Tips vloerkleed gezond !

25-01-2018 16:56 30 berichten
Hoi dames ,

Heel graag wil ik tips vragen voor een vloerkleed.
Ik weet , het is heel persoonlijk !

ik heb twee ronde salontafels, deze kan ik onder elkaar schuiven en hebben samen dan als langste lengte 1.17 M.
Nu heb ik een kleed gekocht van 1.40 M.
Dit staat op zich goed, naar mijn idee is het niet iel.

We hebben een grote hoekbank.

En ik heb een zoon van 2,5 met een afschuwelijk Ikea wegenkleed.
Mijn bedoeling is s avonds als hij slaapt zijn kleed op te ruimen zodat het er netter uitziet.
Zijn kleed ligt in het verlengde van het ronde kleed.

Nu twijfel ik, misschien is het mooi een kleiner rechthoekig kleed te kopen om op de plaats van het wegenkleed te kopen voor als hij slaapt.

Of gewoon in plaats van het ronde kleed een langwerpig kleed van 1.40 bij 2.00 meter .
Deze ligt dan voor de bank en onder de ronde salontafels en hebben we voldoende loopruimte door de woonkamer.
Hij ligt dan precies aan met de bank, dus geen ruimte over.

Of een langwerpige van 1.60 bij 2.30 meter.
Deze komt dan 30 cm voorbij de bank en onder de hoek van de bank.
Maar moet dan wel perse onder de bank liggen anders hebben we niet voldoende loopruimte meer door de kamer heen.

Wat zou het mooiste zijn , hebben jullie inspiratie.

En ja , een kleed vindt ik niet heel fris maar de woning is anders een verschrikkelijke klankkast.
Hij hoeft hier geen eeuwen te liggen maar is toch nog wel aardig geld, een machinaal oosters tapijt, gebroken wit met een kleine grijze schakering hier en daar.

Alvast bedankt !
Wat wil je voor tips dan? Het is nogal lastig in te schatten zo zonder foto's of plattegrond. Persoonlijk houd ik van ruimtelijk (en jij ook als ik dat zo interpreteer?) dus ik zou geen extra kleed kopen, maar zijn kleedje 's avonds oprollen en ergens in een kast zetten of achter de bank gooien ofzo
En dan mag hij er op zaterdagmiddag mee spelen, maar alleen als ie zoet is geweest (6)
Hoi FOrsyth ,

Hij mag er iedere dag op spelen zoveel hij wil. Inderdaad als hij op zijn bedje ligt gewoon oprollen.
En ruimtelijk is zeker mooi dus ik denk dat ik de ronde gewon retourneer en er een grotere langwerpige voor terugkoop.

Bedankt
En mijn vraag is eigenlijk een langwerpige of een ronde onder de ronde salontafels .
Alle reacties Link kopieren
hai gek op bloemen,

Ik zou inderdaad gaan voor een groot kleed dat voor een deel onder de bank ligt. Laats zag ik in een woontijdschrijft een leuk alternatief voor het oerlelijke autokleed (wij hadden hem vroeger ook maar was zo blij dat hij weg kon), google maar eens op autokleed zwart wit dan kom je wat mooiere autokleden tegen.

Lisetje

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven