Good Luck!

10-10-2007 22:17 22239 berichten
Alle reacties Link kopieren
Bridge, de eerste paar weken is het voor Sam ook wel heel spannend geweest ja. Na 2 dagen deed hij het zo goed dat hij van de beademing af mocht, maar na een week kreeg hij een virus waar hij zo ziek van werd dat hij er weer aan moest. Dan merk je wel dat ze nog heel erg klein zijn. En het moment dat ik alleen naast zijn couveuse zat en hem zag vechten net voordat ze hem weer aan de beademing legden zal ik nooit vergeten.
Oh Mamax, ik krijg er helemaal kippenvel van als ik het lees...
Hier ook kippevel.
Kreeg vanmiddag telefoon van het ziekenhuis. Dat ik 2 maart geopereerd kan worden???. moet 3 maart bij de chirurg komen of het wel verantwoord is om te gaan opereren. Lekker handig als je dan al geopereerd bent.

Was blijkbaar langs elkaar heen gegaan, dus 2 maart is gecanceld.
Nou ja, gelukkig is alles goed afgelopen. Normaal gesproken sta ik er ook niet zo bij stil hoor, maar na zo'n verhaal als van Arc komt het wel weer even boven.

Bam, 2 maart is maandag al! Dat was ook wel heel snel geweest. Als de chirurg dinsdag groen licht geeft kan het zomaar snel gaan dus!
quote:mamax schreef op 25 februari 2009 @ 14:58:

Nou ja, gelukkig is alles goed afgelopen. Normaal gesproken sta ik er ook niet zo bij stil hoor, maar na zo'n verhaal als van Arc komt het wel weer even boven.

dat is hier ook zo

Bam, 2 maart is maandag al! Dat was ook wel heel snel geweest. Als de chirurg dinsdag groen licht geeft kan het zomaar snel gaan dus!Ik schrok er van, haha. Maar goed hoe eerder dat ding eruit hoe beter. Jekan het maar gehad hebben!
Precies, en dan ga je ook echt opknappend heen. Dan ben je er gewoon helemaal klaar mee.

Misschien heb je het al eerder verteld, of gaat het me niks aan, maar is die hele onzekere toestand rond je zwangerschap van Julian ook de reden dat jullie het bij 1 houden? Kan me heel goed voorstellen als dat het is. Dat is hier natuurlijk ook nog steeds de twijfel.
Ik heb nooit gezegd dat het bij 1 blijft en ook nooit gezegd dat er een 2de komt. Weet dus niet goed hoe je erbij komt dat we het bij 1-tje houden. ( niet een correcte zin, maar wist het even niet beter te verwoorden.)

Ik begrijp jouw twijfel ook heel goed, het is niet niks.
anoniem_30744 wijzigde dit bericht op 25-02-2009 16:12
Reden: typefout
% gewijzigd
Dat weet ik ook niet dan. Dat dacht ik eigenlijk hier eens gelezen te hebben. Sorry.
Er werd idd weleens wat gevraagd, maar ik ontweek dat altijd door gewoon niet te reageren, maar jij stelt ze wel erg direct, haha
geen sorry hoor
Nou ja, ik heb toch ergens eens iets aangenomen wat niet waar is. Jij wilde ons gewoon een keer van onze stoel laten vallen met de mededeling dat je zwanger bent !
als je het zo wilt zien....
Hier ook kippenvel Mamax.

Lief en ik hadden het laatst ook weer eens over de bevalling van Laurens. Toen kwam ter sprake dat als Laurens echt 10 sec. langer in mij was blijven steken hij het ws ook niet had gehaald.

Ik heb dat niet zo meegekregen, stond strak van de adrenaline maar als je dat soort dingen weer eens bespreekt komt dat wel naar boven.

Heftig.

Haaa. Bam.... Nou, eerst maar dat rare ding uit je lijf voordat je uberhaupt over een 2e gaat nadenken toch?
Ik denk momenteel nergens aan....Als aan een verhuis... zucht
Ja wat dat betreft hebben de mannen het ook niet makkelijk hè. Ik was bij Sam onder zeil, hij heeft een kwartier moeten staan toe kijken of Sam uberhaupt iets zou gaan doen. Op de een of andere manier vergeten wij dat ook weer makkelijker lijkt wel.

Ga afsluiten, kinderen inpakken en lekker naar m'n ouders. Tot morgen!
veel plezier
Zo hier ben ik ook nog even.

Bam, wat een raar gebeuren weer met die operatie... maar goed nu hoor je dus gewoon dinsdag meer. Heeft Bammeis tijdens het "oefenen" al wat meer zin gekregen om te gaan?

Mamax, kan me voorstellen dat het dan weer helemaal bij je terugkomt. Ik kan het niet echt goed lezen...word een beetje bang van dat soort verhalen nu.

Veel plezier trouwens bij je ouders.

Kokos, duimen omhoog voor Tim! Nog even en hij rolt de hele kamer door.

Compu, wat een leuk bericht, nou we duimen met je mee. Fijn dat jullie neuzen nu dezelfde kant op staan. Gaa het met vriend al wat beter?

Mal, gaat het al wat beter met J?

Jinny, is man vandaag nog met S naar de arts geweest?

Rissie, alles goed?

Hel, nog een beetje aan werken toegekomen vandaag? Ik kan me goed voorstellen dat je bepaalde dingen mist. Is nogal niet een groot verschil.

Cin, hoe is het daar in Belgenland? Voel je nog steeds vooruitgang met je rug?

Bridge, leuk zeg een echt tenutje voor Ties. En asman is zich dus al helemaal aan het voorbereiden voor het grote feest, ja dat zou lullig zijn als dat precies op de trouwdatum van je vriendin zou zijn.

Vanmorgen Thijmen als piraat naar het KDV gebracht, compleet met getekende stoppelbaard, ze mochten ma/wo verkleed komen. Hij zag er schattig uit, maar nog niet wakkere mams heeft natuurlijk geen foto gemaakt. Misschien doen ze dat wel op het KDV.

Verder weinig nieuws, beetje saai, wil veel doen maar ik doe niets....
quote:[message=2806182,noline]Helenita2 schreef op 25 febru

Star, hoezo kijkt de gyn mee bij jou eigenlijk? Fijn dat chicky weer is goedgekeurd. Wilde ze een beetje meewerken?Denk dat dat gewoon zo gaat in het z'huis in P. Was vorige keer ook al zo. Zij moeten toch de echo beoordelen, dat doet de vk niet.
Ik hoor niemand over de vliegramp? Zaten jullie onder een steen vandaag allemaal?
nee hoor
quote:Star schreef op 25 februari 2009 @ 17:51:

Ik hoor niemand over de vliegramp? Zaten jullie onder een steen vandaag allemaal?ik zat gewoon bij jou op het topic
Stressed is just desserts spelled backwards
Ja jou heb ik gezien Bij Jezus.
Holy crap, ik kom even een week niet en ik moet VIJFENTWINTIG pagina's doorlezen. Wow! Nog niet gedaan dus ik kan nog niet echt reageren.

Ik ben echt erg, ik verwaarloos jullie vreselijk maar ik merk dat ik me overal voor afsluit. Ik ga al sinds september van de ene verslaving in de andere en tussendoor ben ik dan wel even aanspreekbaar maar tijdens lukt me dat dan niet.

Zo hebben we de volgende verslavingen al gehad:

- Kleine Huis op de Prairie

- alle mogelijk te downloaden films kijken

- alle mogelijk te downloaden series kijken

- youtube-clipjes over gay-soap-storylines kijken

en nu zijn we beland bij de laatste verslaving het lezen van fan fiction'. En dat doe ik dan ook echt de HELE dag en eigenlijk gewoon bijna niks anders. Aan die verslaving lijkt vooralsnog geen einde te komen, ik vind het nog veel te leuk.

Als ik weer ga werken dan heb ik weer dingen te doen die ik eigenlijk moet doen en dan is het ook leuk om te forummen. Nu vind ik de 'echte wereld' nog te ver-van-mijn-bed-showerig en verlies ik me liever in het lezen van allemaal dingen die helemal niet kunnen. :-)

Dus jullie begrijpen allemaal: Het is HOOOOOOOG tijd dat ze weer eens gaat werken.

Verder gaat het best goed. Paar slechte dagen gehad (ongesteld, en dan heb ik zo'n buikpijn dat ik mezelf niet met mijn buikspieren omhoog kan houden en dan kan ik dus amper lopen). Mijn mobiliteit is goed, mijn stabiliteit en kracht zijn nog niet echt geweldig. Het herstel gaat heeeeeeeeeeeeeeel traag omdat ik veel en veel te laat geopereerd ben (verrassend).

Ok, even posten en dan straks even bijlezen. (bij Big Events word ik toch wel gesmst zeker? )

Cin

quote:Star schreef op 25 februari 2009 @ 19:06:

Ja jou heb ik gezien Bij Jezus.
Stressed is just desserts spelled backwards

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven