Uitgerekend 1 t/m 10 juli 2018!
dinsdag 24 oktober 2017 om 14:47
Voor iedereen die is uitgerekend tussen 1 en 10 juli 2018! 
.
.
= hartje gezien
= goede 20-weken echo
--
grapjasje,
flipje2,
konijnhangoor -- 
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
.
.
| Naam (leeftijd) |
Kindje | Uitgerekend/ Geboren |
Afspraken | Geslacht | |
Bijzonderheden |
| M10e (27) | eerste | 29 juni | Verrassing | | ||
| 003liesje (27/31) | tweede | 30 juni | Jongen | | ]||
| Kellster (26) |
Tweede | 1 juli | Jongen | | ||
| Nikkie1984 (?) | tweede | 2 juli | Jongen | | mk jul '17 | |
| Fl4urtje29 (?) | eerste | 2 juli | Verrassing | | NIPT was goed! | |
| suusjee (27/28) | eerste | 3 juli | ? | | ||
| Morgenstond (28/29) |
tweede | 3 juli | 13-mrt: controle | Jongen | |
|
| Mayajama (29/33) | eerste | 6 juli | Jongen | |||
| winterbaby (23/26) | tweede | 7 juli | Meisje | | ||
| snowgirl1 (32/30) | tweede & derde | 7 juli/ 21 februari | Jongens | | Te vroeg bevallen van twee prachtige jongens | |
| LaTimo (33/35) | tweede | 8 juli | 20 weken echo datum nog niet bekend | Meisje | |
zwanger via IUI na 1 jaar mmm |
| engeltje86 (31) | derde | 8 juli | Meisje | | ||
| Energy08 (30/38) | tweede | 4 juli | Meisje | | ||
| Konijntje999 (29/34) | eerste | 9 juli | 25-feb: 20 weken echo | Jongen | | vmk aug '17 |
| Ineedyourlove (29/37) | tweede | 11 juli | Jongen | | ||
| Blue_Yoshi (32) | tweede | 11 juli | ? | | ||
| _butter_fly (30) | tweede | 11 juli | 28-feb: 20-wkn echo | ? | | NIPT was goed! |
| Mieremuis | eerste | 16 juli/ 10 februari | Jongen | | Vroegtijdig bevallen ivm trisomie 22 |
ZomerBloemetje86, jjennyy89 en Tweetje2018, Mojo79 - omdat we jullie al een tijdje niet meer hebben gezien, hebben we jullie (tijdelijk) uit de tabel gehaald. Je bent natuurlijk altijd welkom terug te komen!
J
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:24
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
74.88% gewijzigd
donderdag 15 februari 2018 om 09:53
Fijn van de goede 20-weken echo konijntje 
Snowgirl, dat van het bloed kwijtraken is echt heel slecht. Ik hoop dat je nu wel met spoed de uitslag kunt krijgen.
Wij hebben gisteren ook een goede 20-weken echo gehad, en ik was verbaasd toen ze zei dat de placenta voor lag, want ik voel zoontje ontzettend duidelijk schoppen. En baby lag zelfs een deel van de echo met zijn koppie omlaag, dus hopelijk geen stuitligger zoals zijn broer
Snowgirl, dat van het bloed kwijtraken is echt heel slecht. Ik hoop dat je nu wel met spoed de uitslag kunt krijgen.
Wij hebben gisteren ook een goede 20-weken echo gehad, en ik was verbaasd toen ze zei dat de placenta voor lag, want ik voel zoontje ontzettend duidelijk schoppen. En baby lag zelfs een deel van de echo met zijn koppie omlaag, dus hopelijk geen stuitligger zoals zijn broer
donderdag 15 februari 2018 om 10:00
donderdag 15 februari 2018 om 10:52
vrijdag 23 februari 2018 om 15:32
vrijdag 23 februari 2018 om 16:27
Hier gaat alles goed. Goede 20 weken echo gehad, dus ik ga er van uit dat dat de laatste keer is dat ik de kleine heb gezien voor onze officiële ontmoeting straks
@Kellster
Heb je Gaviscon kauwtabletten al eens geprobeerd? Werken bij mij beter dan Rennies. En bij beginnende pijn werkt een glas melk ook. Yoghurt of vla zou je ook kunnen proberen, als je niet de hele dag tabletten wil slikken.
En je weet wat ze zeggen hè... Dat wordt vast een baby met een enorme bos haar
@Kellster
Heb je Gaviscon kauwtabletten al eens geprobeerd? Werken bij mij beter dan Rennies. En bij beginnende pijn werkt een glas melk ook. Yoghurt of vla zou je ook kunnen proberen, als je niet de hele dag tabletten wil slikken.
En je weet wat ze zeggen hè... Dat wordt vast een baby met een enorme bos haar
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
zaterdag 24 februari 2018 om 17:23
Wat super fijn dat de 20 welen echo goed was. Toch wel echt een mijlpaal. Bedankt Voor de tip ik ga die tabletjes zeker eens proberen. Ja elke keer als het opkomt drink ik een melk product en dat helpt voor even maar daarna zet het toch door. Helaas had ik dit in de vorige zwangerschap ook al zo vroeg. Toch maar even overleggen met de verloskundige of die nog een goude tip heeft. Bedankt!!
zaterdag 24 februari 2018 om 20:09
Blue yoshi, krijg je geen groei en liggingsecho aan het einde vd zwangerschap?
Maagzuur is echt vervelend. Rennies of vanillevla kan het wat verzachten. Ik had er aan het einde vd vorige zwangerschappen ook. Echt niet fijn.
Onze echo was ok maar moet komende donderdag nog wel voor een vervolgecho omdat 1 van haar niertjes te groot meette. Ze willen er nogmaals naar kijken maar het was gelukkig niet iets waar we ons zorgen over hoefden te maken. Doen we ook maar niet dan
Maagzuur is echt vervelend. Rennies of vanillevla kan het wat verzachten. Ik had er aan het einde vd vorige zwangerschappen ook. Echt niet fijn.
Onze echo was ok maar moet komende donderdag nog wel voor een vervolgecho omdat 1 van haar niertjes te groot meette. Ze willen er nogmaals naar kijken maar het was gelukkig niet iets waar we ons zorgen over hoefden te maken. Doen we ook maar niet dan
zaterdag 24 februari 2018 om 20:16
Volgens mij gaat het echt per verloskundige anders hoeveel echo's ze maken. Hier weet ik eigenlijk ook niet wat standaard is. Met mijn eerste zwangerschap had ik om verschillende redenen best veel echo's. Ik weet nu in ieder geval dat ik er met 30 weken weer één heb vanwege het onderzoek waar ik aan meedoe.
Hier gaat alles ook wel oké. Ik moet het wat rustiger aan proberen te doen, want heb al redelijk wat harde buiken gehad. Moet zeggen dat ik niet zo goed weet waar ik het rustiger aan moet doen, maar ik doe m'n best
Maagzuur hier gelukkig weinig last van. Alleen soms heel licht als ik 's avonds in bed lig. Ik heb meer last van enorm opgeblazen te zijn de laatste dagen in de avond. Echt pijnlijk ook. Moet daarbij dan volgens mij weer kijken aan welk eten dat zou kunnen liggen.
Hier gaat alles ook wel oké. Ik moet het wat rustiger aan proberen te doen, want heb al redelijk wat harde buiken gehad. Moet zeggen dat ik niet zo goed weet waar ik het rustiger aan moet doen, maar ik doe m'n best
Maagzuur hier gelukkig weinig last van. Alleen soms heel licht als ik 's avonds in bed lig. Ik heb meer last van enorm opgeblazen te zijn de laatste dagen in de avond. Echt pijnlijk ook. Moet daarbij dan volgens mij weer kijken aan welk eten dat zou kunnen liggen.
zaterdag 24 februari 2018 om 21:05
Ik wil ook graag aan de dames die niet op Facebook zitten laten weten dat snowgirl afgelopen week helaas ook te vroeg en onverwachts is bevallen van haar twee jongens.
Ontzettend verdrietig dus ook..
Ik, en een deel met mij, heb snowgirl sterkte kunnen wensen via Facebook. Mocht iemand haar nog wat wil laten weten hier zal ik de berichten doorgeven.
Ik, en een deel met mij, heb snowgirl sterkte kunnen wensen via Facebook. Mocht iemand haar nog wat wil laten weten hier zal ik de berichten doorgeven.
zaterdag 24 februari 2018 om 23:16
Jeetje wat schrik ik van dit nieuws!! Wat heftig zeg! Ik wens ze veel sterkte!Morgenstond schreef: ↑24-02-2018 21:05Ik wil ook graag aan de dames die niet op Facebook zitten laten weten dat snowgirl afgelopen week helaas ook te vroeg en onverwachts is bevallen van haar twee jongens.
zondag 25 februari 2018 om 08:17
Gezellig! Je kunt het best Morgenstond een pb sturen.Konijntje999 schreef: ↑24-02-2018 23:15Oh wat ontzettend verdrietig... wie beheert de fb groep? Ik heb eerder een pm gestuurd, maar denk dat die niet aangekomen is, zou graag toegevoegd worden aan de fb groep.
If Yoshi manages to find Yoshi's Wings, it will turn into a Blue Yoshi and fly up to a bonus stage.
zondag 18 maart 2018 om 20:34
Ik heb je zojuist een berichtje gestuurdMorgenstond schreef: ↑14-03-2018 09:02Nikkie, stuur me even een pb als je dat wilt. Het is hier inderdaad erg stil![]()
donderdag 22 maart 2018 om 08:50
Ik heb je berichtje ontvangen en een bericht terug gestuurdMorgenstond schreef: ↑20-03-2018 11:38Nikkie, ik heb je berichtje niet ontvangen, maar jou wel een nieuwe gestuurd. Hij staat bij mij nog in postvak uit, wat volgens mij betekent dat jij hem nog niet hebt gelezen. Laat maar even weten of je hem hebt gehad of niet!
zaterdag 24 maart 2018 om 21:46