juist met zo’n tuttige voorspelbare reactie. En als je hiervan schrikt, zoals je zelf zegt, dan ben je duidelijk niets gewend in het leven.
Mwah ze heeft een punt. Als een vrouw een topic opent dat ze vreemdgaat met een getrouwde vent staan sommige Vivavrouwen direct klaar om haar met de grond gelijk te maken. Nu bij dit topic is het antwoord "ik hoop dat hij vreemdgaat". Tja. Weinig geloofwaardig.
Bloody_Mary schreef:
28-01-2018 17:06
Mwah ze heeft een punt. Als een vrouw een topic opent dat ze vreemdgaat met een getrouwde vent staan sommige Vivavrouwen direct klaar om haar met de grond gelijk te maken. Nu bij dit topic is het antwoord "ik hoop dat hij vreemdgaat". Tja. Weinig geloofwaardig.
Ik vind dat niet realistisch.
Als je 13 jaar geen intimiteiten meer hebt dan is het niet gek dat hij vreemd gaat.
Anders sleept zijn zak over de grond.
Gun een ander toch wat.
Geldt ook andersom.
Bloody_Mary schreef:
28-01-2018 17:06
Neuh, logisch. Al vóór TO de fout inging, nam lang niet iedereen zijn/haar OP voor waar.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 28-01-2018 18:26
Reden: quote OP verwijderd
99.76% gewijzigd
Eslarealidad schreef:
28-01-2018 17:23
Als je 13 jaar geen intimiteiten meer hebt dan is het niet gek dat hij vreemd gaat.
Gun een ander toch wat.
Geldt ook andersom.
Ik zou ook niet vreemd opkijken van een scheve schaats na 13 jaar langs elkaar heenleven. Maar dat er mensen zijn die dat TO toewensen, dat vind ik toch wel heel erg bitchy hoor.
Maar goed, inmiddels heeft dit topic een andere wending genomen (ik heb over het dubbelnicken heengelezen) dus het is behoorlijk mosterd allemaal.
Eslarealidad schreef:
28-01-2018 17:23
Gun een ander toch wat.
Geldt ook andersom.
Nee klopt, maar om dat dan gelijk te gaan toewensen :P mja blijkbaar is TO een trol :(
Honingbij en Bloody_Mary, ja wat kan ik hier nog van zeggen.
Als het mosterd is. ;-D
Ik denk het toewensen bedoeld is na 13 jaar van geen intimiteiten.
Dan zeg je dat op zo een manier.
Zo van: het wordt nou echt tijd!!! :lol: Beetje sarcastisch achtig. Mag toch?
13 jaar, dat klopt al hélemaal niet.
Ik ben tegen vreemdgaan, laat ik dat voorop stellen.

Mooie dag!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven