2 dagen voor nod
maandag 26 februari 2018 om 07:09
Hoi hoi
26 januari ongesteld geweest
14 en 15 ebruari positieve eisprong test
Flink geklust voor en tijdens de eisprong tijd.
2 dagen na eisprong misselijk, hoofdpijn en duizelig. En sinds 5 dagen heel erg stinkende plas. Ik temp ook en temperatuur blijft sinds de eisprong elke ochtend om 7 uur gelijk, altijd 36.8
Ik zou woensdag ongesteld moeten worden
Ofterwel over morgen alleen ik voel nog niks van een eventuele aankomende menstruatie ook voel ik nog niet echt aanhoudende zwangerschaps symptomen.
Vanmorgen getest met vroege zwangerschap test maar deze zegt negatief.
Iemand dit meegemaakt ?
Waarbij hij negatief bleef of dat ie nog positief werd..
26 januari ongesteld geweest
14 en 15 ebruari positieve eisprong test
Flink geklust voor en tijdens de eisprong tijd.
2 dagen na eisprong misselijk, hoofdpijn en duizelig. En sinds 5 dagen heel erg stinkende plas. Ik temp ook en temperatuur blijft sinds de eisprong elke ochtend om 7 uur gelijk, altijd 36.8
Ik zou woensdag ongesteld moeten worden
Ofterwel over morgen alleen ik voel nog niks van een eventuele aankomende menstruatie ook voel ik nog niet echt aanhoudende zwangerschaps symptomen.
Vanmorgen getest met vroege zwangerschap test maar deze zegt negatief.
Iemand dit meegemaakt ?
maandag 26 februari 2018 om 07:22
Waarom? Waarom wil je het zo vroeg weten? Waarom lees je de bijsluiter niet gewoon? Waarom ben je er zo obsessief mee bezig?
Echt... niet doen!
Ik heb overigens zelf medisch verplicht twee keer voor nod positief getest. Gewoon met een kruidvat test. Daarvan werd 1x een miskraam. 10 weken na die positieve test. Van testen krijg je geen baby. Wacht rustig af.
Echt... niet doen!
Ik heb overigens zelf medisch verplicht twee keer voor nod positief getest. Gewoon met een kruidvat test. Daarvan werd 1x een miskraam. 10 weken na die positieve test. Van testen krijg je geen baby. Wacht rustig af.
maandag 26 februari 2018 om 07:29
south schreef: ↑26-02-2018 07:22Waarom? Waarom wil je het zo vroeg weten? Waarom lees je de bijsluiter niet gewoon? Waarom ben je er zo obsessief mee bezig?
Echt... niet doen!
Soms als je iets erg graag wilt word je obsessief. Misschien wil ik het gewoon te graag....
maandag 26 februari 2018 om 07:45
Ja....Watmoetikdenken schreef: ↑26-02-2018 07:09
Iemand dit meegemaakt ?
En heb je niet toevallig een blaasontsteking?
maandag 26 februari 2018 om 07:47
Dit lijkt idd op een blaasontsteking , je hebt niet twee dagen na de conceptie al zwangerschapskwaaltjes...
maandag 26 februari 2018 om 07:47
beetjegek wijzigde dit bericht op 26-02-2018 07:47
Reden: Dubbel
Reden: Dubbel
29.86% gewijzigd
maandag 26 februari 2018 om 07:56
Ook geen miskraam. Laat die dames toch die het wel willen weten. Je wordt er niet meer of minder zwanger van.south schreef: ↑26-02-2018 07:22Waarom? Waarom wil je het zo vroeg weten? Waarom lees je de bijsluiter niet gewoon? Waarom ben je er zo obsessief mee bezig?
Echt... niet doen!
tO gewoon een testje doen.
maandag 26 februari 2018 om 08:24
Watmoetikdenken schreef: ↑26-02-2018 07:29Soms als je iets erg graag wilt word je obsessief. Misschien wil ik het gewoon te graag....
Je hebt ook nog iets van ratio toch?
maandag 26 februari 2018 om 08:37
maandag 26 februari 2018 om 08:42
.Watmoetikdenken schreef: ↑26-02-2018 07:29Soms als je iets erg graag wilt word je obsessief. Misschien wil ik het gewoon te graag....
Oh meid, bereid je dan voor op negen héle lange maanden als je eenmaal zwanger bent.
maandag 26 februari 2018 om 09:17