Iemand ervaring?
woensdag 24 januari 2018 om 21:54
Lieve schat, je wordt ontzettend in de maling genomen. Ik lees zo in de gauwigheid al drie heeeeel bekende smoezen van vreemdgangers. Deze man gaat echt zijn vrouw niet verlaten. Hij heeft daar ook geen reden toe, financieel loopt het goed zo, en hij heeft jou voor de lol. Waarom zou hij daar ooit iets in veranderen?
Hou de eer aan jezelf en maak het uit. Want dit heeft echt geen toekomst voor jou.
Hou de eer aan jezelf en maak het uit. Want dit heeft echt geen toekomst voor jou.
woensdag 24 januari 2018 om 22:06
Er is trouwens een langlopend topic voor minnaars en minnaressen, waar er minder geoordeeld wordt: seks/minnaar-deel-36/list_messages/393194
woensdag 24 januari 2018 om 22:07
En hij is nog samen met zijn vrouw. Krijgt een restschuld wanneer hij het huis moet verkopen bij scheiding.Anderevrouw schreef: ↑24-01-2018 22:00Wij zijn beiden 50. Kinderen van 18 en 15 jaar. Oudste is uit huis.
Moet een andere woning zoeken.
Waarom zou hij niet blijven bij zijn vrouw en jouw zoethouden met de belofte dat het echt wel een keer gaat scheiden, als alle omstandigheden perfect zijn?
woensdag 24 januari 2018 om 22:08
Echt, ik zou hem niet zomaar geloven. 'Ik was al van plan te scheiden' 'Het huis staat onder water, het komt nu niet uit' 'Ik wil het gezin niet opbreken'... standaard smoezen. Ze leven zeker als broer en zus? Zijn vrouw wil geen seks meer? En jij zit ondertussen te wachten bij je telefoon, op de schaarse momenten dat hij tijd voor jou kan maken. Kies voor jezelf, voor een beschikbaar iemand. Dit gaat nergens heen.