502 Bad Gateway klaagtopic

zondag 25 februari 2018 om 19:44
Dat weet niemand.LoiseauVélo schreef: ↑25-02-2018 18:12Ik zie zo gauw niks op het bugtopic hierover (in elk geval niet in de OP), maar hoever zijn ze met het fixen hiervan? Is er al een prognose?
Het probleem speelt al 1,5 week, ik geloof dat er één keer iets is gezegd op het modtopic ('we weten het ook niet + TD').
Maar hou dat optimisme vast!

zondag 25 februari 2018 om 20:07
6 keer pagina opnieuw laden om op dit topic te kunnen klagen dat het steeds erger wordt!
En waarschijnlijk nog eens een keer of wat om dit te kunnen posten.
Het is wel erg dat dit in 2 weken niet eens op te lossen is zeg!
Dat begint bijna op desinteresse te lijken van de TD (of onkunde, maar dat vind ik nog erger als het je werk is)

En waarschijnlijk nog eens een keer of wat om dit te kunnen posten.
Het is wel erg dat dit in 2 weken niet eens op te lossen is zeg!
Dat begint bijna op desinteresse te lijken van de TD (of onkunde, maar dat vind ik nog erger als het je werk is)

Als ik niet kan wat ik wil, dan wil ik wat ik kan!
zondag 25 februari 2018 om 20:07
Zou dat echt zo zijn? Dan maak ik een nieuw forumSanseveria87 schreef: ↑25-02-2018 20:06Ik snap niet dat dit nog steeds niet is opgelost, het gaat van kwaad naar erger met dit forum, ze willen het precies dood laten bloeden...
Ik kom hier nu ook al veel minder.

May the force be ever in your favor, Mr. Potter - Gandalf (The Chronicles of Narnia)

zondag 25 februari 2018 om 21:39
Is er al lang al.
Those who can make you believe absurdities can make you commit atrocities.

zondag 25 februari 2018 om 22:22
Dus in feite doet er een soort stationsmedewerkertje moeilijk? Kunnen ze die dan niet gewoon ontslaan?RikM schreef: ↑18-02-2018 20:24Het zal straks weer weg zijn. Het is een netwerkfout, waarschijnlijk veroorzaakt door een misconfiguratie of een kleine storing.
Je moet het zo zien: een webpagina legt een weg af op het internet voordat het bij je browser aankomt. Onderweg passeert het meerdere tussenstations ("gateways"). Als één van die gateways moeilijk doet dan komt de pagina dus niet op zijn bestemming aan en dan krijg je die melding.