zoudenjullie boos zijn?

25-02-2009 20:26 217 berichten
Alle reacties Link kopieren
genoeg
BGB:
Jantje zit in de klas en de juf vraagt:

Wie wil er een tekening op het bord maken?

Jantje steekt zijn vinger omhoog.

Oke jantje kom maar naar voren.

Jantje tekent een prachtige leeuw, net een levensechte.

prachtig jantje, prachtig.

Jantje heeft duidelijk talent voor tekenen dus de juf gaat naar jantje zijn huis toe.

Bent u de vader van jantje?

De vader zegt, Wat heeft ie nou weer geflikt.

Nee niks menneer, jantje heeft een talent, hij is heel goed in tekenen.

Wat! zegt de vader, doet ie dat nou ook al op school.

ja, waarom? vraagt de juf verbaasd.

Waarop jantjes vader zegt:

Hij heeft nou al 3 keer een kut op de kachel getekend en ik heb al 3 keer mijn bek verbrand.
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
Okeeokee... ik sta mijn plaats in de rij af voor BGB
Peas on earth!
Bij een ouderwetse bijeenkomst voor emancipatie, staat een vrouw voorin de zaal te prediken dat je niets moet doen wat je niet wilt en dat mannen ook wel eens hun handen uit de mouwen mogen steken,

drie vrouwen staan op omdat ze zich in het verhaal herkennen en beginnen één voor één te praten.

Vrouw één, zweedse vrouw. "Mijn man wil graag dat ik de was doe, heb ik op zich geen problemen mee maar hij wil zijn sokken in een aparte was, daar moet een speciaal middel in en dat moet bijzonder worden opgerold, Ik zei, ik doe het niet meer. De eerste dag zag ik nog niets, de tweede ook niet de derde dag had hij keurig zelf zijn sokken gedaan,

Vrouw twee een surinaamse vrouw zegt "Mijn man wil graag dat ik strijk, op zich ok, als ik toch mijn eigen spullen strijk, maar hij wil graag zijn overhemden gestijft hebben, met apart spul wat dan ook een bepaalde tijd moet drogen, Ik zei, ik doe het niet meer. De eerste dag zag ik nog niets, de tweede ook niet de derde dag zag ik dat hij keurig zelf zijn overhemden had gestreken en de bordjes gestijft,

Derde vrouw staat (klein islamitisch vrouwtje) op en zegt, dat herken ik, "man altijd wilde ik maken cous cous, ik zeg ik wil ook wel eens iets anders eten, hij altijd cous cous eten, ik zeg ik niet meer voor jou koken cous cous, eerste dag, ik zag niets, tweede dag nog niets, derde dag ik zag weer heel klein beetje door linker ook.

(weet het redelijk fout maar ook grappig)
Nieuw kansloos topic: hoe haal ik mijn pinpas door de gleuf

Jesus krijgt het nog druk vanavond
quote:blijfgewoonbianca schreef op 25 februari 2009 @ 21:40:

Wat is de overeenkomst tussen Gordon en een papegaai. ?

Allebei Poep op hun stok , en zaad aan hun bek !!
volgens ilse van jezus houd heel veel van jou gaat hem dat lukken, vanavond nog

maare TO heeft er genoeg van.
Gelukkig hoeft Jezus zich niet druk te maken over hoe je je pinpas door de gleuf haalt.
Peas on earth!
en dan zeggen ze tegen mij get a life ,nou dames ik ben blij dat ik jullie heb kunnen plezieren! ik ben weg!
Konej ; aangezien heet toch geen n**ken wordt voor jullie vanavond , kun je misschien deze link eens bekijken . Dan kun je zien dat mensen een heel verschillend soort humor kunnen hebben . http://books.google.nl/bo...resnum=4&ct ... #PPA180,M1

Dat jij het grapje niet zou kunnen waarderen als iemand het tegen jou had gezegd , ok , dat kan . Maar dat je er ruzie over krijgt omdat je vriend het tegen iemand anders heeft gezegd ... dat snap ik dus niet .

Enig idee trouwens hoe die collega erop reageerde ?
Wat gij niet wilt dat u geschiedt, doe dat ook een ander niet.
bgb geweldig, ik print hem uit, zijn nog een hoop kennissen van mij die dat ook kunnen gebruiken
Koliej, hebben jullie nog steeds ruzie?
Peas on earth!
al geneukt hoor mijn vriend begrijpt mij kennelijk beter dan mijn eigen geslacht
Jeetje, heb ik eerst nog serieus antwoord gegeven hier, kom ik terug staan er 7 pagina's vol met moppen wel leuk om te lezen hoor
koliej is zonet opnieuw boosgeworden. Maar nu op een heleboel anderen

zie gedelete openingspost
quote:koliej schreef op 25 februari 2009 @ 22:21:

al geneukt hoor mijn vriend begrijpt mij kennelijk beter dan mijn eigen geslachtAls mannen één ding begrijpen is t dat wel
Ik heb het niet gevolgd maar kan iemand mij vertellen waarom er in geen velden of wegen meer een O.P. te vinden is?
Iets wat vier dagen bloedt en niet doodgaat is niet te vertrouwen.
quote:koliej schreef op 25 februari 2009 @ 22:21:

al geneukt hoor mijn vriend begrijpt mij kennelijk beter dan mijn eigen geslacht

Wat begrijpt hij dan? Dat hij uitspraken over neuken met de moeder van zijn collega op die manier kan goedmaken?

Maar goed... hebben jullie het nog uitgepraat/sorrygezegd/goedgemaakt? Of alleen geneukt?
Peas on earth!
quote:Very Cherry schreef op 25 februari 2009 @ 22:22:

Ik heb het niet gevolgd maar kan iemand mij vertellen waarom er in geen velden of wegen meer een O.P. te vinden is? Omdat TO nu niet meer boos is op haar vriend, maar op ons.
Peas on earth!
precies, TO, daarom passen jullie blijkbaar bij elkaar, gelukkig maar. Jij hebt lol gehad (weer goed en geneukt, wat wil je nog meer) en wij hebben ons ook vermaakt,

* zucht, wat is de wereld toch mooi*
jeej koliej ik had niet gedacht dat je die vraag van PODE nog zou gaan beantwoorden ook

misschien kun je een nieuw topic openen? 'Ik ben boos op een heleboel forummers, is dat terecht of komt het doordat ik ongesteld moet worden?'
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 25 februari 2009 @ 22:24:

[...]

Omdat TO nu niet meer boos is op haar vriend, maar op ons.Dus eigenlijk hebben we het probleem opgelost
Peas on earth!
quote:Phien schreef op 25 februari 2009 @ 22:24:

jeej koliej ik had niet gedacht dat je die vraag van PODE nog zou gaan beantwoorden ook

Oh... dat was echt het antwoord?

Erwt: hebben jullie nog ruzie?

Koliej: we hebben al geneukt hoor!

Aha...
Peas on earth!
quote:Phien schreef op 25 februari 2009 @ 22:22:

koliej is zonet opnieuw boosgeworden. Maar nu op een heleboel anderen

zie gedelete openingspostZou haar ongesteldheid hebben doorgezet??
Alles opgelost toch? (wat doen we hier nog...:-P)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven