Zwanger worden met IVF of ICSI (deel 5)

zaterdag 26 augustus 2017 om 15:04
Dit is een topic voor vrouwen bij wie het zwanger worden helaas niet vanzelf gaat, en die bezig zijn met een IVF of ICSI traject. Iedereen in zo'n traject is van harte welkom om hier mee te komen schrijven.
De stand van zaken
.
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.
Bezig met behandelingen
.
ZWANGER!
- De zwangeren schrijven hier gezellig verder
Het verlengde wachtbankje (tussen test en eerste echo)...
*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1
Hartje gezien!
*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1
Bevallen
freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33

Wachten op start | gelukspoppetje, sense, Dazzle, Doces (mrt), miekje (feb), Animal febr '18 |
Prikken & slikken | MevrouwStippel, Diamond30, Smurf112 , sheela, Zizo |
Wachten op cryo-tp | windmolen, flipje2, Labgeek, Rucio, Thjs |
In de wachtweken | Twin84, smurff_4, Pinguin00, G-power1989 |
Handige links
- Uitgerekende datum na IUI/IVF/ICSI berekenen: Zwangerschapsduur en uitgerekende datum
- Website Freya: www.freya.nl
- Blogs: "Wensmama" van flipje2, "Eerste kind wens" van Lampje1, "IVF & ICSI weblog" groepsblog → je bent van harte welkom om hier zelf ook mee te schrijven over je IVF/ICSI traject
- Patiënteninformatie VUmc: IVF behandeling, punctie, cryocyclus
.

Naam (leeftijd) |
Wens sinds | MMM sinds | Oorzaak | Behandeling | Status # cryo's |
Locatie |
Dazzle_ (34/36) |
2013 | Mei 2015 | Laag AMH | IVF4 | start 2018 | ? |
flipje2 (29/41) |
okt 2014 | sep 2015 | <1 miljoen/ml zaadcellen, 4x mk (F☆18w, P☆12w, ☆6w, ☆9w) | ICSI2 | 3 cryos over bij VUmc PGS-traject opstarten in België |
VUmc |
gelukspoppetje | 2014 | Maart 2016 | slechte zwemmers jun '16 IVF1 niet zwanger |
ICSI+PGD | wachten op start | MUMC/AMC |
Animal2307 (37/37) |
2014 | 2016 | Onbekende oorzaak, 6x IUI gehad IVF1 en 2 (NL) en 3 (DD) niet gelukt |
IVF/ICSI4 | volgende cyclus startl | Dusseldorf |
MevrouwStippel (37/40) |
man hersteloperatie gehad | ICSI+ MESA/TESE |
AMC | |||
Miekje-5 (35/38) |
jan 2017 |
slecht zaad 2x IUI, icsi 1 niet zwanger geen cryo's icsi 2 tp niet zwanger (1cryo) | ICSI2 | ICSI 2.2: wachten op cryo-tp | LUMC | |
-Sense-(35/40) | 2015 | halve baarmoeder, 1 werkende eileider, IVF1 mislukt, geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start ICSI2 | ||
Zizo (34/37) |
okt 2014 |
feb 2016 |
matige zaadkwaliteit 6x IUI, 1x icsi: 1 verse tp geen cryo's |
ICSI2 | wachten op start icsi2 | |
doces (29/31) |
2015 | 2016 | leverziekte en slechte zaadkwaliteit; 2016 icsi1 (3x tp) mislukt | ICSI 2 | Wachten op start icsi2 (mrt) | - |
Diamond30 (31/37) |
2014 | sept 2016 | Geen oorzaak gevonden, MK in 2016, in 2016/2017 6x IUI, 1x IVF, IVF 2.1 afgebroken |
IVF2 | IVF 2.2 gestart, begonnen met slikken | |
Labgeek1990 (26/31) |
zeer slecht zaad, mk (10w) | ICSI1 | wachten op cyclus 7 cryo's over |
Amphia/EMC | ||
windmolen (33/39) |
2015 | juni 2016 | endometriose, 6x IUI, 1xICSI (3xTP) | IVF/ICSI2 | freeze all, 1 cryo, pauze | |
smurff_4 | Nov 2015 | Jan 2017 | slechte zaadkwaliteit | ICSI 1 | 7 cryos, nog 6 over | |
Smurf112 | 2016 | juni 2016 | PCOS, man verminderd vruchtbaar, ICSI1 mislukt (3xTP) | ICSI2 | wachten op terugplaatsing | |
Rucio | 2015 | februari 2017 | zeer slecht zaad 3x IUI gehad, IVF 1 mislukt (1 bbz, 1 vmk) |
IVF2 | bezig met nieuwe behandeling | |
Pippeltje (?) |
jul 2017 |
2de kindje |
Tweeling uit eerdere IVF IVF1 (jul '17) mislukt |
IVF2 (met scratch) |
wachten op start | |
Twin84 (33/39) |
dec 2012 |
sep 2016 |
slecht zaad poliep in bm gehad |
ICSI1 | VUmc | |
Gingerspice182 (30 & 27 (m) |
begin 2017 |
juni 2017 | Slechte zaadkwaliteit door ziekte vriend in 2000 | ICSI1 | Verse TP mislukt, 4 cryo's | OLVG in samenwerking met AMC |
sheela (40 / 43) |
2014 | jan 2016 | Onbegrepen, 4x IUI gehad, IVF1 mislukt, geen cryo's | IVF2 | bezig met prikken | |
Mangoest (30 / 39) |
okt 2015 | maart 2017 | slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | Bezig met prikken | |
pinguin00 (22 / 32) |
Aug 2014 | ? | Slechte zaadkwaliteit, 3x IUI gehad | ICSI1 | ||
Thjs (32 / 36) |
juli 16 | nov 17 | slechte zaadkwaliteteit | ICSI 1 | 12 januari evaluatie gesprek, cryo terugplaatsing in natuurlijke cyclus | Olvg-oost in samenwerking met AMC |
Taart1 (29) |
IVF1 | |||||
nieuwe schrijvers zijn altijd welkom |
ZWANGER!

*Dionne (35/36), x Sept 2018, slechte zaadkwaliteit,weinig follikels, reuma, zwanger ICSI1

*Tinkerbell1234 (25/27), x aug 2018, slechte (wisselende) zaadkwaliteit - BBZ Nov '16 ☆, zwanger in IVF/ICSI1
*mssfiddler (30), x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad, 10X IUI, 2X MA 7w en 10w, zwanger in IVF1
*boulu, x aug 2018, 1e kindje, slecht zaad PCOS, 1vmk, ☆12w, zwanger in ICSI4
*Lilly1980 (35), x aug 2018, 2de kindje (dochter uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 7 cryo's over
*Dreamer02 (35/37), 26 juli 2018 2de kindje (zoon uit ICSI1), slecht zaad, zwanger in ICSI1, 6 cryo's over, MCH/LUMC
*Selin26 (27/30), x juli 2018, PCOS, operatie gehad, zwanger in IVF1, 2x vmk (4 cryo's over), België
*Sef80, 2 mei '18, zwanger in IVF1.
*Chevrolet, 9 apr '18, 6x IUI gehad, 4x vmk ☆☆☆☆, spontaan zwanger, MCL/UMCG
*hosta (38) 24 mrt '18, laag amh, 2x vmk☆☆, spontaan zwanger
*sofie87 (29/28) 12 mrt '18, endometriose, zwanger in IVF1
*angel(29/33) 1 Mrt '18, onbekende oorzaak, zwanger in IVF1

freexx (IVF3), deni308 (ICSI2), piene1987 (ICSI1), lampje1 (ICSI1),zima (ICSI2), anne-1985. (IVF1), baggal (ICSI2), rosings (IVF2), tasje (IVF2), Alto (ICSI1), Soof83 (ICSI1), Lux. (IVF1), Women78 (IVF2), Luina (IVF1), Sophiever (IVF1), VeeBee (tweeling, IVF2), someone86 (ICSI4), fightster (IVF2), wollentrui (ICSI2).
Zwanger maar geen update: nemo (icsi1), christel (ivf1)
Wegens langdurige afwezigheid uit de tabel gehaald: miillaa, rojali, Paloma, blossom33
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:55
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
43.25% gewijzigd

zondag 28 januari 2018 om 22:53
Leonie 2006. Leeftijd 29. Man30
Wens sinds jan 2016. Man heeft een Tese gehad. In sperma zat 0,0 zaadcellen
@Zizo
De buikpijn word niet minder. Veel heviger dan normaal.
Ben ook echt emtioneel. Ik was/ben dat normaal gesproken helemaal niet. Kan om alles wel janken en ik ben veel sneller geïrriteerd! ( fijn voor mijn omgeving... Ahum)
Vriendinnen zijn allemaal heel lief met vragen of ze wat voor me kunnen doen. Dus heb maar gezegd dat ze me maar een beetje moeten laten doen en dat als dit voorbij is ik weer meer van mezelf laat horen.
Wens sinds jan 2016. Man heeft een Tese gehad. In sperma zat 0,0 zaadcellen
@Zizo
De buikpijn word niet minder. Veel heviger dan normaal.
Ben ook echt emtioneel. Ik was/ben dat normaal gesproken helemaal niet. Kan om alles wel janken en ik ben veel sneller geïrriteerd! ( fijn voor mijn omgeving... Ahum)
Vriendinnen zijn allemaal heel lief met vragen of ze wat voor me kunnen doen. Dus heb maar gezegd dat ze me maar een beetje moeten laten doen en dat als dit voorbij is ik weer meer van mezelf laat horen.

maandag 29 januari 2018 om 07:33
Lieve dames,
Zou een van jullie mij uit de tabel/lijst kunnen halen van hartje gezien?
Precies een week geleden ben ik bevallen van onze dochter na 24 weken zwangerschap. Na ruim 20 minuten is ze in mijn armen overleden.
Ik lees nog af en toe met jullie mee. Of ik ooit weer aansluit in dit topic, geen idee.
Zou een van jullie mij uit de tabel/lijst kunnen halen van hartje gezien?
Precies een week geleden ben ik bevallen van onze dochter na 24 weken zwangerschap. Na ruim 20 minuten is ze in mijn armen overleden.
Ik lees nog af en toe met jullie mee. Of ik ooit weer aansluit in dit topic, geen idee.
maandag 29 januari 2018 om 08:13
Lieve Zojo, gecondoleerde en heel erg veel sterkte... wat hebben jullie een ontzettende zware tijd en gehad en die zware tijd zal ook nog wel even duren... Im heb jouw verhaal wat gevolgd op het topica zwanger na ivf\icsi en wat vond ik je daar dapper. Ik kan geen woorden vinden om je/jullie te steunen, maar weet dat ik de afgelopen tijd veel aan jullie meisje gedacht heb...

maandag 29 januari 2018 om 09:10
MevrouwStippel
Wij hebben een goede echo gehad! Groei is precies op schema. En het belangrijkste we hebben een kloppend hartje gezien. Fertiliteitsarts was erg verbaasd over dit resultaat aangezien onze kans heel klein was.
Uitrekendatum is 9-9-2018
Zie dat jij inmiddels de punctie hebt gehad. Wat een mooi resultaat. Hoop oprecht dat je vandaag goed nieuws krijgt en je mag voorbereiden op een terugplaatsing.
zojo
Wat verschrikkelijk om te lezen. Heb er geen woorden voor. Wens jullie heel veel kracht en sterkte om dit enorme verlies te kunnen verwerken.
Wij hebben een goede echo gehad! Groei is precies op schema. En het belangrijkste we hebben een kloppend hartje gezien. Fertiliteitsarts was erg verbaasd over dit resultaat aangezien onze kans heel klein was.
Uitrekendatum is 9-9-2018
Zie dat jij inmiddels de punctie hebt gehad. Wat een mooi resultaat. Hoop oprecht dat je vandaag goed nieuws krijgt en je mag voorbereiden op een terugplaatsing.
zojo
Wat verschrikkelijk om te lezen. Heb er geen woorden voor. Wens jullie heel veel kracht en sterkte om dit enorme verlies te kunnen verwerken.

maandag 29 januari 2018 om 11:20
Mevr Stippel Yes Yes
, wat ben ik blij voor je! Heb je vandaag de TP? Klopt ik ben vrijdag begonnen met gonal, gaat mij aardig goed weer af. Vanavond voor het eerst een accupunctuurbehandeling. Bah vervelend dat je zoveel pijn hebt gehad. Hopelijk is het nu weg?
Zizo wat spannend de scratch woensdag, ik heb geen idee of dat erg is hiervoor mssn even contact opnemen met het zkh? Ik heb idd weer begonnen met prikken van Gonal en Lucrin. Heb nu de hoogste dosis gonal 450 en dat is wel ff wennen, je zit zeg maar wel ff met die prik in je buik voordat alles erin is gespoten. Maar het gaat mij weer goed af en ik heb tot nu toe geen bijwerkingen van een van de 2, gelukkig. Volgende week maandag heb ik mijn 1e FM.
Leonie bij mijn 1e punctie had ik ook weinig last het viel mij echt reuze mee, ik heb de avond van te voren en de een uur van te voren een wat zwaardere pijnstiller genomen. Daardoor was ik erg moe, maar verder had ik geen pijn dezelfde dag of de dag erna. Maar ik denk dat het voor iedereen weer verschillend kan zijn. Het ligt er mssn ook wel aan hoeveel er worden aangeprikt, bij mij waren dat er maar 8.
Sheela we gaan ongeveer gelijk op denk ik, doe jij ook het lange traject? Succes met prikken.
Smurf4 succes op het wachtbankje!
G-power het kan echt van alles zijn en hoeft geen aankomende ms te zijn. Houd de moed nog ff, ben je ook aan de utro? Want utro kan ook zulke symptomen geven. Ik duim voor je.
Fruity Heb je de echo al gehad? Ik duim voor je!
Zojo gecondoleerd wat heftig om mee te moeten maken.
Heel veel sterkte voor jullie, ik heb er geen woorden voor, wat verdrietig.
Dionne Jeej wat fijn om te horen!

Zizo wat spannend de scratch woensdag, ik heb geen idee of dat erg is hiervoor mssn even contact opnemen met het zkh? Ik heb idd weer begonnen met prikken van Gonal en Lucrin. Heb nu de hoogste dosis gonal 450 en dat is wel ff wennen, je zit zeg maar wel ff met die prik in je buik voordat alles erin is gespoten. Maar het gaat mij weer goed af en ik heb tot nu toe geen bijwerkingen van een van de 2, gelukkig. Volgende week maandag heb ik mijn 1e FM.
Leonie bij mijn 1e punctie had ik ook weinig last het viel mij echt reuze mee, ik heb de avond van te voren en de een uur van te voren een wat zwaardere pijnstiller genomen. Daardoor was ik erg moe, maar verder had ik geen pijn dezelfde dag of de dag erna. Maar ik denk dat het voor iedereen weer verschillend kan zijn. Het ligt er mssn ook wel aan hoeveel er worden aangeprikt, bij mij waren dat er maar 8.
Sheela we gaan ongeveer gelijk op denk ik, doe jij ook het lange traject? Succes met prikken.
Smurf4 succes op het wachtbankje!

G-power het kan echt van alles zijn en hoeft geen aankomende ms te zijn. Houd de moed nog ff, ben je ook aan de utro? Want utro kan ook zulke symptomen geven. Ik duim voor je.

Fruity Heb je de echo al gehad? Ik duim voor je!

Zojo gecondoleerd wat heftig om mee te moeten maken.

Dionne Jeej wat fijn om te horen!

Shine bright like a diamond

maandag 29 januari 2018 om 11:28
Diamond: Ja we lopen zo goed als gelijk op!
Deze poging doe ik het korte traject zonder de pil en zonder de uitgangecho.
Zit jij in het buitenland onder behandeling dat je zoveel Gonal mag spuiten?
Ik mag maar 225 spuiten ( de hoogste dosis in het ziekenhuis omdat ze dnken dat hoger geen meerwaarde heeft) maar als het aan mij gelegen had had ik wel wat hoger gegaan na de lage opbrengst van vorige keer.
Zizo paar keer wel een opvlieger gehad; dat ik dan m'n vest ineens uitruk van de hitte. Weet nu wel direct dat het van de deca is

Ik mag maar 225 spuiten ( de hoogste dosis in het ziekenhuis omdat ze dnken dat hoger geen meerwaarde heeft) maar als het aan mij gelegen had had ik wel wat hoger gegaan na de lage opbrengst van vorige keer.
Zizo paar keer wel een opvlieger gehad; dat ik dan m'n vest ineens uitruk van de hitte. Weet nu wel direct dat het van de deca is
maandag 29 januari 2018 om 14:48
Dat dacht ik al idd haha wat leuk!sheela schreef: ↑29-01-2018 11:28Diamond: Ja we lopen zo goed als gelijk op!![]()

Shine bright like a diamond

maandag 29 januari 2018 om 16:36
Nou meiden een mooie 7-cellige embryo zit aan boord. Thumbs up.
Ben wel een beetje teleurgesteld over de mogelijke cryo's. Er is nog 1 embryo in de running om cryo te worden. 1 eicel is niet bevrucht en de andere 2 eicellen zijn gestopt met doordelen.
Ik hoor later in de week meer over de mogelijke cryo.
Een vraag. Ik heb nog biefstuk in de koelkast liggen en wilde die woensdag klaar maken. Maar als zwangere mag ik geen rood vlees eten. Is het overdreven dat ik die biefstuk eigenlijk niet op durf te eten? Of is dat in dit stadium nog onzin?
Fruity hoera voor de goede echo.
Verder ben ik niet bij gelezen...
Ben wel een beetje teleurgesteld over de mogelijke cryo's. Er is nog 1 embryo in de running om cryo te worden. 1 eicel is niet bevrucht en de andere 2 eicellen zijn gestopt met doordelen.
Ik hoor later in de week meer over de mogelijke cryo.
Een vraag. Ik heb nog biefstuk in de koelkast liggen en wilde die woensdag klaar maken. Maar als zwangere mag ik geen rood vlees eten. Is het overdreven dat ik die biefstuk eigenlijk niet op durf te eten? Of is dat in dit stadium nog onzin?
Fruity hoera voor de goede echo.
Verder ben ik niet bij gelezen...
maandag 29 januari 2018 om 17:50
Jakkes zojo wat verdrietig! Heel veel sterkte
Zizo ik ben afwachtend voor ms inderdaad. Verwacht zo tegen weekend. Hoop ervoor of erna aangezien ik me op dag 1 moet melden en ze in weekend geen echo's doen.
Fijn jij ook weer bezig bent nu. Hopenlijk een betere ronde voor jou na die ellende met zkhopname enz.
Mw stippel Over biefstuk: kun je nog eel doen hoor snap je terughoudendheid maar er is voorlopig nog geen uitwisseling van stoffen tussen jou en embryo. En in nl is meeste vlees hygiënisch genoeg denk ik. Ik hou me na tp ook braaf aan voorschriften maar dit kan echt wel. (Denk ook maar aan al die vrouwen die de eerste paar weken geen idee hebben dat ze zwanger zijn)
Doe waar je je goed bij voelt. En anders ff goed doorbakken dan mag het sowieso.
De rest ik red het niet om op jullie allemaal te reageren zet m op!
Zizo ik ben afwachtend voor ms inderdaad. Verwacht zo tegen weekend. Hoop ervoor of erna aangezien ik me op dag 1 moet melden en ze in weekend geen echo's doen.
Fijn jij ook weer bezig bent nu. Hopenlijk een betere ronde voor jou na die ellende met zkhopname enz.
Mw stippel Over biefstuk: kun je nog eel doen hoor snap je terughoudendheid maar er is voorlopig nog geen uitwisseling van stoffen tussen jou en embryo. En in nl is meeste vlees hygiënisch genoeg denk ik. Ik hou me na tp ook braaf aan voorschriften maar dit kan echt wel. (Denk ook maar aan al die vrouwen die de eerste paar weken geen idee hebben dat ze zwanger zijn)
Doe waar je je goed bij voelt. En anders ff goed doorbakken dan mag het sowieso.
De rest ik red het niet om op jullie allemaal te reageren zet m op!

maandag 29 januari 2018 om 17:51
@zojo gecondoleers met dit verlies. Heel veel sterkte toe gewenst.
@mwstippel. Oow wat een goed nieuws! Ik hoop dat het lekker gaat innestellen en dat er iets mooi uitkomt!
@twin ik duim voor je dat het niet doorzet en dat het innestellingsbloed is.
Mijn hormonen gieren door mijn lijf.
Slecht slapen, buikpijn, jeuk, snel huilen en lekker geirriteerd reageren op mijn omgeving. Echt top... NOT.
@mwstippel. Oow wat een goed nieuws! Ik hoop dat het lekker gaat innestellen en dat er iets mooi uitkomt!
@twin ik duim voor je dat het niet doorzet en dat het innestellingsbloed is.
Mijn hormonen gieren door mijn lijf.
Slecht slapen, buikpijn, jeuk, snel huilen en lekker geirriteerd reageren op mijn omgeving. Echt top... NOT.

maandag 29 januari 2018 om 19:46
Heb even terug gescrold wanneer je de tp had. Maar qua timing zou dit toch echt wel een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik hoop het voor je.
maandag 29 januari 2018 om 19:55
Zojo: we hebben al contact gehad, maar Ook hier een dikke knuffel.
MwStippel: Pupo! Wat fijn! En we gaan gewoon duimen dat je die mogelijke cryo niet nodig hebt!
Twin: het lijkt me vroeg voor je ms! Ik duim toch nog even voor goed nieuws...
MwStippel: Pupo! Wat fijn! En we gaan gewoon duimen dat je die mogelijke cryo niet nodig hebt!
Twin: het lijkt me vroeg voor je ms! Ik duim toch nog even voor goed nieuws...
A lie doesn't become truth, wrong doesn't become right, and evil doesn't become good, just because it's accepted by a majority.
maandag 29 januari 2018 om 20:01
@sheela, twin84, diamond30, zizo en thjs, thanks voor jullie steun. Mijn man zei ook al dat ik er helemaal nog niks over kan zeggen, maar mijn gevoel zegt heel sterk wat anders. 7 februari mag ik als ik nog niet ongesteld ben in de ochtend testen, dus nog meer dan een week geduld hebben.
Ik gebruik geen utro. Ik moet op dag 3,6 en 9 na de terugplaatsing 1500 ie pregnyl spuiten. De eerste twee injecties heb ik nu achter de rug. Donderdag de laatste. Denk niet dat het daar van komt, want van de 10000 ie voor de eisprong had ik ook geen bijwerkingen..
@mwstippel fijn dat je terug plaatsing hebt gehad. Welkom op de wachtbank.
@zojo, heel veel sterkte.
@twin, kan het ook een innestelingsbloeding zijn?
Ik gebruik geen utro. Ik moet op dag 3,6 en 9 na de terugplaatsing 1500 ie pregnyl spuiten. De eerste twee injecties heb ik nu achter de rug. Donderdag de laatste. Denk niet dat het daar van komt, want van de 10000 ie voor de eisprong had ik ook geen bijwerkingen..
@mwstippel fijn dat je terug plaatsing hebt gehad. Welkom op de wachtbank.
@zojo, heel veel sterkte.
@twin, kan het ook een innestelingsbloeding zijn?