502 Bad Gateway klaagtopic

18-02-2018 19:06 169 berichten
:furious:

:hamer:

(6)
Ja ik word ook helemaal gek van die gateway error. Soms denk ik van daaag Viva! :byee: maar het forum zit te erg in de internet routine :facepalm: XD :cry:
(6) :twisted: :bonk: :steam:
Alle reacties Link kopieren
Mogen we in dit topic suggesties doen om de situatie te verbeteren? Dan stel ik bij deze voor een beschutte werkplek vol ass'ers los te laten op het forum. Zeg maar zo'n plek waar ze bugs opsporen en repareren.

Ja, die bestaan.
Het wordt steeds erger zeg. Wat een ellende hier.
Ik en er weer weg van (6) :cry: :steam:
Scheelt veel lezen en lange teksten. :biggrin:
Ik ben er helemaal klaar mee
Verschrikkelijk.
Ik haak af :(
Pffffff het ontneemt mijn de lol van het forum. Heel veel502 Bad Gateway 502 Bad Gateway 502 Bad Gateway
Zelfs als het bij jullie nacht is en er geen mens is, is het ondoenlijk om iets geplaatst te krijgen.
Geen bijzonderheden
yasmijn schreef:
26-02-2018 03:41
Zelfs als het bij jullie nacht is en er geen mens is, is het ondoenlijk om iets geplaatst te krijgen.
+1
:whip: (6) :@
Om deze 7 pagina's te kunnen lezen al iedere keer 502. Het topic openen 9x in totaal refreshen.
Ik las iets verder terug over een huishoudbeurs reclame die mogelijk de storing geeft, dan zal het misschien nu snel opgelost kunnen zijn want de huishoudbeurs is nu weer voorbij (optimistisch denken)
.
anoniem_64b15400b727b wijzigde dit bericht op 26-02-2018 21:12
96.67% gewijzigd
BowGirl35 schreef:
26-02-2018 07:55
Om deze 7 pagina's te kunnen lezen al iedere keer 502. Het topic openen 9x in totaal refreshen.
Ik las iets verder terug over een huishoudbeurs reclame die mogelijk de storing geeft, dan zal het misschien nu snel opgelost kunnen zijn want de huishoudbeurs is nu weer voorbij (optimistisch denken)
Grapjas
Geen bijzonderheden
BowGirl35 schreef:
26-02-2018 07:55
Grapjas
Geen bijzonderheden
Courage-- schreef:
25-02-2018 19:44
Dat weet niemand.
Het probleem speelt al 1,5 week, ik geloof dat er één keer iets is gezegd op het modtopic ('we weten het ook niet + TD').
Maar hou dat optimisme vast! :biggrin:

Ik herinner me nog uit de begintijd van FOK dat, als er dan iets mis ging, er in no time een chat werd opengegooid en er via de homepage zo ongeveer elk uur een update kwam van wat er aan de hand was en wat ze eraan aan het doen waren.

Vond ik een stuk vriendelijker naar de users dan dit zwijgen en volgens mij kweekt het een stuk meer begrip.
Het lijkt wel opgelost! Ik heb al 10 keer een pagina kunnen openen zonder de bad gateway melding!
Het is eigenlijk toch wel erg dat ik hier blij mee ben, ik moet nodig eens een hobby zoeken. :proud: :facepalm:
Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
lientje69 schreef:
26-02-2018 11:36
Het lijkt wel opgelost! Ik heb al 10 keer een pagina kunnen openen zonder de bad gateway melding!
Het is eigenlijk toch wel erg dat ik hier blij mee ben, ik moet nodig eens een hobby zoeken. :proud: :facepalm:

:proud:
Er is net een hobby-topic geopend, wellicht kun je daar wat inspiratie opdoen. ;-)

Fijn dat het gateway-probleem opgelost is/lijkt. :cheer:
Wat heerlijk dat het beter gaat!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven