Online flirten?

06-02-2018 14:21 26 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik spreek nu bijna een weekje met een leuke dame die ik heb ontmoet via Tinder (Geen match maar via snapchat)

We hebben in het begin relatief veel contact gehad en zijn we wel wat over elkaar te weten gekomen zoals bijvoorbeeld hobby's werk interesses enz.

Recent leek het mij het juiste moment op te vragen of ze een keer wou afspreken en dat leek haar wel een goed idee. een dag later vroeg of ik haar deze week uitkwam en toen gaf ze wel aan dat ze vrij druk is deze week.

Later gaf ze aan dat ze liever nog niet nu wou afspreken (wat totaal begrijpelijk is) omdat we elkaar net kennen. We kennen elkaar niet goed genoeg om af te spreken.

Nu is mijn vraag aan jullie leden. Hoe kan ik iemand beter leren kennen via social media zonder elkaar in real life te spreken.

Ik kan elke dag wel gaan vragen hoe het gaat enz maar daar schiet je ook niets mee op.

Vindt het een beetje lastig uitleggen maar het komt er gewoon op neer, hoe houd ik het gesprek gaande en interresant voor beiden om elkaar beter te leren kennen zonder af te spreken.
door te vragen naar haar interesses (muziek, stuur elkaar songteksten. Boeken, films)
Door te vragen naar haar dag
naar werk verleden
naar haar toekomstbeeld
T zal wel aan mij liggen, maar je leert elkaar toch het beste kennen door juist wel af te spreken?
honingdropje2 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 14:44
Reden: Tel viel halverwege het typen uit
73.45% gewijzigd
Ik vind het juist niet zo slim om elkaar eerst uitgebreid te leren kennen voordat je elkaar ontmoet. Je vormt dan al een beeld van elkaar en dat strookt nooit met de werkelijkheid. Het schept verwachtingen die in 9 van de 10 gevallen niet waargemaakt worden.

Stel dus een paar algemene vragen, zoals lilalinda zegt, maar ga niet te diep op de zaken in. Als je een beetje leuk met elkaar kunt kletsen en nieuwsgierig genoeg bent om af te spreken, gooi het dan maar eens in de groep.
Mijn ervaring met online daten is dat als er in de eerste weken geen date van komt, het niet meer zal komen. Ofwel is er van meet af aan geen interesse genoeg, ofwel ben je door veel te chatten dingen te weten gekomen die je toch minder liggen waardoor er minder interesse is, ofwel word je eigenlijk gewoon 'on hold' gezet omdat de persoon waarin je geïntereseerd bent ook nog met iemand anders aan het 'praten' is. En uiteindelijk zoek je toch geen van beiden een 'chatvriendje'.
Ik zou het laten gaan wanneer zij niet wil afspreken.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Honingdropje2 schreef:
06-02-2018 14:28
T zal wel aan m
Dit :proud:
Hoe kan ik iemand beter leren kennen via social media zonder elkaar in real life te spreken.

Wat zou je IRL vragen/zeggen?
Gemalto schreef:
06-02-2018 14:34
Mijn ervaring met online daten is dat als er in de eerste weken geen date van komt, het niet meer zal komen. Ofwel is er van meet af aan geen interesse genoeg, ofwel ben je door veel te chatten dingen te weten gekomen die je toch minder liggen waardoor er minder interesse is, ofwel word je eigenlijk gewoon 'on hold' gezet omdat de persoon waarin je geïntereseerd bent ook nog met iemand anders aan het 'praten' is. En uiteindelijk zoek je toch geen van beiden een 'chatvriendje'.
Helemaal waar.
Corona67 schreef:
06-02-2018 14:42
Dit :proud:
:-D ik heb m'n post inmiddels afgetypt.
Honingdropje2 schreef:
06-02-2018 14:48
:-D ik heb m'n post inmiddels afgetypt.
Gelukkig was ik nog op tijd
Gemalto schreef:
06-02-2018 14:34
Dit.
“Ja laten we eens afspreken” “ja maar deze week heb ik het erg druk” “ik wil nog niet met je afspreken want ik ken je nog niet”
Ze wil helemaal niet maar ze vindt de aandacht wel leuk maar durft dat niet te zeggen.
Heb jij haar gevonden via Snapchat nadat jullie geen match waren op Tinder? Niet meer doen, komt nogal stalkerig over, ik kon t iig niet waarderen toen ik nog tinderde.
stellar schreef:
06-02-2018 14:54
Heb jij haar gevonden via Snapchat nadat jullie geen match waren op Tinder? Niet meer doen, komt nogal stalkerig over, ik kon t iig niet waarderen toen ik nog tinderde.
O, en dit ook! Ook eens meegemaakt, maar dan met Facebook. Dan kom je over als een creep.
1x is genoeg
anoniem_360208 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 14:57
91.67% gewijzigd
Corona67 schreef:
06-02-2018 14:43
Hoe kan ik iemand beter leren kennen via social media zonder elkaar in real life te spreken.

Wat zou je IRL vragen/zeggen?
Precies dit
anoniem_360208 wijzigde dit bericht op 06-02-2018 14:56
Reden: Raar forum vandaag :(
2.86% gewijzigd
Eerst te druk en later kent ze je nog niet goed genoeg. Andersom was geloofwaardiger geweest. Move on.
Maar als je geen match was met haar op Tinder, dan zal ze geen interesse hebben. Dus ik begrijp niet waarom je denkt dat ze je leuk vindt.
Ik zal het volledig aan haar overlaten. Blijkbaar vind ze je niet zo interessant, want anders wilt ze wel afspreken naar mijn idee. Maar misschien heb ik het mis en als het goed is komt er dan een afspraak vanuit haarzelf.
Bedankt voor de vele reacties, heb nog redelijk veel contact nadat de soort van date niet doorging. Ze vraagt ook redelijk vaak dingen en antwoord altijd uitgebeidt. Ik denk dat dit nog wel potentie heeft maar heb nu meer de instelling van laat maar komen en ik zie het wel.
VAnonymous schreef:
08-02-2018 18:03
Bedankt voor de vele reacties, heb nog redelijk veel contact nadat de soort van date niet doorging. Ze vraagt ook redelijk vaak dingen en antwoord altijd uitgebeidt. Ik denk dat dit nog wel potentie heeft maar heb nu meer de instelling van laat maar komen en ik zie het wel.
Nah. Je bent gewoon leuk tijdverdrijf, meer niet. Die heeft echt niet de intentie om af te spreken.
Precies. Je bent er om de verveling tegen te gaan.
Of ze is gewoon onzeker en is bang dat ze je tegenvalt.
VAnonymous schreef:
08-02-2018 18:03
Dat is nou ook geen helpende instelling. Maar ik begrijp het wel. Bovendien sla je spijkers met koppen met je vraag. Online mensen leren kennen, jaren mee bezig geweest, laat me je wat vertellen, het, werkt, niet. Mensen zijn eerder geneigd zich anders voor te doen. Man, hoe vaak ik wel niet een ‘haha’ kreeg en erachter kwam dat het meer pleasegedrag was dan dat er daadwerkelijk gelachen werd. Ik geef je dus helemaal gelijk. Afspreken! Face to face, geen tussendeurtjes tussen jou en je toekomstige partner, rechttoe rechtaan! Feel the power! :cheer2:
Ze kan ook gewoon onzeker of verlegen zijn hoor. Ik heb dit ook heel vaak gedaan, de boot afhouden en ongeïnteresseerd lijken terwijl ik het eigenlijk gewoon te spannend vond. Wat ik heel prettig vond was de eerste keer elkaar zien in een open, losse setting (mijn autocorrect maakte van 'setting' eerst 'string' :proud: moet ik even delen omdat ik dat beeld zo mooi vond). Dus even een uurtje na het werk wat drinken in een café ofzo in plaats van direct thuis afspreken of uitgebreid uit eten gaan. Dan legt het naar mijn idee minder druk op haar als ze het wel heel spannend vindt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven