vraagje Sevilla
donderdag 1 februari 2018 om 12:37
Hoi, ik moet voor een evenement naar Sevilla en dacht erover een paar daagjes er aan vast te plakken. Sinds ik afgelopen zomer in een zuidelijk land behoorlijk wat dierenleed heb aanschouwd ben ik een beetje huiverig geworden voor (zuidelijk) Zuid-Europa. Ben (helaas) wat overgevoelig voor dierenleed. Weet iemand hoe het in Sevilla gesteld is? Kan niet een heel helder beeld krijgen via google.
donderdag 1 februari 2018 om 12:46
Wat bedoel je precies, dansende beren, zwerfhonden?
Ik ben een paar maanden terug in Sevilla geweest en heb op straat niks shockerends gezien. Ik kan er ook niet tegen.
Het enige dat ik heb gezien aan dieren zijn de paardenkoetsen rond de kathedraal. Ik vond deze dieren er wel goed uitzien en ze stonden in de schaduw en kregen water.
Verder hebben ze nog een stierenarena in gebruik daar, dus die zou ik mijden (afgesloten dus je ziet niks van van buiten)
Prachtige stad Sevilla, zeker doen, veel plezier!
Ik ben een paar maanden terug in Sevilla geweest en heb op straat niks shockerends gezien. Ik kan er ook niet tegen.
Het enige dat ik heb gezien aan dieren zijn de paardenkoetsen rond de kathedraal. Ik vond deze dieren er wel goed uitzien en ze stonden in de schaduw en kregen water.
Verder hebben ze nog een stierenarena in gebruik daar, dus die zou ik mijden (afgesloten dus je ziet niks van van buiten)
Prachtige stad Sevilla, zeker doen, veel plezier!
donderdag 1 februari 2018 om 13:45
donderdag 1 februari 2018 om 16:38
Precies dit. En het is ook gewoon n hele leuke en mooie stad.
donderdag 1 februari 2018 om 18:52