Behaardheid bij vrouwen
zondag 11 februari 2018 om 21:03
Hoe denken jullie over lichaamshaar als ik vragen mag ?
Benen armen etc ?
De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander.
Het doet me gewoon pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.
Het is een onderwerp dat me heel veel doet.
Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening/kijk erop delen.
Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeëren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
In mijn ogen is het persoonlijk een vorm van schoonheid.
Eenieder is anders en uniek en dat is goed en mooi. Bewustzijn creeëren en positiviteit delen is alles wat ik probeer te bereiken.
Sorry voor de lap tekst
Ik vind het gewoon zo apart dat het tegenwoordig bij 1 stoppel al als vies word gezien. Het is echt iets van de jongere generaties volgens mij.
Benen armen etc ?
De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander.
Het doet me gewoon pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.
Het is een onderwerp dat me heel veel doet.
Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening/kijk erop delen.
Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeëren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
In mijn ogen is het persoonlijk een vorm van schoonheid.
Eenieder is anders en uniek en dat is goed en mooi. Bewustzijn creeëren en positiviteit delen is alles wat ik probeer te bereiken.
Sorry voor de lap tekst
Ik vind het gewoon zo apart dat het tegenwoordig bij 1 stoppel al als vies word gezien. Het is echt iets van de jongere generaties volgens mij.
maandag 12 februari 2018 om 09:03
Ik heb er geen last van, heb lichte haatjes en niet erg rijkelijk maar zelfs ik verwijder haar totdat het me niet meer hindert. Dat is voor iedereen verschillend; Maxima bijvoorbeeld heeft veel haartjes in haar gezicht en heeft daar geen problemen mee, terwijl ik ze wel verwijder als ik eraan denk.
Maar veel donker haar (hele bossen onder je armen en op je schenen) is op het moment uit de mode.
Maar veel donker haar (hele bossen onder je armen en op je schenen) is op het moment uit de mode.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
maandag 12 februari 2018 om 10:56
Om dingen even te verhelderen hier.
Ik dring mijn gedachtegang NIET op.
Mijn doel is NIET om mensen over te halen lichaamshaar te laten groeien.
Ik geef aan dat ik enkel bewustzijn probeer te creëren.
Onder andere als je dit soort dingen leest;
https://www.nsmbl.nl/dit-zweedse-model- ... -campagne/
Triest
Dus nogmaals ik ben hier niet om de les te lezen of te dicteren of je je beenharen moeten laten groeien of niet
Ik dring mijn gedachtegang NIET op.
Mijn doel is NIET om mensen over te halen lichaamshaar te laten groeien.
Ik geef aan dat ik enkel bewustzijn probeer te creëren.
Onder andere als je dit soort dingen leest;
https://www.nsmbl.nl/dit-zweedse-model- ... -campagne/
Triest
Dus nogmaals ik ben hier niet om de les te lezen of te dicteren of je je beenharen moeten laten groeien of niet
maandag 12 februari 2018 om 11:23
Beenhaar, okselhaar en een oerwoud bij je muts vind ik ontzettend ranzig.
Ook hou ik niet van behaarde mannen.Been en arm haar zijn prima, de rest vind ik niks.
Gelukkig denken mijn partner en ik hier hetzelfde over.
Mochten de volle bossen ooit weer in de mode komen dan doe ik zeker niet aan mee.
Ik scheer het trouwens ook niet omdat het "in de mode" is.
Vind het er zelf gewoon niet aantrekkelijk uitzien.En voel me niet fijn bij "haar" op zulke plekken.
Ook hou ik niet van behaarde mannen.Been en arm haar zijn prima, de rest vind ik niks.
Mochten de volle bossen ooit weer in de mode komen dan doe ik zeker niet aan mee.
Vind het er zelf gewoon niet aantrekkelijk uitzien.En voel me niet fijn bij "haar" op zulke plekken.
anoniem_357433 wijzigde dit bericht op 12-02-2018 12:06
3.00% gewijzigd
maandag 12 februari 2018 om 11:49
Een fetisj bedoel je.
Daar is niets mis mee, maar vermom het niet als een goede daad om het leed van vrouwen te verzachten. Het is nogal doorzichtig en het werkt niet (dat zou na die vorige topics toch wel duidelijk moeten zijn).
This is an unacceptable timeline
maandag 12 februari 2018 om 14:38
Waar heb je het in hemelsnaam over ? Welke vorige topics ?
Andere lid had het er ook al over of ik weer een bepaald iemand ben. Ik heb geen idee waar dat over gaat ?
maandag 12 februari 2018 om 15:23
Dat is je gewoon aangepraat door de seks- en cosmetica-industrie.blue123 schreef: ↑12-02-2018 11:23Beenhaar, okselhaar en een oerwoud bij je muts vind ik ontzettend ranzig.
Wat zijn mensen toch makkelijk te beïnvloeden zeg.
maandag 12 februari 2018 om 18:58
Bblientje schreef: ↑11-02-2018 21:37Ik loop al maanden met ongeschoren benen rond en het voelt heerlijk bevrijdend moet ik zeggen, maar toch ga ik niet met benen als schuurpapier in een rokje over straat paraderen of als er een vent in mijn bed ligt even lekker tegen hem aankruipen met mijn vacht.
Ik vind het geen porem sorry dan maar een vent met kale benen is anderzijds ook niet aan mij besteed dus dan is het weer in balans wat mij betreft.
Maar goed jij wil er dus werk van maken.
Van mij mag het hoor mop en bedankt voor je inzet maar ik zie het nut er niet zo van in.
De vrouw... en zogenaamde schoonheidsidealen...
Voldoe je er niet aan is het vies en onvrouwelijk. Geen haartje mag er te zien zijn. Een barbie moet ze zijn. Ook geen armharen meer nee en zeker geen behaarde benen... triest.
Wees jezelf altijd en laat je niet beïnvloeden door die zogenaamde schooheidsidealen.
Niks vies of onvrouwelijks aan lichaamshaar.
Jouw lichaam jouw regels. Wil je het laten groeien dan laat je het groeien. Wil je het weghalen dan haal je het weg
Doet me goed om te horen dat je je goed voelt met je beenharen en het laat groeien. Weet dat er ook mannen zijn die het mooi en aantrekkelijk vinden. Waaronder ikzelf.
maandag 12 februari 2018 om 19:15
Dat ik kaal mooier vind, is me inderdaad vast aangepraat zoals je stelt. De vraag die ik mezelf vervolgens dan stel is: 'Nou èn?'willem1959 schreef: ↑12-02-2018 15:23Dat is je gewoon aangepraat door de seks- en cosmetica-industrie.
Ik hou ook van drop, porsches, spijkerbroeken en maatpakken. Is me allemaal aangepraat. Ik vind het prima.
maandag 12 februari 2018 om 19:27
Dymphnatam schreef: ↑11-02-2018 21:08Ik las "bejaardheid" bij vrouwen. Heb je dat ook specifiek aan armen en benen?
Ik las “bejaardheid” in de pijler “overharig”
maandag 12 februari 2018 om 20:39
Hoe lang is jouw baard?willem1959 schreef: ↑12-02-2018 15:23Dat is je gewoon aangepraat door de seks- en cosmetica-industrie.
maandag 12 februari 2018 om 20:52
willem1959 schreef: ↑11-02-2018 21:19Vrouwen doen alles waarvan ze denken dat het in is. En nagenoeg alles wordt gedicteerd door de seksindustrie.
Kutscheren, sterretje bleken, schaamlippen knippen. En je kunt het zo gek niet bedenken of ze hebben er een excuus voor.
Lekker fris, last met fietsen en meer van die onzin.
(Mijn visualiseringsvermogen draait overuren).
Ik trim de onderkant, scheren ben ik mee gestopt toen dat meer leed opleverde dan voordelen. Bultjes, ontstekingen en regelmatig een candida infectie. Dan heb ik liever haar.
Overigens beweren de oudere dames in mijn familie dat het, met het ouder worden, vanzelf verdwijnt. Mijn moeder onthaart haar lijf niet meer. Is niet nodig, want nagenoeg alles is op de één of andere manier verplaatst naar haar kin.
De tand des tijds kan een antieke kast nou juist nét dat karakter geven. Zonde om over te schilderen. Avena.
maandag 12 februari 2018 om 21:12
Nou nee hoor.willem1959 schreef: ↑12-02-2018 15:23Dat is je gewoon aangepraat door de seks- en cosmetica-industrie.
Ik doe wat ik wil en zelf mooi vind.
Er bestaan ook mensen met een eigen wil en eigen mening, willem
Lange baarden bij mannen was ook ineens mode.
Ik vind het werkelijk afschuwelijk, het staat ontzettend onverzorgd en maakt je 10 jaar ouder.
maandag 12 februari 2018 om 22:24
Inderdaad!KataTonDemonaEaytoy schreef: ↑12-02-2018 08:35Ben jij die ENE die om de zoveel tijd een harige flamoes promotietopic plaatst omdat je dan spannend vind?
Volgens mij heeft To gewoon een fetish of hoe je het typt hij gaf notabene aan harige vrouwen een vorm van schoonheid te vinden.
Pure eigen belang krijg ik de indruk.
Zolang to een stijve leuter ervan krijgt komt hij op voor de rechten van de vrouw hoor.
Maar ik kan het natuurlijk ook mis hebben.
dinsdag 13 februari 2018 om 11:36
Ceylon schreef: ↑12-02-2018 20:52![]()
(Mijn visualiseringsvermogen draait overuren).
Ik trim de onderkant, scheren ben ik mee gestopt toen dat meer leed opleverde dan voordelen. Bultjes, ontstekingen en regelmatig een candida infectie. Dan heb ik liever haar.
Overigens beweren de oudere dames in mijn familie dat het, met het ouder worden, vanzelf verdwijnt. Mijn moeder onthaart haar lijf niet meer. Is niet nodig, want nagenoeg alles is op de één of andere manier verplaatst naar haar kin.
Zou je er rekening mee willen houden dat er meer beelddenkers zijn die meelezen?
donderdag 15 februari 2018 om 12:35
dag iedereen, waar hebben jullie het in gvd naam over?? verbruiken jullie nu echt
zoveel energie om elkaar "quasi-humoristisch" te betrappen en te bestraffen
op een mogelijk a-typische kijk op iets dat tegenwoordig zo beladen is geworden
dat iemand die gewoon oprecht valt op vrouwen met iets dat van jullie "niet mag"
gevoelloos en bestraffend neer gezet wordt als een regelrechte viezerik die jullie
met je immer correcte gevoel bestempellen met de woorden in de strekking van:
"hebbes! ja, we hebben weer zo'n pervert hoor! hoe durft hij; hij zei echt letterlijk
dat hij de natuurlijke verschijningsvorm van een verzorgde en schone bush van een vrouw, die ook zelf nog eens vind dat ze zelf wel uitmaakt of zij wel of niet
haar schaamhaar laat staan, misschien is ze wel zo'n vrouw die al dat haar wat zij
wel verkiest om gewoon wel op haar vagina te laten groeien omdat: zij geen last
heeft van dat het jeukt/kriebelt, ze het niet vies vindt, ze het natuurlijk vindt, er voor kiest om schaamhaar te hebben omdat ze het misschien zelfs mooi vindt,
ze een kale vagina persoonlijk gewoon niet om aan te zien vindt, omdat ze gewoon gewend is om schaamhaar op haar vagina te hebben, of misschien zelfs
haar bush laat groeien omdat haar geliefde haar dan woestaantrekkelijk vindt??"
serieus mensen...wat is dat toch met jullie he? wtf, waarom zijn jullie zo absurd
op drift geraakt met de jacht op iedereen, vrouwen en Zelfs mannen die niet
in jullie verwrongen beeld van algehele kaalheid past? jezus christus zeg, en oh
wat zijn jullie fel zeg! een man mag, merk ik volgens jullie niet eens het woord
"haar"en "vrouw" tegelijk gebruiken. ga gvd eens normaal doen allemaal!! en
houd je alsjeblieft bij je eigen vagina of penis!!! laat iemand die anders WIL zijn
lekker met rust, ik word dus echt niet goed van dat gezijk over iemand anders
zijn smaak of seksuele voorkeur! haar of geen haar, wtf bemoeien jullie je mee??
jullie moeten je dus echt schamen he? er sterven ontelbare mensen elke dag, en vaak door het gebrek aan water of brood. dat heeft gvd echt voorrang op jullie
gezeik over geslachtsdelen die kaal of behaard zijn. als jullie eens nadenken over
dingen die Echt primair belangrijk zijn...waar zeiken jullie dan nog over!!
en sodemieter al helemaal op als jullie niet eens in de gaten hebben dat jullie
als makke lammetjes de commercie achterna kruipen, zielloos en geen mening,
weten jullie wel dat de arme delen van de wereld totaal niet begrijpen wat jullie
allemaal wel niet als heeeel belangrijk bestempelen?? ha!! die kunnen niet eens
een scheermes kopen, dat verkopen ze echt niet in de binnenlanden van rusland!
duistere, intens gothic groet aan alle slaven van geest... ga maar door hoor...
dat iemand die gewoon oprecht valt op vrouwen met iets dat van jullie "niet mag"
gevoelloos en bestraffend neer gezet wordt als een regelrechte viezerik die jullie
"hebbes! ja, we hebben weer zo'n pervert hoor! hoe durft hij; hij zei echt letterlijk
dat hij de natuurlijke verschijningsvorm van een verzorgde en schone bush van een vrouw, die ook zelf nog eens vind dat ze zelf wel uitmaakt of zij wel of niet
haar schaamhaar laat staan, misschien is ze wel zo'n vrouw die al dat haar wat zij
heeft van dat het jeukt/kriebelt, ze het niet vies vindt, ze het natuurlijk vindt, er voor kiest om schaamhaar te hebben omdat ze het misschien zelfs mooi vindt,
ze een kale vagina persoonlijk gewoon niet om aan te zien vindt, omdat ze gewoon gewend is om schaamhaar op haar vagina te hebben, of misschien zelfs
serieus mensen...wat is dat toch met jullie he? wtf, waarom zijn jullie zo absurd
in jullie verwrongen beeld van algehele kaalheid past? jezus christus zeg, en oh
wat zijn jullie fel zeg! een man mag, merk ik volgens jullie niet eens het woord
houd je alsjeblieft bij je eigen vagina of penis!!! laat iemand die anders WIL zijn
zijn smaak of seksuele voorkeur! haar of geen haar, wtf bemoeien jullie je mee??
jullie moeten je dus echt schamen he? er sterven ontelbare mensen elke dag, en vaak door het gebrek aan water of brood. dat heeft gvd echt voorrang op jullie
gezeik over geslachtsdelen die kaal of behaard zijn. als jullie eens nadenken over
weten jullie wel dat de arme delen van de wereld totaal niet begrijpen wat jullie
trots meisje van 18 dat gewoon lekker een grote bos haar heeft groeien omdat ze daar voor kiest en erg prettig vindt!
donderdag 15 februari 2018 om 16:53
Gaat het een beetje?
Hoera voor haar hoor, wat mij betreft. Doe allemaal lekker je ding, ik bemoei me er niet mee.
Ik voel ook niet de behoefte om een topic te openen om mensen te vertellen wat ze allang weten, namelijk dat ze zelf mogen weten of en hoe ze zich ontharen. Die deur staat namelijk al zo wagenwijd over dat een topic (dat ontzettend veel lijkt op meerdere eerdere topics van exact dezelfde strekking) echt niets toevoegt. Je zou bijna denken dat het TO om zijn eigen behoeftes gaat in plaats van die van ons, arme vivaforumers, want ondanks dat al eerder (nog beleefd) bedankt is voor het harige evangelie, blijft het terugkomen.
Dan krijg je flauwe reacties ja.
This is an unacceptable timeline
donderdag 15 februari 2018 om 17:40
Jij hebt in ieder geval geen haarloze tanden.natural-hairy-girl18 schreef: ↑15-02-2018 12:35dag iedereen, waar hebben jullie het in gvd naam over?? verbruiken jullie nu echt
donderdag 15 februari 2018 om 19:04
Hoe moet ik als nieuw lid weten dat er al eerdere topics over geweest zijn ?tyche schreef: ↑15-02-2018 16:53Gaat het een beetje?
Hoera voor haar hoor, wat mij betreft. Doe allemaal lekker je ding, ik bemoei me er niet mee.
Ik voel ook niet de behoefte om een topic te openen om mensen te vertellen wat ze allang weten, namelijk dat ze zelf mogen weten of en hoe ze zich ontharen. Die deur staat namelijk al zo wagenwijd over dat een topic (dat ontzettend veel lijkt op meerdere eerdere topics van exact dezelfde strekking) echt niets toevoegt. Je zou bijna denken dat het TO om zijn eigen behoeftes gaat in plaats van die van ons, arme vivaforumers, want ondanks dat al eerder (nog beleefd) bedankt is voor het harige evangelie, blijft het terugkomen.
Dan krijg je flauwe reacties ja.
En hoezo zou ik dan geen nieuw topic erover mogen openen ? Daar is het toch een forum voor ?
Mijn doel is om positiviteit te creëren omtrent dat niet om te dicteren wat men wel of niet moet doen
maandag 19 februari 2018 om 18:49