Nub theorie

14-02-2018 17:18 15 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo moeders!

Ik ben zeer nieuwsgierig naar het geslacht van mijn kleine! Jongen of meisje als het maar gezond is!! Wat denken jullie?
https://www.mupload.nl/img/toylgtt7f.jpeg
anoniem_364564 wijzigde dit bericht op 14-02-2018 17:57
14.38% gewijzigd
Sekseloos
Krijg helaas niet mijn echo foto op dit forum :( iemand enig idee hoe dit moet?
Ik zeg een jongetje.
Meisje.
Maar ik ben hier heel slecht in.
Ik kan dat nooit zien, maar nieuwsgierig is niet met -ch.
Ik zeg; duidelijk een jongen! Ow wacht...dat is een armpje naast het hoofdje..
Deze methode klopt wel verbazend vaak! Mijn kinderen, mijn kleinkinderen en kinderen/kleinkinderen van vriendinnen en familie klopten ruim 9 van de 10 keer.

https://wij.nl/zwanger-jongen-meisje/ar ... tskalender

Sorry, goedmakertje voor mijn flauwe grap :hug:
Weet niet meer wat het nou was. Als het streepje recht staat dan een jongetje en omhoog als een meisje?

Als die redenatie klopt dan zeg ik jongen.
Hecamel schreef:
14-02-2018 18:23
Weet niet meer wat het nou was. Als het streepje recht staat dan een jongetje en omhoog als een meisje?

Als die redenatie klopt dan zeg ik jongen.
Precies andersom
Ik zie een jongen!
Ik denk een jongen..

Normandina; die Chinese kalender vind ik nu net even onduidelijk. Ik was 29 in januari, ben waarschijnlijk toen nog bevrucht, maarja, daarna werd ik 30... dus het kan allebei volgens mij... in dat geval klopt de kalender in ieder geval! :D
Bedankt voor jullie berichtjes! Zelf zag ik eerst een meisje maar ik twijfel ook heel erg.. vooral door dat witte “uitsteekseltje” kan dit niet de navelstreng zijn?
Ja het kan de navelstreng zijn of een voetje of stukje van het been. Ik zeg: de echo is op die plek te onduidelijk om het goed te zien.
Maak een afspraak voor een geslachtsecho. Ik wilde het zelf ook heel graag weten en heb me suf gestaard op de echo (ben nu 13 weken) maar zat me daarna te bedenken dat als ik er nu een meisje in Zie, ik me hier misschien wel 4 weken aan ga hechten terwijl en ook een kans is van 25% dat het ook een jongen kan zijn. Andersom geldt dit natuurlijk ook.
Ik zou t gewoon afwachten en aan de echoscopiste vragen bij de geslachtsecho
Ben ik het mee eens :) ik moet nog 3 weekjes wachten voor me volgende echo. Komt wel goed haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven