Afvallen,ff delen hoor.
donderdag 8 februari 2018 om 15:14
Hoihoi,ik heb even een andere nick aangemaakt,vanwege herkenbaarheid.
Ik wil dit toch graag even delen.
Ik ben 17 januari begonnen met afvallen en ben nu al 8,6 kilo kwijt!!!
Ben er zo blij mee.Heb zoveel dieeten geprobeerd,maar viel altijd weer in mijn oude patroon.
Maar de knop is nu echt om.
Ik doe koolhydraat beperkt en voel me super.
Heb nog een hele weg te gaan,want kom van de 140kg af
,maar het begin is er.
Geen idee wat ik met dit topic wil,maar wou het heel graag even kwijt.
Ik wil dit toch graag even delen.
Ik ben 17 januari begonnen met afvallen en ben nu al 8,6 kilo kwijt!!!

Ben er zo blij mee.Heb zoveel dieeten geprobeerd,maar viel altijd weer in mijn oude patroon.
Maar de knop is nu echt om.
Ik doe koolhydraat beperkt en voel me super.
Heb nog een hele weg te gaan,want kom van de 140kg af

Geen idee wat ik met dit topic wil,maar wou het heel graag even kwijt.
donderdag 8 februari 2018 om 15:26
donderdag 8 februari 2018 om 15:33
Wat goed van je en snapt dat je er blij van wordt maar mag ik zeggen dat bijna 9 kg in drie weken tijd niet een heel gezonde manier is om af te vallen en in de categorie crash dieet valt. Wil je succesvol afvallen dan is max 1,kg per week het beste en verder veel meer bewegen en minder eten maar wel voldoende en voedzaam.
donderdag 8 februari 2018 om 15:37
Ja,ik vond het ook hard gaan,maar ik doe niet streng of crashen ofzo(verleden wel gedaan).Ik let nu gewoon goed op met wat ik eet en heb daarbij totaal geen honger.Ik denk dat het nu ook wel even heel snel gaat omdat ik natuurlijk flink overgewicht heb.Ik merk de laatste week dat ik langzamer ga.Ongeveer 1,5 kg per weekgordijn87 schreef: ↑08-02-2018 15:33Wat goed van je en snapt dat je er blij van wordt maar mag ik zeggen dat bijna 9 kg in drie weken tijd niet een heel gezonde manier is om af te vallen en in de categorie crash dieet valt. Wil je succesvol afvallen dan is max 1,kg per week het beste en verder veel meer bewegen en minder eten maar wel voldoende en voedzaam.

donderdag 8 februari 2018 om 15:39
Laten we zeggen dat ik hier nogal eens in discussies verzeild ben geraakt en op een niet leuke manier veroordeelt ben over mijn gewicht.godfried schreef: ↑08-02-2018 15:26De andere Nick wegens herkenbaarheid...
Is dat omdat mensen niet weten dat je 140kg was?
Of omdat mensen er niet achter mogen komen dat JIJ t bent die zo afgevallen is?
Ik vroeg t me gewoon af!
Mooi resultaat btw; ik doe zelf Keto en nu 30kg kwijt. Keep up the good work![]()