Leuke klant
maandag 26 februari 2018 om 22:35
Dag mensen,
Ik heb advies nodig over de volgende situatie;
Er komt een jongen 3 dagen per week boodschappen halen in de supermarkt waar ik werk maar toen ik deze jongen voor het eerst zag vond ik hem al helemaal geweldig. Mijn collega's denken dat hij mij ook ziet zitten omdat hij de hele tijd naar mij kijkt. Alleen heet probleem nu is dat hij altijd komt wanneer het druk is, dus je hebt geen tijd om een gesprekje aan te gaan en dat ik autisme heb
Als ik ergens niet goed in ben is het praten met vreemden en al helemaal niet als ik die vlinders in mijn buik heb. Hoe kan ik subtiele hinds geven zonder dat half Nederland iets doorheeft (de klanten achter hem) en hoe moet ik verder handelen in deze situatie. Ik word wel elke keer vet rood en ga stotteren als hij aan mijn kassa komt. Vorige week moest hij er zelfs om lachen
Alvast bedankt!
Ik heb advies nodig over de volgende situatie;
Er komt een jongen 3 dagen per week boodschappen halen in de supermarkt waar ik werk maar toen ik deze jongen voor het eerst zag vond ik hem al helemaal geweldig. Mijn collega's denken dat hij mij ook ziet zitten omdat hij de hele tijd naar mij kijkt. Alleen heet probleem nu is dat hij altijd komt wanneer het druk is, dus je hebt geen tijd om een gesprekje aan te gaan en dat ik autisme heb
Als ik ergens niet goed in ben is het praten met vreemden en al helemaal niet als ik die vlinders in mijn buik heb. Hoe kan ik subtiele hinds geven zonder dat half Nederland iets doorheeft (de klanten achter hem) en hoe moet ik verder handelen in deze situatie. Ik word wel elke keer vet rood en ga stotteren als hij aan mijn kassa komt. Vorige week moest hij er zelfs om lachen
Alvast bedankt!
dinsdag 27 februari 2018 om 14:38
dinsdag 27 februari 2018 om 14:55
nessemeisje schreef: ↑27-02-2018 14:38Tja, als je je nu al achter je autisme verschuilt (volgens mij vindt vrijwel iedereen het eng om een eerste stap te doen bij iemand waar je een oogje op hebt), hoe ga je het dan doen als hij daadwerkelijk belt?
Je kan ook gewoon geen actie ondernemen en dan zal je het nooit weten. Zonde toch?
Ik geloof inmiddels echt dat ze beter niks kan doen. Ze sterft een duizend doden daar achter die kassa. Krijg je zo een lange rij, iedereen gratis boodschappen claimen. Laat hem het maar doen.
dinsdag 27 februari 2018 om 15:26
Hij kan ook de 1e stap zetten, dat doet hij blijkbaar niet. Hoe iemand zich gedraagt zegt helemaal niets in dit soort situaties, het forum staat vol met dit soort topics. Niet dat het er toe doet want To durft hem niet eens aan te kijken.nessemeisje schreef: ↑27-02-2018 14:38Tja, als je je nu al achter je autisme verschuilt (volgens mij vindt vrijwel iedereen het eng om een eerste stap te doen bij iemand waar je een oogje op hebt), hoe ga je het dan doen als hij daadwerkelijk belt?
Je kan ook gewoon geen actie ondernemen en dan zal je het nooit weten. Zonde toch?