Napraattopic deel 96
zaterdag 3 februari 2018 om 21:46
Beste forummers,
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Op verzoek een link naar de OP (openingspost) vanwege een te lange OP.
Lees hier de OP van het Napraattopic: overig/napraattopic-op/list_messages/249598
Even ter herinnering: Hinten en hengelen naar eerdere nicks is niet toegestaan.
Als blijkt dat er teveel onduidelijkheid bestaat en de OP niet gelezen wordt, dan zal de OP weer terug gezet worden.
Let op: Ook de huisregels zijn in het Napraattopic gewoon van toepassing.
Veel napraat plezier!
Met vriendelijke groet,
Community Manager Viva en Viva Mod.team
Vrijheid van meningsuiting betekent NIET dat je alles maar op het forum neer mag pennen.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
Bij vragen over beleidskeuzes kun je terecht op het 'vraag het de mods' topic.
woensdag 14 februari 2018 om 17:24
Die laatste geloof ik niet. Veel te veel ranzige details. En dat rare vraagteken ook.
woensdag 14 februari 2018 om 17:26
Ze zijn allemaal hetzelfde geschreven. En nep.
woensdag 14 februari 2018 om 17:34
woensdag 14 februari 2018 om 17:39
Ik heb een oude reply teruggelezen van haar en dat ging over anaal klaarkomen.doornroosje9 schreef: ↑14-02-2018 17:34Ze is al vrij lang lid hier, dus ik ga er niet meteen vanuit dat het een trol is.
woensdag 14 februari 2018 om 17:41
Nou, ik heb het daar ook al geschreven. Napraat is de plaats om erover te praten en niet het topic zelf. Het moest maar eens waar zijn.
En nee, ik ben niet naïef, ik snap ook wel dat dit nep kan zijn.
Life is short. Eat dessert first.
woensdag 14 februari 2018 om 17:45
Bedankt voor de link. Ik ben voor Thomas.
woensdag 14 februari 2018 om 17:48
Ik geloof sowieso niet dat als er zo iets gebeurd dat je dan zorgvuldig en gedetailleerd op een forum het hele verhaal gaat zitten typen.
Het komt op mij een beetje over als : "ik ben net overreden door een rode auto en er was ook nog een fietser met een lekke bad bij betrokken. Nu heb ik verschillende botbreuken en mijn arm is uit de kom. De rode auto is net doorgereden. Wat denken jullie, kan ik hiermee naar de huisarts of moet ik eerst langs het politiebureau?"
Ofwel je bent intelligent genoeg om in het echte leven hulp te zoeken, ofwel je bent te dom om normaal te kunnen typen. Maar in de combinatie geloof ik gewoon niet.
woensdag 14 februari 2018 om 17:56
Nouja zeg, Het is haar vriend ze had dit waarschijnlijk niet verwacht en is nog in shock. Logisch dat je dan niet zo helder kunt denken.shifty schreef: ↑14-02-2018 17:48Ik geloof sowieso niet dat als er zo iets gebeurd dat je dan zorgvuldig en gedetailleerd op een forum het hele verhaal gaat zitten typen.
Het komt op mij een beetje over als : "ik ben net overreden door een rode auto en er was ook nog een fietser met een lekke bad bij betrokken. Nu heb ik verschillende botbreuken en mijn arm is uit de kom. De rode auto is net doorgereden. Wat denken jullie, kan ik hiermee naar de huisarts of moet ik eerst langs het politiebureau?"
Ofwel je bent intelligent genoeg om in het echte leven hulp te zoeken, ofwel je bent te dom om normaal te kunnen typen. Maar in de combinatie geloof ik gewoon niet.
woensdag 14 februari 2018 om 17:59
Als het wat is.
Maar staand vanaf voren gepenetreerd worden is vrij onmogelijk.
En dat hij je staand vingert terwijl jij op je hurken zit ook.
Maar ik ben maar een leek. Misschien kan het anatomisch gezien soms wel.
woensdag 14 februari 2018 om 18:00
Ik zou het niet eens op een forum durven te omschrijven. Je hoort zo vaak dat mensen in elkaars history zitten te neuzen. Voor je het weet leest je gevaarlijke gek wat je hier hebt geschreven en kan je nog extra klappen verwachten. (doel ik niet op het topic waar het nu over gaat, maar in zijn algemeen)
woensdag 14 februari 2018 om 18:02
Ook zo bijzonder.Lady*Voldemort schreef: ↑14-02-2018 18:01Ik snap al die krassen en blauwe plekken ook niet. Het verhaal was toch gedetailleerd genoeg qua eroties, en dan niks over al die krabben en klappen. Raar hoor.
woensdag 14 februari 2018 om 18:03