Een wondertje in 2009?

05-03-2008 11:19 31521 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo iedereen,

Ik zou graag een nieuw vers topic openen. Voor iedereen die mee wil doen. Er zijn al aardig wat groepjes voor meiden die zwanger willen worden. Alleen bij de ene groep is 75% al zwanger (hartstikke mooi) en bij het andere groepje is er een ledenstop ingelast. En bij weer een ander groepje, "Zwanger worden na een miskraam" waar ik zelf helaas ook bij hoor is er een hoop pijn en verdriet en helaas telkens weer. Ik wil graag een nieuwe start en ik ben zeer benieuwd of er mensen zijn die met me mee willen doen?

Groetjes Aruba

-------------------------------------------------------------------------------------------------

Het is erg rustig. Volgens mij kunnen wij wel wat nieuwe leden gebruiken!

Naam:Lft:Start:NODMeer...Rits28April 2008 UD feb.1e kindjeVibeke30 UD 24-61e kindjeGuppie30Maart 2008 UD 24 juni2e kindjeSanna7632Maart 2008 BD 4 jan. 1e kindjeMaxem31Okt/Nov 2007 BD 31 dec. 3e kindjeSurface30Maart 2008 UD 10-71e kindjeVeertje38Maart/April2e kindjeDeerne31Jan. 2008 UD 27 april 1e kindjeSyennaj27Mei 2007 BD 3 feb. 2e kindjeMarloussie28 1e kindjeShyte31UD 30 April 2e kindjeRing198127April 2007 UD 4-71e kindjeAllis30Jan. 200824ste1e kindjeAruba23Jan. 2008 UD 29 Augst.1e kindje

En Roque Engime Allis Jetjekadetje en Tamara schrijven ook gewoon gezellig met ons mee!
Hoop zo dat ze een beetje lief zijn voor onze Rits. Hoop dat de bevalling meevalt en ze straks een gezond mannetje in haar handen kan sluiten. Hier nog niets. Geen nieuws.
Zet hem op Rits
Ben benieuwd hoe het met Rits is vandaag!
t word tijd dat ze gaat ploppen ....

helpt het als ik dreig dat ik een topic voor haar ga openen

vast yamuna
Goeiemorgen!!!

Nou Yamuna, jouw topic was wel erg grappig hoor!

vroeg me af wat je uiteindelijk van viva gekregen hebt. Je zou toch een cadeautje krijgen?

Maxem, hoop het ook ja, maar het voordeel is dat ze in het ziekenhuis ligt, dus een ruggeprik kan krijgen als ze die nodig heeft. komt vast goed!

Oooooh, ben zo benieuwd!!!!!
Ik heb vannacht voor de verandering goed geslapen!!! Alleen wakker geworden om me om te draaien

Wat doet een mens dat goed zeg!!!
Syennaj, hoe is het met de kleine?
He Ring, wat een verhaal. "gelukkig" kun je supersnel terecht en gaat er donderdag een expert naar jullie wondertje kijken. Ik begrijp je zorgen volkomen en hoop dat je het een beetje trekt tot morgen. Knuffel! Goed dat je overstapt naar de gyn, als je geen goed gevoel hebt bij de verlos.

Aruba: vervelend dat ze niets aan je pijn kunnen doen.
Nog niets van Rits. Moet vandaag toch gebeuren.

Surface: Fijn dat je goed hebt geslapen. Vaak ziet de wereld er dan weer heel anders uit. Hoop dat het niet incidenteel was.
Allis:We hebben een tijdje niets van je gehoord. Hoe is het met je? Neem je even wat afstand? Laatste tijd veel aan je gedacht. Duim voor je.
Goedemorgen, nog even wat antwoorden geven vwb de pijn.

Deerne: Paracetamolletje werkte voor de zwangerschap niet dus ik denk dat hij nu ook niet werkt helaas.

Maxem: Er is een goede kans dat de pijn na de zwangerschap voorbij is. Maar dat is een beetje fifty fifty. Vaak is hij wel een poos minder. Ook wordt het waarschijnlijk niet heftiger dan het nu is wel kan de frequentie van de aanvallen omhoog gaan.

Gisteren echt liggen janken in mijn bed. Niet eens zozeer toen om de pijn maar omdat ik het allemaal niet meer wist. Vriend snapt het niet. Die zegt, heb je nog nooit zoveel horen zeuren in de tijd dat je juist happy zou moeten zijn.

Heb mijn manager gebeld en overlegd wat te doen om uitval zoveel mogelijk te voorkomen. Ga vandaag de arbo arts bellen voor een afspraak om te kijken wat ze kunnen doen om me te verlichten.

Nou toch nog een heel verhaal... Post dit nu en dan is het klaar! Voel me vandaag best goed dus positiviteit he Maxem!!!
Ring, trek je het nog een beetje? Begrijp dat de rest het wel snapt maar ik snap toch nog steeds niet dat ze iets gevonden hadden in het andere ziekenhuis maar je daar dus niets over verteld hebben? En waarom konden ze je dat gisteren niet verduidelijken? Wat ze dan gevonden hadden en hoe ernstig en hoevaak zoiets voorkomt? Want nu maak je je zorgen en misschien hadden ze iets gevonden wat in 000,4 procent van de gevallen ook echt iets is.
Arubaatje, arme jij! Kan me goed voorstellen hoor dat je er niet o happy van wordt! Tuurlijk ben je dolblij met je babytje, maar je had ook gehoopt dat die akelige pijn eindelijk over zou zijn. Nou ik hoop dat je buik snel opgerekt wordt zodat de pijn minder wordt!

Surface, wat heerlijk dat je zo goed geslapen hebt! Heerlijk, kun je er wee helemaal tegenaan!

Met de kleine gaat het niet zo best. ze is echt superverkouden en 's nachts lijkt het wel alsof ze stikt, echt heel eng en ze knort heel erg. Nu ligt ze bij mij in de doek te slapen, we hebben straks om half 11 een afspraak bij de dokter. Vind het toch wel erg eng en ze is nog zo klein.

Heb vannacht over "ons"gedroomd. heel grappig, we zaten allemaal in de gang te wachten op Rits die aan het bevallen was! Ha,ha!
Aruba, je bent vandaag wel op je werk?
Syennaj, ik hoop dat de dokter haar klachten kan verlichten! Laat je even weten hoe het is gegaan?
Aruba: Al ben je zwanger dat neemt niet weg dat je geen last hebt en pijn hebt van klachten. Omdat je zwanger bent moet alles maar leuk zijn. Mannen af en toe. Ik vond de klachten juist extra lastig als ik zwanger was. Niet alles verdwijnt omdat er een klein wondertje in je buik groeit.

Nog steeds niets van Rits.
Ja hoop ook dat de dokter wat kan doen! Alles wat bij zo'n klein mensje aan de hand is lijkt me eng.

Ben vandaag wel aan het werk Surface. Kom vandaag wel door. En heb volgende week een week vrij en dan gaan we naar dat park. Dat is ook een goed vooruitzicht.
quote:syennaj schreef op 25 februari 2009 @ 08:19:

Goeiemorgen!!!

Nou Yamuna, jouw topic was wel erg grappig hoor!

vroeg me af wat je uiteindelijk van viva gekregen hebt. Je zou toch een cadeautje krijgen?

Maxem, hoop het ook ja, maar het voordeel is dat ze in het ziekenhuis ligt, dus een ruggeprik kan krijgen als ze die nodig heeft. komt vast goed!

Oooooh, ben zo benieuwd!!!!!

ik ben begonnen met het hele topic op te slaan

maar om het printbaar te maken moet ik ELKE reactie bewerken en het zijn er veel !

heb vanmorgen 10 pagina's gedaan in vier uur tijd.

dus ik heb nog wel effies te gaan

maar ik zit echt te lachen om alle reacties

van viva heb ik een boekje gekregen "leuke weekeindjes weg met kinderen" en een Rituals badderpakket.

Syennaj wat vervelend dat je kleintje zo verkouden is ! tis zo zielig hoe ze liggen te snarken ...

Aruba , verstandig dat je naar de arbo arts gaat ! doe je het rustig aan ? Dat je emoties af en toe de overhand nemen is volstrekt normaal meis, dus dat je ligt te huilen in je bedje geeft helemaal niks.
Nog niets van Rits. Ga zo naar paardrijden meld me rond 16.00 weer. Als ik wat weet probeer ik eerder te komen anders waarschijnlijk later.
Yamuna, leuk zeg dat je alles opslaat, maar wat een werk zeg, kun je het niet gewoon uitprinten?

Leuk cadeautje, lief van ze!

Spannend met Rits!!!!!!!!

terug van de dokter en gelukkig alleen heel erg verkouden, dus veel zoutoplossing en laten stomen bij mij in de douche. Gelukkig geen enge dingen, maar moet d'r goed in de gaten houden.
Gelukkig dat het alleen een verkoudheid is Syennaj! Ik hoop dat ze snel weer een beetje opknapt.

Ik duim ervoor dat Rits haar kleintje vandaag in de armen mag sluiten!
Maar Rits kan toch ook moeilijk iets laten weten? Of had ze iets afgesproken? Niemand heeft haar telefoonnummer ook he? Ik denk dat we vrijdag iets van haar horen.
Ze zou toch Maxem sms' en?

Brrr, het is hier koud vandaag. Zit met een dekentje op de bank naar CNN te kijken. Vreselijk hoor, dat vliegtuigongeluk.
Rits of haar man zou idd naar Maxem smsen. Hier gaat het vandaag echt super goed! Die nacht slaap heeft me echt goed gedaan.

Ik hoorde net dat het behang dat we besteld hebben voor de babykamer binnen is!! Echt super leuk. Volgende week gaan we behangen. Verder gaat mijn man vanavond de gordijntjes bestellen. Alweer zo iets leuks

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven