Behaardheid bij vrouwen
zondag 11 februari 2018 om 21:03
Hoe denken jullie over lichaamshaar als ik vragen mag ?
Benen armen etc ?
De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander.
Het doet me gewoon pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.
Het is een onderwerp dat me heel veel doet.
Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening/kijk erop delen.
Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeëren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
In mijn ogen is het persoonlijk een vorm van schoonheid.
Eenieder is anders en uniek en dat is goed en mooi. Bewustzijn creeëren en positiviteit delen is alles wat ik probeer te bereiken.
Sorry voor de lap tekst
Ik vind het gewoon zo apart dat het tegenwoordig bij 1 stoppel al als vies word gezien. Het is echt iets van de jongere generaties volgens mij.
Benen armen etc ?
De reden dat ik dit vraag en deel is dat ik dames die ermee zitten probeer te motiveren zichzelf te accepteren zoals ze geschapen zijn en te laten weten dat er niks vies of onvrouwelijks aan is wat helaas wel zo aangeleerd wordt en dat iedereen het groeit. De een alleen wat meer dan de ander.
Het doet me gewoon pijn als ik zie /hoor dat een vrouw er onzeker mee is. Dat ze denkt een verkeerde lichaam te hebben of zelfs bang is nooit een partner te vinden die haar accepteert om haar lichaamshaar beenharen... Door de media. Gilette venus veet al die ontharingssalons en reclame etc heeft het nu die imago van vies... Dat een vrouw alleen hoofdharen hoort te hebben.
Het is een onderwerp dat me heel veel doet.
Ben gewoon benieuwd hoe anderen erover denken en of er meer zijn die mijn mening/kijk erop delen.
Door mensen te benaderen hoop ik ze aan het denken te zetten en zo bewustzijn ervoor te creeëren zeg maar. En dames die ermee zitten te motiveren.
In mijn ogen is het persoonlijk een vorm van schoonheid.
Eenieder is anders en uniek en dat is goed en mooi. Bewustzijn creeëren en positiviteit delen is alles wat ik probeer te bereiken.
Sorry voor de lap tekst
Ik vind het gewoon zo apart dat het tegenwoordig bij 1 stoppel al als vies word gezien. Het is echt iets van de jongere generaties volgens mij.
zondag 11 februari 2018 om 21:36
Ik ook!
Maar het ging alleen om haar, niet om besnijdenis of zo hoor, als je in die richting dacht
zondag 11 februari 2018 om 21:37
Ik loop al maanden met ongeschoren benen rond en het voelt heerlijk bevrijdend moet ik zeggen, maar toch ga ik niet met benen als schuurpapier in een rokje over straat paraderen of als er een vent in mijn bed ligt even lekker tegen hem aankruipen met mijn vacht.
Ik vind het geen porem sorry dan maar een vent met kale benen is anderzijds ook niet aan mij besteed dus dan is het weer in balans wat mij betreft.
Maar goed jij wil er dus werk van maken.
Van mij mag het hoor mop en bedankt voor je inzet maar ik zie het nut er niet zo van in.
Ik vind het geen porem sorry dan maar een vent met kale benen is anderzijds ook niet aan mij besteed dus dan is het weer in balans wat mij betreft.
Van mij mag het hoor mop en bedankt voor je inzet maar ik zie het nut er niet zo van in.
zondag 11 februari 2018 om 21:38
Geldt voor mannen toch ook? Met een goed aangemeten kapsel, leuke kleding, bijgewerkte lichaamsbeharing, ect. heb je als man ook veel meer aandacht dan met een kapsel waar al zes maanden niks aan gedaan is, wijde slobberige kleding en overmatige lichaamsbeharing. Dan ben je als man ook vrij simpel van een 6 naar een 7, zoals jij het noemt.Amant schreef: ↑11-02-2018 21:10Heteroseksuele vrouwen concurreren met elkaar om de gunst van mannen. Dat doen ze zelf. Al millennia lang. (hoe het zit met scheren/niet scheren bij lesbische vrouwen weet ik niet).
Wees blij dat je een vrouw bent. Met een paar relatief goedkope kunstgrepen kun je jezelf van een 6 naar een 7 opwaarderen en meedoen in plaats van naast de kantlijn te moeten blijven staan.
zondag 11 februari 2018 om 21:42
Oh, moet dat zo?stripverhaal schreef: ↑11-02-2018 21:38Geldt voor mannen toch ook? Met een goed aangemeten kapsel, leuke kleding, bijgewerkte lichaamsbeharing, ect. heb je als man ook veel meer aandacht dan met een kapsel waar al zes maanden niks aan gedaan is, wijde slobberige kleding en overmatige lichaamsbeharing. Dan ben je als man ook vrij simpel van een 6 naar een 7, zoals jij het noemt.
Nee, grapje. Zullen we de focus van dit topic verleggen naar hoe mannen vrouwen beoordelen en andersom? Wil je echt die kant op?
zondag 11 februari 2018 om 21:43
Kaal vindt ik zelf als vrouw fijner, zit lekkerder, haar daar is kriebelig, ook bij mezelf.willem1959 schreef: ↑11-02-2018 21:33Maar dat is iedereen aangepraat. Net zoals de gladde kut. Lekker fris. Harsen tot je er bij neer valt. Of erger, laseren. En nu keert het schaamhaar langzaam terug. Daar zit je dan met je kut waar nooit geen haar meer op wil groeien.
Jammer dan dat het mode wordt om het te laten staan, maar het zit niet lekker, dus het gaat er gewoon af.
zondag 11 februari 2018 om 21:47
Zichtbaar verborgen leed.Dymphnatam schreef: ↑11-02-2018 21:40Toch wil ik nog even de focus op het moment dat die stoppels op je benen weer beginnen te groeien. Ik zou dat willen kenschetsen als "verborgen leed".
zondag 11 februari 2018 om 21:48
Nee, hoor. Want ik kan aan de toon van bovenstaande post al zien dat dat een oeverloze discussie gaat worden waar we toch niet uit gaan komen.
Dus laten we het maar houden op lichaamsbeharing.
zondag 11 februari 2018 om 22:19
Dat ligt niet aan de toon van mijn post hoor, maar aan het al of niet erkennen van hoe de wereld in elkaar zit.stripverhaal schreef: ↑11-02-2018 21:48Nee, hoor. Want ik kan aan de toon van bovenstaande post al zien dat dat een oeverloze discussie gaat worden waar we toch niet uit gaan komen.
Dus laten we het maar houden op lichaamsbeharing.
zondag 11 februari 2018 om 22:32
Nou Willem.willem1959 schreef: ↑11-02-2018 21:36Gelukkig ben ik een man.
Met borsthaar, behaarde oksels, behaarde piemel en een voorhuid.
Ik wil je niet tegen de haren instrijken
hoor maar die piemeloos moet toch ook bijgehouden worden? Of laat je alles in de wilde weg groeien? Een erg behaard onderstel gaat gewoon ruiken vooral bij onbesneden mannen merk je dat en dat betekent uiteindelijk ook minder genot voor jou.
Dus ook jij zal aan de bak moeten
zondag 11 februari 2018 om 22:34
Bblientje schreef: ↑11-02-2018 22:32Nou Willem.
Ik wil je niet tegen de haren instrijken
hoor maar die piemeloos moet toch ook bijgehouden worden? Of laat je alles in de wilde weg groeien? Een erg behaard onderstel gaat gewoon ruiken vooral bij onbesneden mannen merk je dat en dat betekent uiteindelijk ook minder genot voor jou.
Dus ook jij zal aan de bak moeten![]()
zondag 11 februari 2018 om 22:43
Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd welke kut er beter uitziet met haar dan zonder volgens jou? Ik associeer geschoren ook niet altijd met fris, je kunt dan wel geschoren zijn maar als je je dan niet goed wast..Dit vind ik overigens ook voor mannen gelden.
Je hoeft niet bang te zijn voor de dood. Als jij er bent is de dood er niet, ben jij er niet dan is de dood er.
zondag 11 februari 2018 om 22:46
Over smaak valt niet te twisten.AlejandraLaura schreef: ↑11-02-2018 22:43Ik ben dan eigenlijk wel benieuwd welke kut er beter uitziet met haar dan zonder volgens jou?
zondag 11 februari 2018 om 23:02
Dit probeer ik door dit te delen en te vertellen dat er mijns inziens niks vies of onvrouwelijks aan is.
Dank je.
Ik dwing verder niks op
zondag 11 februari 2018 om 23:03
Ik ben een man en ik heb zelf redelijk wat lichaamshaargroei dat ik laat staan
zondag 11 februari 2018 om 23:13
Het is meer een principiële kwestieBblientje schreef: ↑11-02-2018 21:37Ik loop al maanden met ongeschoren benen rond en het voelt heerlijk bevrijdend moet ik zeggen, maar toch ga ik niet met benen als schuurpapier in een rokje over straat paraderen of als er een vent in mijn bed ligt even lekker tegen hem aankruipen met mijn vacht.
maandag 12 februari 2018 om 06:59
-Esmeralda- schreef: ↑11-02-2018 22:35Mogen haren op je armen ook al niet?
Ik leef echt onder een steen....
Dan maakt het niet uit want dan ben je niet zichtbaar
maandag 12 februari 2018 om 07:47
maandag 12 februari 2018 om 08:52
Mooi toch dat iemand zo blij is met zn haar dat ie liever wil dat we gewoon allemaal in een harige fluffy wereld leven... ik scheer alles en dat blijf ik doen.
Wel benieuwd hoe je erachter komt welk kutkapsel het beste bij je past... laten groeien en dan vragen om meningen waar je de scheiding zal leggen? Of lang van voor en kort vanachter? Kweenie of ik mn vriendinnen wel wil vragen of ze mn streepje, driehoek enz willen beoordelen op stylish zijn...
Wel benieuwd hoe je erachter komt welk kutkapsel het beste bij je past... laten groeien en dan vragen om meningen waar je de scheiding zal leggen? Of lang van voor en kort vanachter? Kweenie of ik mn vriendinnen wel wil vragen of ze mn streepje, driehoek enz willen beoordelen op stylish zijn...