Entertainment alle pijlers

De Luizenmoeder

14-01-2018 20:51 2533 berichten
Alle reacties Link kopieren
Iemand gezien? Een aaneenschakeling van gênante momenten over de manier waarop ouders met elkaar onderling omgaan, hoe de juf weer met de ouders om gaat... Echt hilarisch! Goede serie! Ga ik volgen!

Papadag vond ik ook heel leuk maar dat is nu klaar helaas. Dat komt voorlopig niet meer.
Ik vond het leuk! Heb wel gelachen. Ik vind zomer in Zeeland leuker maar dit is een fijne wegkijker.
Madre schreef:
29-01-2018 18:55
Nee, ik vind het niet echt een serie voor kinderen, de grapjes zijn echt geschreven voor volwassenen.
Er stond ook bij dat het voor 12 jaar en ouder is.
Joostisandersgeaard2 schreef:
28-01-2018 22:03

*zo'n ouderavond lijkt op het vivaforum*
Al het ouder-gezanik lijkt op het vivaforun :whistle:
Eidde schreef:
29-01-2018 12:03
Waarom?
Omdat de juffrouw de kinderen iets probeert te leren en daarvoor hun aandacht nodig heeft. En dan leiden die zwaaiende ouders de kinderen af.
GinnyJones schreef:
29-01-2018 14:03
Mijn hemel, ben ik de enige die Juf Ank echt een enorm ...wijf vind?
Ik vind haar ook niet zo sympathiek. Ze is ontzettend belerend en behandeld ook volwassenen als de kinderen van haar klas.
Maar ik waardeer haar wel in de aanpak van de directeur.

Zomer in Zeeland heb ik tot dusver ook gevolgd maar vind ik een beetje vergezocht. Weet nog niet of ik vanavond ga kijken.
https://www.youtube.com/watch?v=fzk7rZ3zBmo

:rofl:
Luizenmoeder in wereld draait door, vanuit onderwijzers bezien.
iones schreef:
29-01-2018 19:32
Ik vind haar ook niet zo sympathiek. Ze is ontzettend belerend en behandeld ook volwassenen als de kinderen van haar klas.

Maar dit is toch juist de hele grap?
Lotte35 schreef:
29-01-2018 19:50
Maar dit is toch juist de hele grap?
Nou, hilarisch...
beetjegek schreef:
29-01-2018 19:52
Nou, hilarisch...

Als je dat niet inziet, is dit inderdaad niet de juiste serie voor je.
Denk ik.
beetjegek schreef:
29-01-2018 19:52
Nou, hilarisch...
Mensen lachen omdat hun kant belicht wordt blijkbaar.
Labalade schreef:
29-01-2018 14:42
Haha ja dat!
Vanmorgen begon een kind uit zoons klas uitgebreid uit uitnodigingen voor zijn feestje uit te delen. Inclusief ‘jij niet’. Waarop onze juf zei “ik wil geen juf Ank zijn maar die uitnodigen mag je na schooltijd doen. Dag dag dag, doe die uitnodigingen maar weg....”. Echt, je kon me opvegen :hihi:
serieus? :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
iones schreef:
29-01-2018 19:32

Maar ik waardeer haar wel in de aanpak van de directeur.

Wel eens van satire gehoord?
I wanna live my life with the volume full!
Pumps_italiaans schreef:
29-01-2018 18:17
Op JEUGDJOURNAAL 19:00 NPO3 komt Juf Ank.
Leuk!
Jeugdjournaal-item staat op YouTube:
https://www.youtube.com/watch?v=5XKAmZf9aDs
Al die namen kunnen zo het afschuwelijke kindernamen topic in.

Maledief, Shenaaiaa, Bradley.
Joostisandersgeaard2 schreef:
29-01-2018 21:21
Al die namen kunnen zo het afschuwelijke kindernamen topic in.

Maledief, Shenaaiaa, Bradley.
En dat is uiteraard ook weer net de bedoeling. Werkelijk alles is overdreven en ligt er duimendik bovenop. Ik vind het wel vermakelijk, maar heb nog niet een keer hardop gelachen.
Van die hele hype krijg ik een beetje jeuk. Doet me denken aan de nineties (opoe spreekt) toen heel Nederland riep: "Goeiesmoooorgens juffrouw Jannie!" en "Hé lullo!" Geeft me het gevoel dat de hele kudde elkaar weer achterna loopt en napraat.
En wat me ook opvalt: politiek incorrect mag opeens. Sterker nog, iedereen vindt het hi-la-risch. Nu ben ik zelf allesbehalve overgevoelig op dat gebied, maar ik vind de double standards wel opvallend.
LieveMona schreef:
29-01-2018 21:57
En dat is uiteraard ook weer net de bedoeling. Werkelijk alles is overdreven en ligt er duimendik bovenop. Ik vind het wel vermakelijk, maar heb nog niet een keer hardop gelachen.
Van die hele hype krijg ik een beetje jeuk. Doet me denken aan de nineties (opoe spreekt) toen heel Nederland riep: "Goeiesmoooorgens juffrouw Jannie!" en "Hé lullo!"

Ik ben dit helemaal met je eens.

Ik ken overigens mensen die nog steeds 'Goeiesmorgens' zeggen.
Tenenkrommend.
anoniem_67eab3cbf367d wijzigde dit bericht op 29-01-2018 22:53
21.12% gewijzigd
LieveMona schreef:
29-01-2018 21:57
Van die hele hype krijg ik een beetje jeuk. Doet me denken aan de nineties (opoe spreekt) toen heel Nederland riep: "Goeiesmoooorgens juffrouw Jannie!" en "Hé lullo!" Geeft me het gevoel dat de hele kudde elkaar weer achterna loopt en napraat.
En wat me ook opvalt: politiek incorrect mag opeens. Sterker nog, iedereen vindt het hi-la-risch. Nu ben ik zelf allesbehalve overgevoelig op dat gebied, maar ik vind de double standards wel opvallend.
Kan het niet ook zijn dat mensen het gewoon zelf leuk vinden? En niet perse omdat anderen zeggen dat het leuk is? ;)

En dat politiek incorrecte is nu juist de gimmick van deze serie. Dat er hardop wordt gezegd wat al jaren niet meer kan/mag worden gezegd. Een opgelegde correctheid waar weinig ruimte is voor een andere visie. En dat het nu satire is waardoor dingen wel gezegd kunnen worden. en dat dus enorm aanslaat nu. (Maar goed, il krijg nu vast een grote emmer participoep over me heen. Deze discussie past beter in Actueel...).
Ik ben vanavond via uitzending gemist ingestapt bij "Afspraak is afspraak" . Herkenbaar het gezever over wie met wie moet spelen en als puntje bij paaltje komt toch niet.
Alleen de conciërge vond ik niet realistisch, die op de school van mijn kinderen was veel enger, daar griezelt mijn oudste kind nog van als ze eraan denkt en ze is inmiddels 21.
Na alle ophef ook maar gaan kijken. Ik herken het (gelukkig) totaal niet. Goh, wat mag ik blij zijn met de school van mijn kinderen. Er wordt wel geroddeld, maar dat is overal waar je een groep vrouwen vindt. Verder geen hiërarchie, dwang om te helpen, wel ouders die doen wat ze kunnen.

Ik herken alleen wel het type juf Ank, die ben ik weleens tegengekomen. Vooral dat geaffecteerde praten, brrrr. Krijg er kippenvel van.
Drie afleveringen gezien.alleen de tweede kon ik erg om lachen.
De eerste en derde afleveringen vond ik niet echt leuk.
Am ende wird alles gut.und wen es nicht gut ist .ist es nicht das ende .
Zo ik kijk nog eens wat door het viva forum :D
Enige serie En ja heel herkenbaar. Uitvergroot maar zeer herkenbaar.
Vooral juf ank, die hebben we idd gehad Grootste ruzie mee gehad trouwens.
En die vader van maledief, ook zeer herkenbaar. :D
Labalade schreef:
29-01-2018 22:30
Kan het niet ook zijn dat mensen het gewoon zelf leuk vinden? En niet perse omdat anderen zeggen dat het leuk is? ;)
Precies.
Ik kijk echt nooit naar dit soort (Nederlandse) series, echt nooit.

Maar ik ben luizenmoeder op school dus de juf zei, er komt een serie over luizenmoeders, moet je kijken.
Ik heb de eerste bekeken en ik moest echt een paar keer (glim)lachen. Ik kijk nu gewoon door, de afleveringen zijn zo kort. Sommige dingen vind ik over the top/tenenkrommend, maar overall vind ik de serie tot nu toe geslaagd.
aviv_13 schreef:
29-01-2018 23:28
Ik ben vanavond via uitzending gemist ingestapt bij "Afspraak is afspraak" . Herkenbaar het gezever over wie met wie moet spelen en als puntje bij paaltje komt toch niet.
Alleen de conciërge vond ik niet realistisch, die op de school van mijn kinderen was veel enger, daar griezelt mijn oudste kind nog van als ze eraan denkt en ze is inmiddels 21.
De conciërge is helemaal niet eng. Hij is juist de enige die normaal doet. En juist hij wordt weggezet als iemand met een psychische aandoening.
Ik vind het programma niet leuk. Te overdreven en die racistische grappen (ok heb alleen de eerste aflevering gezien), nou hilarisch (zo makkelijk en flauw). ik snap het waarschijnlijk gewoon niet ofzo. Ik hou ook niet van koefnoen-achtige programma's met typetjes, ook zo flauw. Die hype lijkt inderdaad op Jiskefet (ook zelfde type programma).
Dan kijk je toch lekker niet

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven