Doorgeef-vraag-seks-deel-92
dinsdag 3 oktober 2017 om 22:34
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
vrijdag 9 februari 2018 om 23:53
Make Love - Chris Brown
zondag 11 februari 2018 om 19:56
Jouw? Mijn wat? Nah, taalpuristengrapje.
Ik denk dat werkelijk ál mijn bedpartners het moment hebben kunnen waarderen waarop ik mijn benen opende zodat ze vrij toegang hadden. Tenminste, daar werd naar mijn weten altijd wel bruusk enthousiast op gereageerd.
Waar ben jij, naar jouw idee, bedtechnisch het beste in van de hele wereld?
Ik denk dat werkelijk ál mijn bedpartners het moment hebben kunnen waarderen waarop ik mijn benen opende zodat ze vrij toegang hadden. Tenminste, daar werd naar mijn weten altijd wel bruusk enthousiast op gereageerd.
Waar ben jij, naar jouw idee, bedtechnisch het beste in van de hele wereld?
.
donderdag 15 februari 2018 om 09:23
Wanneer het louter om een sekspartner gaat, duidelijk een mooi uiterlijk. Daarover hebben we het in een ander topic uitvoerig over gehad
Begrijp ook niet wat “een mooi innerlijk” zou zijn. Iedereen heeft wel een ander karakter dat meer of minder bij je past.
Zou je seks-appeal overboord gooien om met iemand seks te hebben puur o.w.v. passend karakter?
Zou je seks-appeal overboord gooien om met iemand seks te hebben puur o.w.v. passend karakter?
donderdag 15 februari 2018 om 11:15
vrijdag 16 februari 2018 om 03:36
vrijdag 16 februari 2018 om 06:26
Net zo opgewonden als ik word van het lezen van een pak yoghurt waarop staat 'Heb je weleens Griekse stijl geprobeerd?' of woorden van gelijke strekking. Voor alle duidelijkheid: ik sta niet hitsig mijn cruseli te bereiden.
Geef een uitleg waarom jij weleens opgewonden wordt van het forum, of als jij dat ook niet wordt, waarom je denkt dat een ander dat wel kan.
Geef een uitleg waarom jij weleens opgewonden wordt van het forum, of als jij dat ook niet wordt, waarom je denkt dat een ander dat wel kan.
vrijdag 16 februari 2018 om 10:41
Ja ik vind van wel. Dat is te merken aan hoe vaak het beestje niet bij de naam genoemd wordt
Overigens liep ik laatst hier in de stad waar een jongeman uit het raam van de eerste verdieping aan zijn vriend (die buiten op straat stond) vroeg of hij nog lekker geneukt had. Daar kon ik smakelijk om lachen
Waardoor zou het voor jou aantrekkelijk zijn om seks te hebben op een openbaar toilet?
Overigens liep ik laatst hier in de stad waar een jongeman uit het raam van de eerste verdieping aan zijn vriend (die buiten op straat stond) vroeg of hij nog lekker geneukt had. Daar kon ik smakelijk om lachen
Waardoor zou het voor jou aantrekkelijk zijn om seks te hebben op een openbaar toilet?