Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 14 februari 2018 om 15:51
Volgens mij valt dat nog niet mee, omdat er allerlei vage toeslagjes en wisselende vastrechtbedragen worden gehanteerd, die lang niet altijd duidelijk op de websites staan.
Maar geen idee of het klopt, ik stap gewoon niet over. Kan me niet voorstellen dat het veel gaat schelen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.
David Dunning
David Dunning
woensdag 14 februari 2018 om 15:59
Inderdaad valt het niet mee om te vergelijken omdat er bij de verschillende maatschappijen verschillende kostenposten zijn.Solomio schreef: ↑14-02-2018 15:51Volgens mij valt dat nog niet mee, omdat er allerlei vage toeslagjes en wisselende vastrechtbedragen worden gehanteerd, die lang niet altijd duidelijk op de websites staan.
Maar geen idee of het klopt, ik stap gewoon niet over. Kan me niet voorstellen dat het veel gaat schelen.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
woensdag 14 februari 2018 om 16:03
Toen ik overstapte zou mijn maandbedrag, gebaseerd op wat ik afnam, wel lager zijn. Maar bij de eerste jaarafrekening moest ik bijbetalen omdat het bedrag te laag was.
Het is ook lastig te voorspellen omdat je het ene jaar meer gebruikt dan het andere. Maar of het met bonussen erbij veel uitmaakt weet ik niet.
Ik lees in ieder geval mee in het topic van Bruise.
Het is ook lastig te voorspellen omdat je het ene jaar meer gebruikt dan het andere. Maar of het met bonussen erbij veel uitmaakt weet ik niet.
Ik lees in ieder geval mee in het topic van Bruise.
woensdag 14 februari 2018 om 16:10
Energie kan je maar op een paar manieren 'inkopen/produceren' en dus kunnen de verschillende aanbieders vrijwel geen verschil maken in hun kostprijs. In principe kan er dus alleen een klein verschil ontstaan in hun manier van werken. Wil je dat vertalen naar 1 cent meer of minder per energie-eenheid dan moet je wel heel erg je best doen. Grote verschillen kan je dus alleen maar verklaren doordat je bij de ene linksom en bij de andere rechtsom genaaid wordt. Toch?
woensdag 14 februari 2018 om 16:23
Ik geloof eigenlijk nooit zo in bedrijven die cadeautjes weggeven. Linksom of rechtsom betaal je daar zelf voor. Een sigaar uit eigen doos.
Een tijdje terug was er bij Nuon een kortingsactie voor vaste klanten (Blijven Loont). Daar zat een heel mooi verhaal omheen maar ik heb het uitgerekend en het scheelde maar een paar euro per jaar. Een hoop gebakken lucht dus. Maar ondertussen moet je wel een nieuw contract afsluiten, inclusief nieuwe voorwaarden.
Een tijdje terug was er bij Nuon een kortingsactie voor vaste klanten (Blijven Loont). Daar zat een heel mooi verhaal omheen maar ik heb het uitgerekend en het scheelde maar een paar euro per jaar. Een hoop gebakken lucht dus. Maar ondertussen moet je wel een nieuw contract afsluiten, inclusief nieuwe voorwaarden.
woensdag 14 februari 2018 om 16:28
Ojaaaa, daar had ik nog naar moeten kijken. Dat is dus niet gebeurdRikM schreef: ↑14-02-2018 16:23Ik geloof eigenlijk nooit zo in bedrijven die cadeautjes weggeven. Linksom of rechtsom betaal je daar zelf voor. Een sigaar uit eigen doos.
Volgens mij zit ik al bij Nuon vanaf de dag dat ik op mezelf ging wonen. Lekker vertrouwd enzo
woensdag 14 februari 2018 om 16:35
Ik ook.
Qua zorgverzekeraar net zo. Het zal vast wel ergens een paar euro goedkoper kunnen maar ik heb geen zin om dat allemaal uit te zoeken.
woensdag 14 februari 2018 om 16:53
Ik lees net dat iemand een ander waarschijnlijk heeft herkend n.a.v. een topic en vroeg me ineens af hoe dat is afgelopen met RedBulletje.
Iemand die haar ooit had ontmoet in een ver verleden.
Heeft ze jou nog verteld wie ze was? Want ik vind dat altijd wel een beetje naar als iemand zoiets zegt en dan niet zou zeggen wie ze zelf is.
Want zeg dan gewoon niks.
Iemand die haar ooit had ontmoet in een ver verleden.
Heeft ze jou nog verteld wie ze was? Want ik vind dat altijd wel een beetje naar als iemand zoiets zegt en dan niet zou zeggen wie ze zelf is.
Want zeg dan gewoon niks.
woensdag 14 februari 2018 om 17:10
Rare mafketel die vent.Lady*Voldemort schreef: ↑14-02-2018 17:04Je hebt gelijk, zoals gewoonlijk. Ik wilde nog iets schrijven over breinvergrotingen op medische indicatie maar dat laat ik maar wegens paarlen voor de zwijnen.
Die opmerking ook in het donorwettopic... niet meer te redden
There is always something happening, and it's usually right now
woensdag 14 februari 2018 om 17:17