Entertainment alle pijlers

Cha Chi Versaci

29-08-2025 17:02 11 berichten
Alle reacties Link kopieren Quote
Ik zit wat op Instagram te scrollen en kom op wat filmpjes van Cha Chi Versaci terecht. Het zijn filmpjes van een kamp dat hij organiseert voor kinderen. In die filmpjes zijn allemaal huilende en emotionele minderjarige kinderen te zien die vertellen over hun thuissituatie. Dat ze werden geslagen, eenzaam zijn, gevolgen van scheiding van hun ouders, gepest worden.

Ik vraag me af, waarom zijn deze minderjarige kinderen zo kwetsbaar op social media te zien? Hebben die ouders hier toestemming voor gegeven? Weten die ouders wat voor kamp dit is? Waarom worden die kids zo ingezet voor de likes? Dit kan toch niet?

Uit zijn site begrijp ik dat hij zich inzet voor kwetsbare kinderen. Dat is op zich mooi. Dat je dure spullen zoals gameconsoles, kleding en geld weg geeft aan minder bedeelden en kinderen, oké daar kan ik ook nog in komen. Dat je een vakantie organiseert voor kids, ook nog te volgen. Maar waarom mag hij kinderen emotioneel zo misbruiken voor z'n eigen ego en likes? Waarom zou je je kind in godsnaam zo kwetsbaar op het internet willen hebben. Deze content staat er voor altijd he. Beseffen die ouders dat niet? Stop met het uitbuiten van zulke jonge kinderen.

Kennen jullie dit figuur en wat vind je van hem?
Ik verbaasde mij er ook over. En hoewel hij het allemaal goed bedoeld legt hij ze een hoop woorden in de mond en vind ik zijn toon wanneer hij emotionele lessen probeert uit te dragen nogal.... heftig. Niet zacht, niet vriendelijk. Ik vond t eerder schadelijk dan helpend....
Ik zag van de week ook een filmpje van een meisje waarvan de moeder een tijdje weg was geweest om aan zichzelf te werken. En meisje had haar moeder erg gemist. En toen zei hij dat ze blij mocht zijn dat ze nog een vader had die goed voor haar zorgde want veel kinderen hebben helemaal geen vader.
Ja leuk maar als kind heb je daar toch niks aan? Het gemis van je moeder blijft.
Walgelijk dit. Ik ben ook erg benieuwd of alle betrokken ouders en kinderen toestemming hebben gegeven om dit allemaal op het web te gooien. En die Chachi, is hij bevoegd om met kinderen te werken?
Wintertime16 schreef:
29-08-2025 17:53
Ik zag van de week ook een filmpje van een meisje waarvan de moeder een tijdje weg was geweest om aan zichzelf te werken. En meisje had haar moeder erg gemist. En toen zei hij dat ze blij mocht zijn dat ze nog een vader had die goed voor haar zorgde want veel kinderen hebben helemaal geen vader.
Ja leuk maar als kind heb je daar toch niks aan? Het gemis van je moeder blijft.
Ja deze ook gezien. "Je moeder heeft een fout gemaakt, ervan geleerd en nu is ze terug". En dan op een best luid volume waardoor het totaal niet invoelend klinkt. Maargoed. Hij heeft zijn eigen achtergrond en bedoelt t volgens mij goed. Hij kan t echter beter aan professionals overlaten.
Ja maar dit wil je als ouder toch ook niet online hebben? Voor jezelf, maar al helemaal niet voor je minderjarige kind. Ik denk trouwens dat die ouders dit niet weten, toch? Hoe kan je hier me akkoord zijn?

Welke instantie moet hier op ingrijpen?
Ik kende deze man niet, heb hem even opgezocht op YouTube en ik vertrouw hem voor geen meter.
Yakuzakiko schreef:
29-08-2025 19:11
Ik kende deze man niet, heb hem even opgezocht op YouTube en ik vertrouw hem voor geen meter.
Echt niet pluis!
Daar geef je je kind toch niet aan mee??? Dan ben je niet goed hoor.
Je ziet ook precies wat de doelgroep is in de reacties op YouTube, kwetsbare en goedgelovige mensen.
Hij valt mij de laatste tijd ook op. Zal het goed bedoelen, maar de vibes zijn niet ok voor mij

Mamoe van Arend (Cha Chi Versaci) vermoord door eigen vader - Hindoestanen Be Like https://share.google/1709C85vuhp7Ih8KI

Heeft zelf een bewogen jeugd gehad
Frankly my dear, I don"t give a damn

Anonymous
Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn

Terug naar boven