Help, Mirena eruit getrokken.
zaterdag 24 februari 2018 om 11:18
Hoi,
Zojuist heb ik mijn mirena spiraal eruit getrokken.
Nou voelde ik die draadjes niet goed, maar toen ik net onder de douche stond, had ik het draadje zo te pakken en voor ik het wist lag het ding er al uit. Ik was erg opgelucht, hoefde ik niet meer naar die dokter en weer met mn benen wijd. Ben d'r zo klaar mee. Ik ben vanmorgen trouwens beetje ongesteld geworden.
Mijn vraag: Hoe groot is de kans dat ik nu zwanger ben? Gisterochtend seks met Mirena, deze ochtend ongesteld en Mirena eruit gehaald. Heeft het zin om een Morningafterpil te halen?
Please reacties en liever geen commentaar over hoe dom het wel niet is, want dat weet ik zelf ook wel.
Zojuist heb ik mijn mirena spiraal eruit getrokken.
Nou voelde ik die draadjes niet goed, maar toen ik net onder de douche stond, had ik het draadje zo te pakken en voor ik het wist lag het ding er al uit. Ik was erg opgelucht, hoefde ik niet meer naar die dokter en weer met mn benen wijd. Ben d'r zo klaar mee. Ik ben vanmorgen trouwens beetje ongesteld geworden.
Mijn vraag: Hoe groot is de kans dat ik nu zwanger ben? Gisterochtend seks met Mirena, deze ochtend ongesteld en Mirena eruit gehaald. Heeft het zin om een Morningafterpil te halen?
Please reacties en liever geen commentaar over hoe dom het wel niet is, want dat weet ik zelf ook wel.
anoniem_365141 wijzigde dit bericht op 24-02-2018 13:51
Reden: herkenbaarheid verminderen
Reden: herkenbaarheid verminderen
16.93% gewijzigd
zaterdag 24 februari 2018 om 11:27
Ik denk niet dat je een beetje ongesteld geworden bent maar dat je toch iets beschadigd hebt bij het uittrekken van je Mirena.
Voor de zekerheid zou ik wel een morning after pil nemen als jullie niet beide achter een zwangerschap staan. Weet je man trouwens dat je nu geen anticonceptie meer gebruikt?
Voor de zekerheid zou ik wel een morning after pil nemen als jullie niet beide achter een zwangerschap staan. Weet je man trouwens dat je nu geen anticonceptie meer gebruikt?
zaterdag 24 februari 2018 om 11:28
Had je altijd nog een cyclus, ook met de mirena? En was je al aan het vloeien voor je de mirena verwijderde? Want dan is de kans heel klein dat je zwanger wordt. Maar als je geen cyclus had en nu vloeit na het verwijderen zou ik wel een morning after pil halen, want dan zou ik de kans te groot vinden. Want het vloeien komt dan door het verwijderen van de mirena.