zoudenjullie boos zijn?

25-02-2009 20:26 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
genoeg
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2009 @ 22:23:

[...]

Maarreh... was je nou ongesteld of niet?
quote:koliej schreef op 25 februari 2009 @ 22:21:

al geneukt hoor mijn vriend begrijpt mij kennelijk beter dan mijn eigen geslachtMijn geslacht begrijpt me niet...
O sorry, jij niet Erwtje, maar TO. Ik quote verkeerd...
nou elmira, we waren dus bezig elkaar te vermaken, maar de piek is denk ik al geweest.
Very Cherry, omdat de strekking van zo'n mooi post toch niet verloren mag gaan voor het nageslacht:

Het schrijnende probleem waarvoor TO een topic opende was dat haar vriend haar had verteld dat hij tegen een collega de grap had gemaakt dat hij haar moeder had geneukt. En daarom werd TO boos op vriend. En vriend op haar. En toen kwam ze hier vragen of dat nou terecht was, of dat het misschien kwam doordat ze ongesteld moest worden.

En nu schrijf ik het nog begrijpelijker op dan TO, of iig met minder spel- en typefouten.
De OP is ook gequote, dus nog wel terug te vinden
gequote op pagina 1
ow niet gezien. gelukkig maar, da's wel authentieker ja
als er een rel aan de gang is sla ik de eerste pagina, waar mensen de TO nog serieus proberen aan te spreken, meestal over

al geneukt hoor mijn vriend begrijpt mij kennelijk beter dan mijn eigen geslachtEen slimmerd is het. Eerst nog even erop voordat ie er voorgoed vanaf ging. Die dacht natuurlijk ook; "Genoeg"
Meteen door naar de lol dus Phien?
Rel, waaaaar
Wordt er hier nu ook nog geslacht en geneukt? Je kunt ook niet even je kont keren hier zonder de fun weer te missen he..

al geneukt hoor mijn vriend begrijpt mij kennelijk beter dan mijn eigen geslachtDan moet je es wat vaker tegen die flamoes van je praten.
quote:fleurtje schreef op 25 februari 2009 @ 22:35:

[...]

Dan moet je es wat vaker tegen die flamoes van je praten.
quote:fleurtje schreef op 25 februari 2009 @ 22:35:

[...]

Dan moet je es wat vaker tegen die flamoes van je praten.het toppunt van in contact zijn met je eigen seksualiteit.
Haha Fleur

Nou inderdaad, als zelfs je eigen geslacht je al niet begrijpt is het wel tijd voor een goed gesprek tussen jullie, daar neem je tenslotte wat minder makkelijk afscheid van dan van je vriend..
Ssst ik ben hier een goed gesprek aan het voeren!
quote:borrie2 schreef op 25 februari 2009 @ 22:39:

Haha Fleur

Nou inderdaad, als zelfs je eigen geslacht je al niet begrijpt is het wel tijd voor een goed gesprek tussen jullie, daar neem je tenslotte wat minder makkelijk afscheid van dan van je vriend..Dan heeft ze met recht een kutrelatie.
mensen bedankt voor de show, slaap lekker,

*pakt een spiegel en opent een gesprek, zo nu moeten jij en ik eens ernstig met elkaar praten, wat is dat met al die pinpassen, je mag me alles vertellen dat weet je toch?*
Amen.

al geneukt hoor mijn vriend begrijpt mij kennelijk beter dan mijn eigen geslacht

Daar zou ik maar niet op rekenen , meid . Mannen met de humor van jouw vriend gaan uit van het principe ; wie zeurt krijgt een beurt . Dus dat begripvolle ...... daar geloof ik niet zo in .

Jouw man lijkt me ook het type " trek eens aan mijn vinger " ....... om dan zijn darmgassen te laten floepen . Klopt dat ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Oooohh wat een geweldig topic!

Heb me helemaal bescheurd gewoon. Er was zelfs 1 nieuwe mop bij.. Een wereldmop.. die van Jantje.

Ik zal hem even plakken want dan moet ik gewoon weer lachen...

Jantje zit in de klas en de juf vraagt:

Wie wil er een tekening op het bord maken?

Jantje steekt zijn vinger omhoog.

Oke jantje kom maar naar voren.

Jantje tekent een prachtige leeuw, net een levensechte.

prachtig jantje, prachtig.

Jantje heeft duidelijk talent voor tekenen dus de juf gaat naar jantje zijn huis toe.

Bent u de vader van jantje?

De vader zegt, Wat heeft ie nou weer geflikt.

Nee niks menneer, jantje heeft een talent, hij is heel goed in tekenen.

Wat! zegt de vader, doet ie dat nou ook al op school.

ja, waarom? vraagt de juf verbaasd.

Waarop jantjes vader zegt:

Hij heeft nou al 3 keer een kut op de kachel getekend en ik heb al 3 keer mijn bek verbrand.

TOP!
Gewist.

Het modereerbeleid van Viva is beneden elk peil.
\'Ach, en als ik wat minder wil internetten, dan zet ik gewoon een gewas in dat wat langzamer groeit!\'
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2009 @ 21:30:

Soms denk ik dat het helemaal niet zo'n slecht idee is om vrouwen die onrein zijn zich zo laten leiden door hun hormonen een poosje af te zonderen in een apart hutje .Goed idee, die dumpen we in een harig kutje... uhm... karig hutje.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven