Stamcafe XXXI

08-06-2017 22:50 3007 berichten
Van Hawaii naar de Grand Canyon. Een grote stap op de kaart een kleine voor de Stammers. Ofzoiets. :)

Afbeelding

Afbeelding
anoniem_325127 wijzigde dit bericht op 08-06-2017 23:03
49.43% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Lillybit schreef:
25-03-2018 20:03
:there: jouw man kent jou van haver tot gort, dat komt echt wel goed.

In the meantime, let it goooo

https://youtu.be/L0MK7qz13bU
Iedereen weet meer dan ik, jij blijkbaar ook al! Word ik echt een disneyprinses? :D
Ik ben intussen ook eea aan het fixen. We zijn op 24 april 20 jaar getrouwd en dan is er een concert van Fred Wesley. Ooit ooit heb ik man kennis laten maken met zijn muziek en ik heb een aantal van zijn muzikantenvrienden uitgenodigd voor die avond. Een reünie uit verschillende landen met allemaal muziekfreaks en aanhang die ook op onze bruiloft waren. Zijn roostermaker heeft hem ingeroosterd op die dag maar hij moet dus niet werken. Een verrassingsfeestje zonder in de spotlight te staan. Ik weet dat hij dit geweldig zal vinden!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Leuk plan Oudblond! Ben wel erg benieuwd naar wat je man voor jou in petto heeft.

Mijn man wordt volgend jaar 50 en ik zit te denken om het ergens in een café te vieren. Maar of ik er dan een surprise van maak weet ik niet. Man houdt er niet van om in de belangstelling te staan.
Waar zullen we stamcafe XXXII neerplanten? :)

:hug: :there: :rose: voor wie wil
Alle reacties Link kopieren
Watervrouw333 schreef:
25-03-2018 20:41
Waar zullen we stamcafe XXXII neerplanten? :)

:hug: :there: :rose: voor wie wil
Ah we zijn over de 3000! En we hebben weer meer reuring. Heel fijn vind ik dat. Beetje in de buurt blijven maar naar een historische plek? En de plek waar ik tig-examens er in heb gestampt, flamboyante mensen ontmoette en geïnspireerd werd? Falstaff in Brussel. Heerlijke tijd, heerlijke geschiedenis, kleurrijke populatie!

Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
Alle reacties Link kopieren
Afbeelding
Victor Horta :heart: Ik heb ooit de chance gehad om in een horta huis te mogen wonen. Wat was dat een kunstenaar architect!
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras
overig/stamcafe-xxxii/list_messages/406964
Alle reacties Link kopieren
Of cafe 'Le cock' is ook zo'n leuke plek!
Afbeelding
Als het gras bij de buren altijd groener is dan is het kunstgras

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven