2 dagen voor nod

26-02-2018 07:09 17 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi hoi

26 januari ongesteld geweest
14 en 15 ebruari positieve eisprong test
Flink geklust voor en tijdens de eisprong tijd.
2 dagen na eisprong misselijk, hoofdpijn en duizelig. En sinds 5 dagen heel erg stinkende plas. Ik temp ook en temperatuur blijft sinds de eisprong elke ochtend om 7 uur gelijk, altijd 36.8

Ik zou woensdag ongesteld moeten worden
Ofterwel over morgen alleen ik voel nog niks van een eventuele aankomende menstruatie ook voel ik nog niet echt aanhoudende zwangerschaps symptomen.
Vanmorgen getest met vroege zwangerschap test maar deze zegt negatief.

Iemand dit meegemaakt ?
Waarbij hij negatief bleef of dat ie nog positief werd..
Waarom? Waarom wil je het zo vroeg weten? Waarom lees je de bijsluiter niet gewoon? Waarom ben je er zo obsessief mee bezig?

Echt... niet doen!

Ik heb overigens zelf medisch verplicht twee keer voor nod positief getest. Gewoon met een kruidvat test. Daarvan werd 1x een miskraam. 10 weken na die positieve test. Van testen krijg je geen baby. Wacht rustig af.
south schreef:
26-02-2018 07:22
Waarom? Waarom wil je het zo vroeg weten? Waarom lees je de bijsluiter niet gewoon? Waarom ben je er zo obsessief mee bezig?

Echt... niet doen!

Ik heb overigens zelf medisch verplicht twee keer voor nod positief getest. Gewoon met een kruidvat test. Daarvan werd 1x een miskraam. 10 weken na die positieve test. Van testen krijg je geen baby. Wacht rustig af.

Soms als je iets erg graag wilt word je obsessief. Misschien wil ik het gewoon te graag....
Zo gaat de charme er toch helemaal vanaf?
Watmoetikdenken schreef:
26-02-2018 07:09

Iemand dit meegemaakt ?
Waarbij hij negatief bleef of dat ie nog positief werd..
Ja....
En heb je niet toevallig een blaasontsteking?
badmuts111 schreef:
26-02-2018 07:45
Ja....
Dit lijkt idd op een blaasontsteking , je hebt niet twee dagen na de conceptie al zwangerschapskwaaltjes...
badmuts111 schreef:
26-02-2018 07:45
Ja....
beetjegek wijzigde dit bericht op 26-02-2018 07:47
Reden: Dubbel
29.86% gewijzigd
south schreef:
26-02-2018 07:22

Echt... niet doen!

Ook geen miskraam. Laat die dames toch die het wel willen weten. Je wordt er niet meer of minder zwanger van.

tO gewoon een testje doen.
Watmoetikdenken schreef:
26-02-2018 07:29
Soms als je iets erg graag wilt word je obsessief. Misschien wil ik het gewoon te graag....

Je hebt ook nog iets van ratio toch?
ja, je bent obsessief. er gaat helemaal niets veranderen of dat je het nu weet of niet. de blijdschap of klap is ook echt niet anders of dat je het nu wel of niet weet.
I can't control the wind but I can adjust the sail
explore, dream & discover
Watmoetikdenken schreef:
26-02-2018 07:29
.
Oh meid, bereid je dan voor op negen héle lange maanden als je eenmaal zwanger bent.
Op mijn NOD was mijn test nog negatief. Pas de dag erna werd hij positief. Dus ik zou zelf nooit eerder testen.
Ben je er weer??

Het wordt gewoon eng.
TheSky=moreBlue@Malibu
Misschien griep symptomen zo vlak na je eisprong? Innesteling is pas na een week dus die kwaaltjes komen zeker niet door een eventuele zwangerschap.
Gewoon afwachten.
Als je wel een vroege positieve test had, zegt dit nog niks en kun je alsnog gewoon ongesteld worden. Dus gewoon afwachten.
Erizon schreef:
26-02-2018 08:42
.
Oh meid, bereid je dan voor op negen héle lange maanden als je eenmaal zwanger bent.

En als die baby er eenmaal is maak je je nog véél drukker, want dan heb je er helemaal geen controle meer over :P
Het kan nog wel hoor. Volgens mij zit je nu dan 11 dpo? Bij mijn zoontje testte ik toen ook nog negatief. Als je temperatuur hoog blijft gewoon over een paar dagen weer testen.
Bij mijn oudste testte ik op NOD negatief. Bijna een week later testte ik licht positief.
Whoever said "Out of sight, out of mind" never had a spider disappear in their bedroom.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven