Napraattopic deel 96

03-02-2018 21:46 3042 berichten
Alle reacties Link kopieren
Beste forummers,

Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.

Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598

Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.

Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.

Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.

Veel napraat plezier!

Met vriendelijke groet,

Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.

Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bruise schreef:
14-02-2018 15:44
Wat geef ik voor reclame?
Nuon, duhuh.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
:D
Bruise schreef:
14-02-2018 15:44
Wat geef ik voor reclame?
In head haar reactie in jouw topic stond een grote reclame. Nu is die weg en is er alleen heel veel ruimte over. Weet niet wat voor reclame het was.
RikM schreef:
14-02-2018 15:28
Dat kun je toch zelf uitrekenen? Vergelijk het ene tarief met het andere. Reken uit wat het op jaarbasis kost en dan zie je vanzelf welke voordeliger is.
Volgens mij valt dat nog niet mee, omdat er allerlei vage toeslagjes en wisselende vastrechtbedragen worden gehanteerd, die lang niet altijd duidelijk op de websites staan.
Maar geen idee of het klopt, ik stap gewoon niet over. Kan me niet voorstellen dat het veel gaat schelen.
When arguing with a fool, first make sure the other isn't doing the same thing.

David Dunning
Enn schreef:
13-02-2018 23:28
Het wordt tijd dat een vrouw in de groep 'mannen onder elkaar' toetreedt. ;)

Ik wist niet eens dat er een dergelijke groep was, maar het lijkt me een kutgroep
Solomio schreef:
14-02-2018 15:51
Volgens mij valt dat nog niet mee, omdat er allerlei vage toeslagjes en wisselende vastrechtbedragen worden gehanteerd, die lang niet altijd duidelijk op de websites staan.
Maar geen idee of het klopt, ik stap gewoon niet over. Kan me niet voorstellen dat het veel gaat schelen.
Inderdaad valt het niet mee om te vergelijken omdat er bij de verschillende maatschappijen verschillende kostenposten zijn.
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Ik stap ook niet over, weet ik zeker dat ik niet genaaid word. En op die 100 euro zal het geen tientjeswerk zijn.
Je bent een dief van je eigen portemonee!
Dat zeggen zij dan hè.
Mijn reactie is dan meestal dat ik meer dan genoeg heb.
Maar 250 euro klinkt nu ineens zo verleidelijk.
Oh ik zeg dan dat het ze vrij staat om aangifte te doen
Toen ik overstapte zou mijn maandbedrag, gebaseerd op wat ik afnam, wel lager zijn. Maar bij de eerste jaarafrekening moest ik bijbetalen omdat het bedrag te laag was.
Het is ook lastig te voorspellen omdat je het ene jaar meer gebruikt dan het andere. Maar of het met bonussen erbij veel uitmaakt weet ik niet.
Ik lees in ieder geval mee in het topic van Bruise.
LOL@shifty
Energie kan je maar op een paar manieren 'inkopen/produceren' en dus kunnen de verschillende aanbieders vrijwel geen verschil maken in hun kostprijs. In principe kan er dus alleen een klein verschil ontstaan in hun manier van werken. Wil je dat vertalen naar 1 cent meer of minder per energie-eenheid dan moet je wel heel erg je best doen. Grote verschillen kan je dus alleen maar verklaren doordat je bij de ene linksom en bij de andere rechtsom genaaid wordt. Toch?
Ik geloof eigenlijk nooit zo in bedrijven die cadeautjes weggeven. Linksom of rechtsom betaal je daar zelf voor. Een sigaar uit eigen doos.

Een tijdje terug was er bij Nuon een kortingsactie voor vaste klanten (Blijven Loont). Daar zat een heel mooi verhaal omheen maar ik heb het uitgerekend en het scheelde maar een paar euro per jaar. Een hoop gebakken lucht dus. Maar ondertussen moet je wel een nieuw contract afsluiten, inclusief nieuwe voorwaarden.
RikM schreef:
14-02-2018 16:23
Ik geloof eigenlijk nooit zo in bedrijven die cadeautjes weggeven. Linksom of rechtsom betaal je daar zelf voor. Een sigaar uit eigen doos.

Een tijdje terug was er bij Nuon een kortingsactie voor vaste klanten (Blijven Loont). Daar zat een heel mooi verhaal omheen maar ik heb het uitgerekend en het scheelde maar een paar euro per jaar. Een hoop gebakken lucht dus. Maar ondertussen moet je wel een nieuw contract afsluiten, inclusief nieuwe voorwaarden.
Ojaaaa, daar had ik nog naar moeten kijken. Dat is dus niet gebeurd :proud:
Volgens mij zit ik al bij Nuon vanaf de dag dat ik op mezelf ging wonen. Lekker vertrouwd enzo :hihi:
Moiren’ schreef:
14-02-2018 16:28
Ojaaaa, daar had ik nog naar moeten kijken. Dat is dus niet gebeurd :proud:
Volgens mij zit ik al bij Nuon vanaf de dag dat ik op mezelf ging wonen. Lekker vertrouwd enzo :hihi:

Ik ook. :high5:

Qua zorgverzekeraar net zo. Het zal vast wel ergens een paar euro goedkoper kunnen maar ik heb geen zin om dat allemaal uit te zoeken. :moon:
Zegguh er is een topic hè!!!
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Ik lees net dat iemand een ander waarschijnlijk heeft herkend n.a.v. een topic en vroeg me ineens af hoe dat is afgelopen met RedBulletje.
Iemand die haar ooit had ontmoet in een ver verleden.
Heeft ze jou nog verteld wie ze was? Want ik vind dat altijd wel een beetje naar als iemand zoiets zegt en dan niet zou zeggen wie ze zelf is.
Want zeg dan gewoon niks.
Bruise schreef:
14-02-2018 16:53
Want ik vind dat altijd wel een beetje naar als iemand zoiets zegt en dan niet zou zeggen wie ze zelf is.
Want zeg dan gewoon niks.
Eensch.

En die Frankdeman, wat is dat voor een Neanderthaler?
RikM schreef:
14-02-2018 16:35

Qua zorgverzekeraar net zo. Het zal vast wel ergens een paar euro goedkoper kunnen maar ik heb geen zin om dat allemaal uit te zoeken. :moon:
Idem :hihi:
Neanderthalers schat ik hoger in.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.
feow schreef:
14-02-2018 17:01
Neanderthalers schat ik hoger in.
Je hebt gelijk, zoals gewoonlijk. Ik wilde nog iets schrijven over breinvergrotingen op medische indicatie maar dat laat ik maar wegens paarlen voor de zwijnen.
Lady*Voldemort schreef:
14-02-2018 17:04
Je hebt gelijk, zoals gewoonlijk. Ik wilde nog iets schrijven over breinvergrotingen op medische indicatie maar dat laat ik maar wegens paarlen voor de zwijnen.
Rare mafketel die vent.
Die opmerking ook in het donorwettopic... niet meer te redden :nope:
There is always something happening, and it's usually right now
RikM schreef:
14-02-2018 16:35
Toen 't nog PGEM was. :-) Heb je ook gekozen voor fietstassen?
“Intelligentie zonder vriendelijkheid is een zeer gevaarlijk wapen”. (Francoise Sagan)

"De moord die niet mocht worden opgelost". (Maaike Vaatstra)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven