Pinpas beheer fetish

24-02-2018 03:07 38 berichten
Alle reacties Link kopieren
Op dit late uur toch maar eens mijn nogal aparte fetish uiten , lees hier wel eens mee en durfde zelf niet echt maar vooruit dan maar:

Ik krijg er dus een enorme kick van als een dame mijn pinpas beheert en me zuinig laat leven . Het komt erop neer dat zij dus mijn pas en code heeft . Mijn vaste lasten worden er gewoon vanaf geschreven en verder bepaalt zij dan hoeveel ik krijg voor boodschappen en overige uitgaven . Zij heeft dan dus alle inzicht in mijn inkomsten en uitgaven , en kan dan bepalen hoeveel ik nodig heb. Het restant maakt ze zelf op aan leuke dingen voor haar ( uitgaan , kleding etc).

Heb dit 2 jaar aan een stuk met een vaste meid gedaan maar nu ze samen is gaan wonen en een gezin wil stichten paste het niet meer in haar relatie dus zit nu ongeveer een half jaar zonder.

Het geeft me een kick dat een dame dus gewoon probeert mij krap te laten leven en te bezuinigen ten gunste van haar, en dat ze dus mijn kosten probeert te drukken zodat er meer voor haar overblijft . Beetje als in een dubbeltje op zijn kant maar dan omdat het van haar moet .

En echt, het gaf me echt een geweldig gevoel dat ik het voor haar over moest hebben en heel veel dingen moest laten zodat zij gelukkiger was. Dat ze me een week brood liet eten, dat ze mijn telefoon abo omlaag liet zetten etc.

Het is lastig een nieuwe meid te vinden, want je gaat niet zomaar zoiets met iemand aan. Destijds is het begonnen met app contact en af en toe dingen betalen en we zijn toen op natuurlijke wijze gegroeid naar de situatie waar ze dus gewoon mijn pas en rekening controleerde.

Waarom ik het heerlijk vind? Geen idee maar het maakt me gelukkig , indien het klikt en ik haar luxer kan laten leven ten koste van mezelf . En ook dat zij ervan geniet dat iemand op minimumniveau gaat leven voor haar zonder dat er fysiek contact is of er iets tegenover staat.

Maar wie weet vind ik ooit weer iemand waar het zo goed mee klikt...

Anders verbras ik het zelf maar en dat is zonde als een leuke meid er beter een kast leuke kleding en schoenen van kan kopen en zich een prinsesje kan voelen ... krijg weer kriebels als ik er weer aan denk.

Alle reacties welkom, ook negatieve want ik snap dat veel mensen hier ook vreemd tegenaan zullen kijken...

Vriendelijke groet,

Pinpas
Kan je niet gewoon trouwen.?
Oops wrong planet
egghead schreef:
24-02-2018 03:12
Kan je niet gewoon trouwen.?
Hahahaha dit is hengelen tot kunst verheven. Respect Pinpas!
Haha ik weet ook wel raad met je pinpas. En weet hoe je zuinig moet leven.

Pb mij maar
KyloRen schreef:
24-02-2018 04:50
Geef die pas maar, hoor, weet genoeg dingen die ik zou kopen :rofl:
ja idd. Maarre, pinpas, wat verdien je eigenlijk? beetje moeilijk inschatten anders of ik dat wat overblijft de moeite waard vind.... :rofl:
Don't cry, buy a bag and move on.
Ik heb even opgezocht wat dit precies inhoudt en liep hier tegenaan : https://www.ad.nl/rotterdam/sm-spel-op- ... ~a503da89/
Bizar!
De beste man wilde het toch zelf het is immers zijn kink.
Hoezo kwetsbare man?
Zijn BDSM subs dan ook kwetsbare vrouwen die tegen zichzelf beschermd moeten worden?
Ik zag het ookal helemaal voor me met je hoor To maar ik kan mijn vrijheid niet riskeren.
Sorry mop!
KyloRen schreef:

Nou TO, je hebt er al 2. Extra geil want dan heb je een soort pinpas-minnares.
Op naar de bank!
Ik heb geen wespentaille, ik heb een bijenrompje
Ik zeg JA :D LOL
Een kleuter als gezel wens ik niet dus je aanbod moet ik aan me voorbij laten gaan. Maar veel succes met het leegroven van je rekening of is dat de kick niet> Zat dames die zo'n idioot gewoon misbruiken en hem daarna hartelijk uitlachen.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
retrostar schreef:
24-02-2018 07:38
Een kleuter als gezel wens ik niet dus je aanbod moet ik aan me voorbij laten gaan. Maar veel succes met het leegroven van je rekening of is dat de kick niet> Zat dames die zo'n idioot gewoon misbruiken en hem daarna hartelijk uitlachen.
Dat wilde ik er dus nog bij zeggen. Kijk je wel uit TO. Er zijn ook types bij die je gewoon misbruiken. Dan heb je straks geen minimum om mee te leven, maar gewoon helemaal niks.
KyloRen schreef:
Hier net zo, het geeft mij juist een kick als ik jouw pas mag beheren. Dus kom maar op! 😉
Mijn eerste gedachte was; kom maar op met dat geld!!! :-D Maar als ik er dan twee tellen langer over nadenk, weet ik al dat ik dat helemaal niet zou kunnen. Ik zou het zielig vinden en me schuldig gaan voelen ook al wil die man het zelf. Uiteindelijk not my cup of tea dus
Stuur mij een pb, ik hou van mooie spullen en zoek iemand die ze voor mij gaat betalen.
Je kunt ook het nuttige met het aangename verenigen en online een dame uit een arm land zoeken en haar studie betalen.
Bblientje schreef:
24-02-2018 06:52
Ik heb even opgezocht wat dit precies inhoudt en liep hier tegenaan : https://www.ad.nl/rotterdam/sm-spel-op- ... ~a503da89/
Bizar!
De beste man wilde het toch zelf het is immers zijn kink.
Hoezo kwetsbare man?
Zijn BDSM subs dan ook kwetsbare vrouwen die tegen zichzelf beschermd moeten worden?
Ik zag het ookal helemaal voor me met je hoor To maar ik kan mijn vrijheid niet riskeren.
Sorry mop!
Ik weet niet waarom je dit post maar afpersing en chantage zijn iets waar mijn fetish niks mee te maken heeft en wat totaal niet speelt en er dus geen enkele strafbare handeling speelt, niet te begrijpen vergelijking dus, toch bedankt voor je bijdrage!
daenerys79 schreef:
24-02-2018 06:51
ja idd. Maarre, pinpas, wat verdien je eigenlijk? beetje moeilijk inschatten anders of ik dat wat overblijft de moeite waard vind.... :rofl:
Ik kan schatten dat er, afhankelijk van hoe krap ik moet leven en hoeveel ik moet laten , er maandelijks tussen de 400 en 900 overblijft.
Hangt er dus heel erg vanaf hoe ver het gaat en hoe sober ze me laat leven , vorige keer is dat een beetje geleidelijk gegaan. Maar als ik dus alle vaste lasten betaal, en heel sober eet en verder niks aan me uitgeef zou ik laatstgenoemde overhouden .

Ik heb overigens zelf wel spaargeld van voor de fetish , dit is dan nu bedoeld om eventueel spullen als een kapotte wasmachine of ijskast voor mezelf mee te vervangen . Of andere erg noodzakelijke uitgaven die ineens komen . Heb dan toen met haar afgesproken en dat leek me het fijnste omdat zon uitgave niet van haar maandbedrag afgaat dan, en van de andere kant kom ik dan niet zonder noodzakelijke goederen te zitten.

Ze had overigens wel verdere plannen ( onder meer verder bezuinigen door me te laten verhuizen naar een goedkopere woning etc) maar uiteindelijk is het doordat het stopte nooit zover gekomen .

Hoop dat ik het zo een beetje goed heb uitgelegd .
Honingdropje2 schreef:
24-02-2018 08:33
Mijn eerste gedachte was; kom maar op met dat geld!!! :-D Maar als ik er dan twee tellen langer over nadenk, weet ik al dat ik dat helemaal niet zou kunnen. Ik zou het zielig vinden en me schuldig gaan voelen ook al wil die man het zelf. Uiteindelijk not my cup of tea dus
Ik snap je reactie want ik kom dit wel vaker tegen , ook voorheen vrouwen die wel spullen wilden maar het dan inderdaad, ondanks dat ik erop kick en het zelf wil en dat haar ook zeg, na een tiid toch zielig gingen vinden.

Dus blijkbaar het het toch lastig voor velen om, ondanks dat ze er mij gelukkig mee maakt en ik het zelf wil, tot inname van mijn pinpas over te gaan en geeft het toch vaak morele bezwaren. En goed, als iets niet goed voelt dan moet je het ook niet doen, geldt voor beide partijen . Dank voor je opmerking dus
Het-groepje schreef:
24-02-2018 09:45
Je kunt ook het nuttige met het aangename verenigen en online een dame uit een arm land zoeken en haar studie betalen.
Ik snap wat je zegt maar dan heeft het me dus helaas totaal geen kick.
Heb dan liever iemand die al 30 paar Shoes heeft en dat 31e paar ook gewoon wil en ik daarvoor dan krap moet leven. Iemand die zelf financieel krap zit helpen is mooi maar niet iets wat me opwindt helaas ...
Ik neem aan dat deze gulle gever er wel iets voor terug wil? Gezien de pijler waar het topic in geopend is...
lise1985 schreef:
24-02-2018 10:16
Ik neem aan dat deze gulle gever er wel iets voor terug wil? Gezien de pijler waar het topic in geopend is...
Zoals je in mijn OP al kon Lezen is dat niet het geval , ben niet uit op enig fysiek contact , het is hier geopend omdat het mij seksueel enorm opwindt / een fetish is ...
Er staat dat hij er niks voor terug hoeft in de OP
Ik heb je geld niet nodig, ik heb zelf een goede baan. En ik begrijp je kick. Ik heb je net een pb gestuurd!
Ok , ieder zijn voorkeur, ben ook juist niet op zoek naar iemand die krap zit, het geeft juist meer een kick om iemand extra luxe te geven die ze in feite niet broodnodig heeft maar ik toch krap leef om haar dat te gunnen. toch dank voor je reactie, en inderdaad als iets niet je ding is moet je het niet doen, geldt ook voor mij ...
Ga in de Schuldsanering en regel een vrouwelijke bewindvoerder.
spraakwaterval schreef:
24-02-2018 13:12
Ga in de Schuldsanering en regel een vrouwelijke bewindvoerder.
Daar kom je niet in zonder schulden xD.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven