Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Google probeert ook mijn reiswensenlijstje goedkoper te maken. Zelfde zoektermen:
Afbeelding
Ik zie geen plaatjes :"-(
Alle reacties Link kopieren
-Katjies- schreef:
17-02-2018 20:59
Ik zie geen plaatjes :"-(
Ik zie ze wel en Watervrouw is grappig! Ik vind het zo fijn om je weer te lezen en wat een groei heb je doorgemaakt in korte tijd! Chapeau katje! En geef het nog een paar maanden en je hebt meer structuur te pakken volgens mij.
Mijn dreum gesprekken met Maman gingen in het Frans. En ik had blijkbaar eerder gezeurd om een 'orange' waar Maman van wist dat ik daar ziek van werd. En toen ik die 'orange' niet van haar kreeg werd ik vervelend. Dus.... OrangeBlond... die intussen 'oud' is.
Ik ben intussen bezig met een fotoboek over ondernemers in mijn werkgebied. Weer helemaal terug naar mijn 'oude' liefde in mijn nu functie. Fijn, druk en spannend! Alles komt samen: fondsen, sponsoren werven, mooie beelden, nadenken over de loop van het boek, teksten, tussenstukken... Heerlijk (maar een beetje teveel voor mijn energie niveau).
oudblond wijzigde dit bericht op 17-02-2018 21:51
0.21% gewijzigd
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Oh en de pluizige meneren zijn geweldig. We hebben veel zorgen over Grijsje gehad na opeten rubber speeltje, spoedoperatie en daarna bang afwachten. Maar hij is gelukkig weer helemaal ok! We worden zo blij van de mannekes: witje springt op man zijn schouder (zowat 2 m hoog!!!), landt zonder nageltjes en reist mee door het huis. Grijsje is geen schootzitter maar wel een ontzettende knuffelaar. Ze zijn bijna 11 maanden en wegen allebei 6 kilo. Blij blij blij worden wij van de harige bewoners!
Nu weer om 7.30 een verhuiswagen en bijbehorende herrie voor de deur. Daag uitslapen. :|
Vreselijk Dolfje!
Kun je eindelijk eens uitslapen :(.
Ja dus niet. Was daarom om 9 uur al in de sportschool...
Was nog druk ook. Doordeweeks is het een stuk fijner sporten. Maar heb lekker gewandeld en tegelijkertijd Wie is de mol gekeken.
Nu even koken want straks komen schoonouders lunchen.
Ons Dreum heeft tot 10.15 geslapen :yes:
Lillybit schreef:
18-02-2018 11:31
Ons Dreum heeft tot 10.15 geslapen :yes:
Goede opvoeding werpt zijn vruchten af B)
Had je hem wakker gehouden tot een uurtje of 2?
_Inkie_ schreef:
18-02-2018 12:11
Goede opvoeding werpt zijn vruchten af B)
:P Die eer durf ik niet te claimen.
Oudblond schreef:
18-02-2018 12:42
Had je hem wakker gehouden tot een uurtje of 2?
Nee, en ook geen slokje borrel gegeven. :hihi:
Oooh die Gateway shit is vreselijk! :swear:
Lillybit schreef:
18-02-2018 14:49
Oooh die Gateway shit is vreselijk! :swear:
Ontzettend irritant ja!
Ik ga er geen topic over openen, want je mag jezelf niet creatief noemen als je zelf geen naam kunt bedenken, maar hebben jullie ideeën voor een website-naam?
Ik wil beeldende lessen of workshops aan basisscholen (en eventueel particulieren) aanbieden en als ik dan toch een site heb ook mijn foto's onder de aandacht brengen.
Ik heb wel iets (kan ik niet plaatsen i.v.m. privacy maar pb-en mag altijd), maar weet niet of dat 'm nu is. Ik ben op zoek naar nog meer inspiratie.
-Katjies- schreef:
18-02-2018 20:56
Ik ga er geen topic over openen, want je mag jezelf niet creatief noemen als je zelf geen naam kunt bedenken, maar hebben jullie ideeën voor een website-naam?
Ik wil beeldende lessen of workshops aan basisscholen (en eventueel particulieren) aanbieden en als ik dan toch een site heb ook mijn foto's onder de aandacht brengen.
Ik heb wel iets (kan ik niet plaatsen i.v.m. privacy maar pb-en mag altijd), maar weet niet of dat 'm nu is. Ik ben op zoek naar nog meer inspiratie.
Je weet me te vinden hé.
Ik zal er zelf ook nog eens over nadenken
Iets met eigen naam + doelgroep of product.
Eén van mijn potentiële werkgevers is ondernemer. Bedrijf begint met achternaam en dan toevoegingen waardoor de afkorting ook weer gewoon een roepnaam is. Deze roepnaam is vervolgens de domeinnaam geworden.

Iets met "N" "en" of "&" is niet handig weet ik uit ervaring.
:sick: vrije dag en ik hoest en barst van de hoofdpijn en keelpijn.
Beterschap Dolfje!
Beterschap Dolf!

Katjies ik zou inderdaad iets met je eigen naam doen. Dan onthouden mensen jou (als ze de website opzoeken) en je website (als ze jou eenmaal kennen). Klinkt leuk wat je gaat doen!

Hier een drukke vrijdag gehad (na een drukke donderdag dus). Inclusief een aanvaring tussen auto en garagedeur... oeps :@@: dus nu moet ik écht de garage bellen. Maar wel veel kunnen regelen vrijdag en gisteren dus dat is mooi.

In het weekend lees ik wel af en toe mee maar omdat die bad gateway in combinatie met alle forum handicaps op mobiel echt té irritant zijn post ik dan nauwelijks.
The owls are not what they seem
Is er veel schade aan de auto + poort Lady? Suf he, zo'n momentje van onoplettendheid en meteen grote gevolgen. Mijn autootje is weer door de APK gelukkig.
Fijne dat Stammers!
Oudblond schreef:
19-02-2018 11:33
Is er veel schade aan de auto + poort Lady? Suf he, zo'n momentje van onoplettendheid en meteen grote gevolgen. Mijn autootje is weer door de APK gelukkig.
Fijne dat Stammers!
Aan de garagedeur een kras, valt nauwelijks op naast de andere :proud:
Van de achterklep van de auto is helaas de spoiler afgerukt.... minder leuk. Maar goed, alles doet het nog wel, achterklep sluit goed enzo. Vraag is alleen wat dit geintje gaat kosten.

Fijn dat de jouwe weer door de APK is!
The owls are not what they seem
Oh jeetje Lady! Succes met de auto!

Hier even een baaldag op kantoor. Voordeel, al m'n collega's hebben er last van xD
Dat is balen Lady!

Fijn dat auto door de apk is Oudblond.

Aza , gelukkig komt ook aan een baaldag een einde!

Ik ben even op en neer geweest naar Kruidvat en supermarkt en lig nu weer op de bank. Kom er vandaag niet meer vanaf.
Ik ben wel benieuwd hoe je dat voor elkaar gekregen hebt Lady: de hele spoiler er af!
Ooit heeft Maman een deur van mijn auto er af weten krijgen: Mijn auto stond in de garage en ze was zo lief geweest om hem van binnen schoon te maken. Ze bedacht dat ze de buitenkant ook wel even kon wassen en reed de auto achteruit de garage uit.... maar vergat het portier eerst dicht te maken!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven