Seksklets, deel 60

zondag 21 januari 2018 om 09:12
De sexklets....
Dat is toch altijd het zorgenkindje geweest?
Dan was het druk en dan helemaal niet.
Het is sowieso stil op het forum. En iemand een pb sturen wil maar niet lukken.
Ik snap niet dat de beheerders niet in zien dat het een niet goed werkende site is.
Ach ja... blabla, zeur.
Gelukkig is er sex. Hoewel ik wel moet toegeven dat het me te koud is voor veel spannende dingen.
Lekker gewoon in ons bed.
Dat is toch altijd het zorgenkindje geweest?
Dan was het druk en dan helemaal niet.
Het is sowieso stil op het forum. En iemand een pb sturen wil maar niet lukken.
Ik snap niet dat de beheerders niet in zien dat het een niet goed werkende site is.
Ach ja... blabla, zeur.
Gelukkig is er sex. Hoewel ik wel moet toegeven dat het me te koud is voor veel spannende dingen.
Lekker gewoon in ons bed.
de wereld wacht om ontdekt te worden

zondag 21 januari 2018 om 12:06
De seksklets is destijds ontstaan om grenzeloos geouwehoer op andere topics tegen te gaan en dat werkte toen.
Nu ik na jaren weer eens kom kijken verbaast het mij een beetje hoe weinig er gebeurt hier.
En idd het werkt allemaal niet lekker.
Maar thanx, in bed kan het ook spannend worden toch daar hoef je de kou niet voor in.
Al kan ik me herinneren dat ik nog weleens een errug spanned momentje heb gehad tegen een molen in Kinderdijk bij een graadje of 6 vorst
Nu ik na jaren weer eens kom kijken verbaast het mij een beetje hoe weinig er gebeurt hier.
En idd het werkt allemaal niet lekker.
Maar thanx, in bed kan het ook spannend worden toch daar hoef je de kou niet voor in.
Al kan ik me herinneren dat ik nog weleens een errug spanned momentje heb gehad tegen een molen in Kinderdijk bij een graadje of 6 vorst

zondag 21 januari 2018 om 13:51

maandag 12 februari 2018 om 10:36
Tjongejonge, sneuneus ben je soms toch ook.Charles_Gentle28 schreef: ↑12-02-2018 07:54*life. Spreekwoorden vertalen zich overigens niet letterlijk.
Aardbei, ik vind m leuk!
.

maandag 12 februari 2018 om 13:51
Bedankt voor de verbetering. Het moest inderdaad life zijn.Charles_Gentle28 schreef: ↑12-02-2018 07:54*life. Spreekwoorden vertalen zich overigens niet letterlijk.
Hoedanook, een nieuwe week, kans op nieuwe ervaringen...
En uiteraard snap ik de rest.....

maandag 12 februari 2018 om 23:07
Now breaks my clump and sacks my pants there from of.Charles_Gentle28 schreef: ↑12-02-2018 07:54*life. Spreekwoorden vertalen zich overigens niet letterlijk.
Hoedanook, een nieuwe week, kans op nieuwe ervaringen...
Should you not be shopping for XL-condoms cuz XL-preventing is better then XL-curing?

dinsdag 13 februari 2018 om 08:28