Leuke klant

26-02-2018 22:35 41 berichten
Dag mensen,

Ik heb advies nodig over de volgende situatie;

Er komt een jongen 3 dagen per week boodschappen halen in de supermarkt waar ik werk maar toen ik deze jongen voor het eerst zag vond ik hem al helemaal geweldig. Mijn collega's denken dat hij mij ook ziet zitten omdat hij de hele tijd naar mij kijkt. Alleen heet probleem nu is dat hij altijd komt wanneer het druk is, dus je hebt geen tijd om een gesprekje aan te gaan en dat ik autisme heb 😂
Als ik ergens niet goed in ben is het praten met vreemden en al helemaal niet als ik die vlinders in mijn buik heb. Hoe kan ik subtiele hinds geven zonder dat half Nederland iets doorheeft (de klanten achter hem) en hoe moet ik verder handelen in deze situatie. Ik word wel elke keer vet rood en ga stotteren als hij aan mijn kassa komt. Vorige week moest hij er zelfs om lachen 😭

Alvast bedankt!
Je collega's hebben het in de gate merk ik. Kun je hen niet eenmalig hierbij betrekken? Is er een collega waarmee je extra goed overweg kunt? Die eens een hengeltje zou kunnen uitwerpen voor je bij die jongen?
Mijn werkgever wilde hem al aanspreken om een date voor me te regelen maar dat vond ik een beetje te ver gaan 🙈
Verder zijn mijn collega's die rond dat tijdstip werken meestal 16 17 jaar. Ik zelf ben 21
Wat lief van je werkgever! Misschien toch eens over nadenken.
Alle reacties Link kopieren
subtiele hint(s)... iets zeggen over wat hij op de band legt, dat het eruit ziet alsof hij kan koken bijvoorbeeld :blond:

of gewoon heel 19e eeuws iets laten vallen en dan hopen dat hij het opraapt
Lorem Ipsum
Ik zou het subtiel houden en echt geen telefoonnummer geven. Staat wel erg goedkoop.
turquasi schreef:
27-02-2018 12:34
of gewoon heel 19e eeuws iets laten vallen
Maar dan niet de pot mayonaise.
Ksenija schreef:
27-02-2018 12:42
Ik zou het subtiel houden en echt geen telefoonnummer geven. Staat wel erg goedkoop.
Nou, mijn telefoonnummer bevat meer cijfers dan de gemiddelde bankrekening, dus zo goedkoop oogt het niet.

Maar echt, hoezo goedkoop..?!
Jezelf op die manier aanbieden vind ik goedkoop.
het is een telefoonnummer, geen lapdance

verder; ik heb heb net zo veel succes gehad met lapdances als met telefoonnummers geven trouwens en dat ging meteen een stuk sneller dan mysterieus hard to get spelen
Lorem Ipsum
Ksenija schreef:
27-02-2018 13:43
Klopt, het kost niks. Je telefoonnummer laten schrijven door een vliegtuig dat over zijn huis vliegt, is een stuk duurder.
Ksenija schreef:
27-02-2018 13:43
Als je goedkoop bent staat het goedkoop. Ben je niet goedkoop dan maakt zo een actie je echt nooit goedkoop.
nononono schreef:
27-02-2018 14:26
Klopt, het kost niks. Je telefoonnummer laten schrijven door een vliegtuig dat over zijn huis vliegt, is een stuk duurder.
:HA:
Tja, als je je nu al achter je autisme verschuilt (volgens mij vindt vrijwel iedereen het eng om een eerste stap te doen bij iemand waar je een oogje op hebt), hoe ga je het dan doen als hij daadwerkelijk belt?
Je kan ook gewoon geen actie ondernemen en dan zal je het nooit weten. Zonde toch?
nessemeisje schreef:
27-02-2018 14:38
Tja, als je je nu al achter je autisme verschuilt (volgens mij vindt vrijwel iedereen het eng om een eerste stap te doen bij iemand waar je een oogje op hebt), hoe ga je het dan doen als hij daadwerkelijk belt?
Je kan ook gewoon geen actie ondernemen en dan zal je het nooit weten. Zonde toch?

Ik geloof inmiddels echt dat ze beter niks kan doen. Ze sterft een duizend doden daar achter die kassa. Krijg je zo een lange rij, iedereen gratis boodschappen claimen. Laat hem het maar doen.
De eerstvolgende keer dat hij aan je kassa staat zeg je eerst je kassariedeltje: zegels erbij ? en daarvan vast plak je zonder onderbreking : Ik vind je leuk !

Zo, dat is er uit. De volgende stap is aan hem.
nessemeisje schreef:
27-02-2018 14:38
Hij kan ook de 1e stap zetten, dat doet hij blijkbaar niet. Hoe iemand zich gedraagt zegt helemaal niets in dit soort situaties, het forum staat vol met dit soort topics. Niet dat het er toe doet want To durft hem niet eens aan te kijken.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven