Clomid 25 Mg!! Hoopvol

08-02-2018 20:11 12 berichten
Alle reacties Link kopieren
Halloo

Ik wil even me gevoel kwijt, Ik ben al anderhalf jaar aan het proberen zwanger te worden! Na een jaar maar na de gynaecoloog gegaan en wat blijkt.... pcos!
Nu ben ik begonnen aan clomid 50 Mg die te hoog was! De maand daarna 25 en die was perfect. Ik heb om de dag zoals afgesproken geklust. Maar als nog die rot menstruatie gekregen! Ik ben nu voor de 2e ronden aan de 25 Mg! Dag 11

Ik heb een beetje positiviteit nodig want vorige maand was het allemaal goed en als nog niet gelukt! Ben het allemaal een beetje moe en heb jullie nodig!

Xxx
anoniem_364196 wijzigde dit bericht op 08-02-2018 20:27
0.81% gewijzigd
Misschien kan je ook een poll openen of je hoeveelheid uitroeptekens iets teveel zijn...

Oke, oke. Flauw flauw.
Succes met zwanger worden!
Ben gewoon beetje gefrustreerd Haha
Ik snap je poll niet!!!!!!!!!!!!!! Maar ik wens je veel succes, hopelijk ben je snel zwanger :-)
Wat snap je er niet aan?
ibelieve schreef:
08-02-2018 20:19
Wat snap je er niet aan?
Wat ik moet kiezen? Clomid of positieve verhalen? ;) Sorry beetje dom misschien haha
Oh ja dat was een fout dit is de eerste keer dat ik dit doe en snapte dat niet dus vulde dat maar in! Ik krijg het niet meer weg!
ibelieve schreef:
08-02-2018 20:11
Halloo

Ik wil even me gevoel kwijt, Ik ben al anderhalf jaar aan het proberen zwanger te worden! Na een jaar maar na de gynaecoloog gegaan en wat blijkt.... pcos!
Nu ben ik begonnen aan clomid 50 Mg die te hoog was! De maand daarna 25 en die was perfect. Ik heb om de dag zoals afgesproken geklust. Maar als nog die rot menstruatie gekregen! Ik ben nu voor de 2e ronden aan de 25 Mg! Dag 11

Ik heb een beetje positiviteit nodig want vorige maand was het allemaal goed en als nog niet gelukt! Ben het allemaal een beetje moe en heb jullie nodig!

Xxx
Hier met clomid 50 mg zwanger geworden! (Met pregnyl en iui, dus een beetje ander verhaal) Maar je hebt echt nog mooie kansen! Probeer positief te blijven, ookal is dat soms zo moeilijk want het verlangen kan zo groot zijn. Dikke knuffel voor jou! :) sorry voor de uitroeptekens haha
Dankjewel😘
Hoi hoi,

Momenteel begonnen aan ronde 4 met clomid.

1ste ronde 50 mg maar sloeg niet aan geen ei sprong.

Nu de 100 mg en al 3 maanden een keurige cyclus.

Als mijn periode aanbreekt toch zwaar teleurgesteld waarom het nu niet lukt, nu alles werkt.

Inmiddels al 1 1/2 jaar bezig.

Ik lees graag mee.

Positieve ervaringen zijn meer dan welkom.

Groetjes
Hier 2 jaar bezig geweest en uiteindelijk werkte 1/4e tabletje clomid. Was even zoeken want had steeds overstimulatie.

We zouden IVF gaan opstarten, maar dat was niet meer nodig want de vierde ronde IUI+ clomid & ovitrelle was raak en het resultaat ligt nu heerlijk op mijn borst te slapen.

Ik ben een aantal keer enorm moedeloos geweest tijdens het traject, zeker omdat ongeveer elke vrouw in mijn omgeving zwanger is geworden in de tussentijd. Maar ben nooit de hoop verloren, ondanks dat het er niet altijd rooskleurig uitzag.

Hopelijk lukt het jullie! Ik duim :)!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven