Gezondheid alle pijlers

Erg zweten

24-02-2018 12:53 13 berichten
-
anoniem_63c569f696bbc wijzigde dit bericht op 07-08-2018 12:15
99.54% gewijzigd
syneo 5!
Alle reacties Link kopieren
Botox in je zweet klieren laten spuiten. Bespreek het eens met je huisarts.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Botox
ik geef mn bek ook maar een douw
In de zomer gebruik ik om de 3 dagen Odorex dry.
Ik ben niet zo'n erge zweter, maar natte oksels in shirtjes heb ik in de zomer wel als ik dat niet gebruik.

Misschien dat eens proberen? Het kan zijn dat het bij jou dan niet compleet droog is, maar wie weet wordt het zweten dan beperkt tot een acceptabel niveau?
Succes, het is een ongemakkelijk probleem waar je gevoelsmatig gewoon niet lekker vrij kunt zijn in je doen en laten.
Heel vervelend probleem, TO. Wat ik zou proberen, in deze volgorde:

Anti transpiratie spray
Medex (dit is geen roller of spuitbus, maar een soort van zalfje. Ik heb dit ook een tijd gebruikt en transpireerde toen echt veel minder. Spuitbussen activeren bij mij juist mijn zweetkliertjes, tenminste, dat lijkt zo). Wel een paar weken volhouden.
Okselpads
Botox
Hier goede ervaringen met bovengenoemde Odorex extra dry (de depper). 's Avonds aanbrengen en 's ochtends weer eraf wassen. Fijne is dat deze niet duur is en de huid niet irriteert (Perspirex zorgde bij mij voor huidirritatie).
Heb je dit altijd of sinds kort?
Is een medische oorzaak uitgesloten?
Ik ben een jaar of 6geleden depri geweest. En sinds toen ben ik het gaan merken. Medisch weet ik niet, je wordt natuurlijk ook ouder.

Vocht is nog niet eens heel erg maar zo'n natte oksel in een shirt de hele dag. Brrrr verschrikkelijk. Maakt me ongelofelijk onbehagelijk.

Zal zo is die Syneo kopen en is proberen. Dankjulliewel voor de reacties!
Ik zweet ook altijd heel erg.
Sinds ik sole drink is het stuk minder. Daarbij heb ik een deo van L’Oréal ( een voor de man) en van alle soorten die ik geprobeerd heb, en dat zijn er echt heel veel is deze verre uit de aller beste.

Zelfs bij zeer intensief sporten houdt deze mijn oksels droog!
Precieze naam?
Slik je toevallig antidepressiva?
okselpads

of botox

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven