Doorgeef-vraag-seks-deel-92

03-10-2017 22:34 3001 berichten
Welkom in de Doorgeefvraag Seks. Niet chatten, dat kan in het klets topic. Gewoon de vorige vraag beantwoorden en een nieuwe seksgerelateerde vraag stellen. De vraag moet door iedereen beantwoord kunnen worden en dus niet aan één persoon gericht zijn en moet dus ook sekseneutraal zijn.

Laatste vraag uit het vorig deel:
Zou je je schaamhaar laten groeien als je de ander daar een plezier mee zou doen?
Nee

Rijdt je weleens langs een plek waar je eenmalig seks hebt gehad en moet je daar dan altijd aan terugdenken?
De toevoeging eenmalig maakt t lastig.
Als ik die weglaat zeg ik ja.

Heeft seks een grote invloed op je stemming?
Alle reacties Link kopieren
Ja. Ik merk dat een stuk vrolijker ben als ik min 1x per week seks heb.

Over gezondheidsvoordelen van seks:
Hoeveel kcal heb jij verbrand bij je laatste keer seks onder de 100 of meer richting 300+?
Onder de 100

Ben jij wel eens compleet passief, dat je de ander jou laat verwennen? Of andersom, dat de ander niks doet en jij al het werk?
Het laatste eerder dan het eerste, maar compleet passief komt weinig voor.

Is het weleens gebeurd dat een fantasie die je daarvoor regelmatig had, niet meer zo vaak voor kwam nadat je hem aan een ander hebt verteld, zonder dat je hem ten uitvoer hebt gebracht?
Ja dat is zeker wel gebeurd. De fantasie is inderdaad minder interessant geworden voor mij. Ik zit me gelijk af te vragen hoe dat komt...

Welke verhouding kink-vanilla is voor jou ideaal?
De verhouding tussen kinky en vanilla ligt voor mij ook aan de relatie die ik met de persoon in kwestie heb. Ik ben niet heel erg vanilla van nature maar wanneer er gevoelens in het spel zijn kan ik me daar beter aan over geven. Aangezien ik nooit echt verliefd ben gaat mijn voorkeur uit naar kinky en wild met af en toe een momentje ruimte voor wat meer tedere seks. In een romantische relatie is een complete vanilla-sessie wat makkelijker dan met een fwb, dan hoef ik niet zo nodig veel te zoenen en te knuffelen etc... dat is alleen maar verwarrend :)

Heb je ooit tijdens de seks iets gedaan waarvan je van jezelf dacht dat je het nooit zou doen maar het uiteindelijk heel leuk en lekker bleek te vinden?
Nee, maar dat komt meer omdat ik niet vooruit denk wat ik wel of niet wil

Kun jij opgaan in de seks terwijl je kat de boel aandachtig aan het bekijken is?
Ik zou wel een poging wagen hem weg te jagen maar als dat niet werkt verder geen aandacht aan besteden?

Hoe noemde jij de geslachtsdelen als kind?
Mijn moeder had ooit de naam 'tuf tuf' verzonnen.... totdat de 'tuf tuf club' in de Donald Duck stond... toen proesten mijn broer en ik het uit.

Welk woord gebruik jij momenteel voor het vrouwelijk geslachtsdeel?
Dat hangt nogal van de setting af. Het varieert van kut tot vagina.

Wanneer voel jij je het meest sexy?
Als ik merk dat de ander opgewonden van mij wordt.

Ben je weleens aangesproken door iemand die je posts hier opwindend vond?
Ja

Heb jij om die reden al eens iemand aangesproken of een berichtje gestuurd?
de wereld wacht om ontdekt te worden
Ja

Heb jij door die reden wel eens iemand ontmoet van hier?
Ja, mede om die reden.

Heb jij ook het idee, of de ervaring, dat het makkelijker is een gebonden iemand te vinden om mee af te spreken dan een vrijgezel, of iemand die met toesteming mag bdd’n?
Nee, al ligt het er bij gebonden mensen vaker boven op,

Ben jij actief op zoek naar iemand of laat je het aan het toeval over?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Ik laat alles aan het toeval over.

Ben je wel eens op een ongewone manier klaargekomen? (denk bijv. aan tijdens het paardrijden, achter op de brommer, of wat dan ook)
Je leeft maar 1 keer
Nee, ik niet.

Omdat vragen vaak voort komen uit persoonlijke ervaringen, doe ik nu iets wat ik normaal nooit doe en wat ook niet de bedoeling is van een doorgeefvraag: ben jij weleens op een door Lust nader aangeduide wijze klaar gekomen (uiteraard mag iedereen en niet alleen Lust antwoorden)?
op een paard of achter op een brommer is voor een man lastig klaarkomen, maar door anale stimulatie is dat ook ongewoon?? ik was in ieder geval wel verrast.

waar zou jij door verrast willen worden??
Koffie??
Ik hou niet zo van verrassingen.

Zou jij zonder begeleiding naar een PC of een sekssauna willen en durven te gaan?
Durven wel, maar ik heb daar geen behoefte aan

Met wie heb jij de lekkerste seks?
Vandaag besluit ik alleen maar te genieten.
Met mijn huidige partner

kun jij, of zou jij je partner kunnen delen?
Ja.

Welk detail van iemand seksleven had je liever niet geweten?
Ik heb een vriendin die echt alles (tot in detail) met me deelt, als ik de rem er niet op zet... Van haar heb ik diverse zaken gehoord die ik echt niet hoef te weten :-D

In wat (omschrijven aub) voel je jezelf het meest sexy?
Je leeft maar 1 keer
In mijn blootje

Zit sexy zijn niet gewoon tussen je oren?

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven