Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Leuk Surface, het is gewoon jouw dag vandaag!
Jeetje verschrikkleijk zeg idd met dat vliegtuig....
Hier nog niets van Rits.
Uitslag van de combinatietest net doorgekregen. 1: 14329.

Ze hebben bij mij trouwens niet op trimsomie 13 en triploide etc getest Surface. Zover zijn ze hier nog niet. Jammer vind ik.

Ow Rits smst Maxem, dat had ik even gemist.
Mooi uitslag Aruba!!!

Hoe voel jij je?
Hoe voel JIJ je? Hoe staat het met de samenwoonplannen? En hoe is het met schoonzus?
fijn die uitslag aruba !
Hoi hoi,

Ik was zo benieuwd naar Rits maar nog niets bekend jammer.

Aruba dat is mooie uitslag.

Nou echt genieten ondanks alle kwalen.
Mooie uitslag. Wist niet dat je ook zo'n uitslag kon krijgen. Dacht dat 1 op de 4000 wel het beste was. Gefeliciteerd.
quote:Aruba schreef op 25 februari 2009 @ 18:55:

Hoe voel JIJ je? Hoe staat het met de samenwoonplannen? En hoe is het met schoonzus?

Samenwoonplannen zijn niet concreet...wordt wel einde van het jaar...vanwege kredietcrisis en met schoonmoeder gaat het nog niet altijd even goed. Schoonzusje zit helaas zonder werk...ze was te duur geworden (ziek geweest etc en ze had helaas maar een jaarcontract). Oneerlijk maar zo werkt het.

Ik zit nu ff thuis met een oogontsteking maar ik verwacht dat ik snel weer mag werken, mag nu niet vanwege alle bacterieen in het zkh enzo...

Maar verder gaat alles goed!

Jij hebt nog veel pijn las ik....dat is mooi k met p. Hoop dat er of wat aan te doen is of dat het snel afzakt zodat je je weer volledig kan richten op het genieten van je zwangerschap!
Nog steeds niets. Mischien is hij al wel geboren. Maar ik weet nog niets. Zo spannend. Wordt wel een hele lange bevalling. Hoop dat het een beetje te doen is qua pijn.
Ik heb nog even bij Rits op de hyves gekeken maar daar staat ook niets. hmmmmm ik wil het zo graag weten of alles ok is?

Sms ze iemand van ons of gaat haar mannetje op hyves of op viva iets schrijven. Weet iemand wat daarover.

Misschien wel een keizersnede om wat voor reden dan ook.

En moet ze paar dagen in ziekhuis blijven.
Aruba, fijne uitslag!

veertje, rits stuurt een sms naar Maxem
ok Syennaj
Nog niets. Ze maakt het wel heel spannend.
Goede uitslag Aruba! Fijn gevoel neem ik aan!

Duim voor Rits!
Hier eindelijk het verlossende smsje. Onze Rits is bevallen van een mooie gezonde zoon. Heb het idee dat het bloed zweet een tranen heeft gekost maar het resultaat mag er wezen. Heeft ze maar mooi even geflikt. Het letterlijke smsje zet ik op de hyves.
das dan weer jammer dat ik niet met jullie hyve

fantastisch nieuws !!

gefeliciteerd ritsie !
Eindelijk! Geweldig!!!!

Yoehoeeeeeeeeeee wat gaaf he. Kippevel.
quote:Yamuna schreef op 25 februari 2009 @ 23:44:

das dan weer jammer dat ik niet met jullie hyve

fantastisch nieuws !!

gefeliciteerd ritsie ! Dan kom je er toch bij. Alleen met Rits je autoriseren. Moet je even een paardagen wachten vermoed ik.
Yamuna: Gelukkig heb jij het 's avonds nog gelezen. Ben ik niet voor niets mijn warme bedje uitgegaan en de computer opgestart. Maar had het beloofd meteen te posten. En zat zelf meteen vol adrealine.
ik was erg blij het te lezen ... was ze toch nog rapper dan mij ... well done !!
Jij was ook ingeleid toch? Wat een hel is dat. Kreeg je snel pijnstilling.

Bij mij, 7 jaar geleden, kreeg je nog geen pijnstilling. Zeker niet na 1700 dan was de anesthesist naar huis en had je pech. Als ik er nog aan denk.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven