Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
Jennifer Aniston en Justin Theroux maken een einde aan hun huwelijk. Dat laten de acteurs weten in een verklaring aan Amerikaanse media.
"In een poging verdere speculatie te stoppen, hebben we besloten onze breuk aan te kondigen. De beslissing is gezamenlijk en met liefde genomen aan het einde van vorig jaar", luid de verklaring, die onder andere werd gepubliceerd door New York Daily News.

"We zijn twee beste vrienden die besloten hebben hun wegen als een koppel te laten scheiden, maar we kijken uit naar een liefdevolle vriendschap."

De twee gaven geen reden voor hun breuk, maar veel Amerikaanse media speculeren dat zij in het dagelijks leven vaak in verschillende steden te vinden waren: Theroux (46) werd het afgelopen jaar vaak gezien in New York, terwijl Aniston (49) het grootste deel van haar tijd in Los Angeles doorbracht.

Ook geruchten dat Brad Pitt, met wie Aniston vijf jaar lang getrouwd was, toenadering zou hebben gezocht na zijn scheiding van Angelina Jolie doen al langer de ronde.

Het acteurskoppel kreeg zeven jaar geleden een relatie en kondigde in 2012 hun verloving aan. Ze trouwden in 2015 en hebben geen kinderen.
anoniem_64d63a32ba724 wijzigde dit bericht op 16-02-2018 09:30
Reden: Volledige bericht van nu.nl
90.06% gewijzigd
Michael van der Plas heeft een nieuwe vriendin: 22-jarige Naomi uit Haarlem. Stelt haar voor in een vlog van die Diana Gabriels.
En weer zijn de kinderen er al bij betrokken.

Arme kinderen
fientje1982 schreef:
16-02-2018 08:09
Jeniffer Aston gaat scheiden. Dat ze lieten ze beiden in een verklaring weten.
Ohwww kan ze weer leuk met Brad :flirting:
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
luca schreef:
16-02-2018 08:19
Michael van der Plas heeft een nieuwe vriendin: 22-jarige Naomi uit Haarlem. Stelt haar voor in een vlog van die Diana Gabriels.
En weer zijn de kinderen er al bij betrokken.

Arme kinderen

Ik moet wel eerlijk zeggen dat ze erg leuk over komt in die vlog. Ze kan het ook goed vinden met Barbie. En ze komt volwassen over dan haar werkelijke leeftijd is. Tenminste dat denk ik. Hier is de vlog https://www.youtube.com/watch?v=Yc8WKW58K84&t=39s
anoniem_64d63a32ba724 wijzigde dit bericht op 16-02-2018 09:28
7.22% gewijzigd
Nouschi schreef:
16-02-2018 08:21
Ohwww kan ze weer leuk met Brad :flirting:
Oh, goed idee. Die twee vond ik leuker overkomen als stel dan Brangelina.

Je bent niet de enige die het roept trouwens:

https://hellogiggles.com/news/jennifer- ... t-twitter/

Afbeelding
ElizabethThatcher schreef:
16-02-2018 08:46
Oh, goed idee. Die twee vond ik leuker overkomen als stel dan Brangelina.

Je bent niet de enige die het roept trouwens:

https://hellogiggles.com/news/jennifer- ... t-twitter/

Afbeelding
Ik ook gun het ze van harte :cheer:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Brad en Jen zijn niet voor niks gescheiden lijkt me.
minnimouse schreef:
16-02-2018 16:15
Brad en Jen zijn niet voor niks gescheiden lijkt me.
Nee, die zijn gescheiden omdat hij Angelina lag te palen. Jen wou helemaal niet van hem af, hij ging gewoon ordinair vreemd.
Am Yisrael Chai!
Als ik haar was zou ik hem ook echt niet meer moeten, trouwens. Eerst vreemdgaan, dan een hele kudde koters krijgen met die homewrecker en dan weer op hangende pootjes terug komen? Dachtuteffeniet.
Ik hoop dat Jen hem zegt dat ie op kan zouten.
Am Yisrael Chai!
fientje1982 schreef:
16-02-2018 08:09
Jennifer Aniston en Justin Theroux maken een einde aan hun huwelijk. Dat laten de acteurs weten in een verklaring aan Amerikaanse media.
"In een poging verdere speculatie te stoppen, hebben we besloten onze breuk aan te kondigen. De beslissing is gezamenlijk en met liefde genomen aan het einde van vorig jaar", luid de verklaring, die onder andere werd gepubliceerd door New York Daily News.

"We zijn twee beste vrienden die besloten hebben hun wegen als een koppel te laten scheiden, maar we kijken uit naar een liefdevolle vriendschap."

De twee gaven geen reden voor hun breuk, maar veel Amerikaanse media speculeren dat zij in het dagelijks leven vaak in verschillende steden te vinden waren: Theroux (46) werd het afgelopen jaar vaak gezien in New York, terwijl Aniston (49) het grootste deel van haar tijd in Los Angeles doorbracht.

Ook geruchten dat Brad Pitt, met wie Aniston vijf jaar lang getrouwd was, toenadering zou hebben gezocht na zijn scheiding van Angelina Jolie doen al langer de ronde.

Het acteurskoppel kreeg zeven jaar geleden een relatie en kondigde in 2012 hun verloving aan. Ze trouwden in 2015 en hebben geen kinderen.
:facepalm:
Welja, ze kijken ernaar uit zelfs. Echt, het wordt steeds gekker met die verklaringen. Als je die allemaal moet geloven houden de meeste sterren meer van elkaar als ze gaan scheiden dan tijdens hun huwelijk. Wat een poppenkast.
Nothing happens for a reason
Grey’s Anatomy-acteur Eric Dane gaat scheiden

Grey’s Anatomy-acteur Eric Dane en zijn vrouw Rebecca Gayheart gaan scheiden. „Na een samenzijn van veertien jaar hebben we besloten dat het beëindigen van ons huwelijk de beste beslissing is voor onze familie”, zegt de 45-jarige Dane in een verklaring tegen People.

„We blijven vrienden en zullen samenwerken als co-ouders voor onze twee prachtige dochters. Zij zijn het belangrijkste op de wereld voor ons. We hopen dat jullie onze privacy respecteren nu we in deze tijd naar een volgende fase in ons leven navigeren.”

Actrice Gayheart, bekend van films als Jawbreaker en Scream 2, vroeg de scheiding vrijdag aan bij een rechtbank in Los Angeles. Als reden voor de scheiding voerde ze onoverbrugbare verschillen op.

Eric en Rebecca zijn ouders van de zevenjarige dochter Billlie en de zesjarige Georgia. Gayheart geeft in de scheidingspapieren aan dat ze als ouders allebei de zeggenschap en de opvoeding van de twee meiden willen houden. Ook wil ze partneralimentatie
fashionvictim schreef:
16-02-2018 17:12
Nee, die zijn gescheiden omdat hij Angelina lag te palen. Jen wou helemaal niet van hem af, hij ging gewoon ordinair vreemd.
Ja, dan hoef je hem als vrouw toch niet meer terug?
Vreemd dat iedereen dat ‘hoopt’. Waarom? Omdat ze twee populaire sterren waren back in the days en een droomkoppel leken?
rvdlem schreef:
27-12-2017 22:52
Actrice Jelka van Houten ( 39) heeft een nieuwe liefde, collega Dook van Dijk (26). Ze spelen samen in de musical De Marathon. Jelka is gescheiden van leraar Koppe Koppeschaar met wie ze jarenlang samen was en een zoon en een dochter heeft.

Jelka is de nieuwe liefde van cabaretier Henry van Loon. Hij plaatste een foto van hen samen op Instagram met een ❤️.
Henry had ruim zes jaar een relatie met actrice Jennifer Hoffman met wie hij nu nog wel te zien is in De Luizenmoeder. Hun relatie duurde tot afgelopen zomer. Jennifer schijnt vrijgezel te zijn.
Actrice Melissa Drost (Sjors in GTST) en haar vriend acteur Lykele Muus ( De zaak Menten, Missie Aarde) hebben hun relatie beëindigd. Melissa meldde dit op Instagram. ‘We zijn geen geliefden meer maar blijven zielsverwanten en beste vrienden’
De twee ontmoetten elkaar in tijdens hun werk voor de musical Soldaat van Oranje. Ze zullen samen zorg blijven dragen voor hun dochtertje.
Kat von D trouwt voor tweede keer

https://www.telegraaf.nl/entertainment/ ... weede-keer

Kat Von D is wederom in het huwelijksbootje gestapt. De tattoo-artieste bekend van de realityshow LA Ink trouwde woensdag met Leafar Seyer, zanger van de rockgroep Prayers.

’Samen in leven en dood’, zegt Kat Von D over haar huwelijk met Prayers’ frontman Leafar Reyes
’Samen in leven en dood’, zegt Kat Von D over haar huwelijk met Prayers’ frontman Leafar Reyes

Op Instagram deelde de 35-jarige Katherine Von Drachenberg een foto van hun beider handen, inclusief trouwring en dezelfde zwarte nagellak. „Vandaag ben ik getrouwd met mijn zielsverwant, mijn tweelingziel en mijn beste vriend.”

Kat, die evenals haar kersverse echtgenoot in Mexico is geboren, sloot af met ’Juntos en vida y en muerte’, Spaans voor ’samen in leven en dood’. Het is de tweede keer dat ze zich in de echt heeft verbonden: eerder was ze getrouwd met tattoo-artiest Oliver Peck. Ook is ze verloofd geweest met realityster Jesse James en met producer deadmau5.
The Crown-ster Claire Foy en man uit elkaar

Triest nieuws voor Claire Foy en haar man Stephen Campbell Moore. De hoofdrolspeelster van The Crown gaat na vier jaar huwelijk scheiden van haar echtgenoot. De breuk komt een aantal maanden nadat Stephen een hersentumor heeft laten verwijderen. Dit meldt The Mirror.

Claire (33) en Stephen (40) leefden al een poosje gescheiden van elkaar. Toch denken ze als vrienden verder te kunnen gaan, zo laat het stel in een officieel statement weten: „We hebben het grootste respect voor elkaar en hopen op die voet verder te kunnen gaan.” De twee hebben samen een dochtertje, Ivy Rose.

Volgens vrienden kwam de breuk als een totale schok.„Dit zagen we niet aankomen na al hun jaren samen, maar het zijn twee geweldig lieve en leuke mensen, die vastbesloten zijn om alles netjes te houden wat betreft hun scheiding. Ze kwamen simpelweg tot de conclusie dat hun relatie niet meer werkte en dat het op deze manier beter is.”
rvdlem schreef:
18-02-2018 17:03
Jelka is de nieuwe liefde van cabaretier Henry van Loon. Hij plaatste een foto van hen samen op Instagram met een ❤️.
Henry had ruim zes jaar een relatie met actrice Jennifer Hoffman met wie hij nu nog wel te zien is in De Luizenmoeder. Hun relatie duurde tot afgelopen zomer. Jennifer schijnt vrijgezel te zijn.
Post is inmiddels verwijderd. Of het is alweer voorbij of besloten toch niet aan de grote klok te hangen.
anoniem_100387 wijzigde dit bericht op 27-02-2018 00:31
2.57% gewijzigd
Ik denk dat Jelka of Henry hier meelezen.
Vandaag heeft Henry toch weer een foto op insta geplaatst met Jelka + ❤️
Zangeres Maan de Steenwinkel (21) en dj Tony Junior (28) zijn aan het daten. Tony's vader, Toni Peroni, bevestigt dinsdag dat de twee een relatie hebben.

Ze is een wereldwijf; echt heel gezellig, heel leuk, warm iemand", aldus Peroni tegen Shownieuws. "Wij kennen haar natuurlijk al privé. En ze is oprecht, een gevoelig iemand. En het is heel gezellig om met haar uit eten te gaan. Er is een hele goede klik.”
Volgens Peroni hebben De Steenwinkel en zijn zoon elkaar via Instagram ontmoet, maar "weet dit niet zeker". Hij vertelt dat de twee elkaar afgelopen zomer voor het eerst tegenkwamen. "Tony moest ergens draaien en zij kwam als bezoeker."
gemini2009 schreef:
27-02-2018 19:22
Zangeres Maan de Steenwinkel (21) en dj Tony Junior (28) zijn aan het daten. Tony's vader, Toni Peroni, bevestigt dinsdag dat de twee een relatie hebben.

Ze is een wereldwijf; echt heel gezellig, heel leuk, warm iemand", aldus Peroni tegen Shownieuws. "Wij kennen haar natuurlijk al privé. En ze is oprecht, een gevoelig iemand. En het is heel gezellig om met haar uit eten te gaan. Er is een hele goede klik.”
Volgens Peroni hebben De Steenwinkel en zijn zoon elkaar via Instagram ontmoet, maar "weet dit niet zeker". Hij vertelt dat de twee elkaar afgelopen zomer voor het eerst tegenkwamen. "Tony moest ergens draaien en zij kwam als bezoeker."
En heeft Tony jr zelf ook nog een mening? Of is paps stiekem verliefd op Maan?
Er zijn foto’s opgedoken van Katy Perry en Orlando Bloom, samen op vakantie.
CharlotteAnnaSophie schreef:
27-02-2018 00:30
Ik denk dat Jelka of Henry hier meelezen.
Vandaag heeft Henry toch weer een foto op insta geplaatst met Jelka + ❤️
Jelka van Houten ging toch met een of andere Dook van Dijck (wie dat dan ook moge wezen)?
Nothing happens for a reason
Afbeelding

samen op city trip in Praag. Leuk hoor!
Het is nu ook officieel bevestigd (zegt de roddelkrant :P )
Maleficent schreef:
02-03-2018 09:39
Er zijn foto’s opgedoken van Katy Perry en Orlando Bloom, samen op vakantie.
https://www.pronto.com.ar/articulo/famo ... 74261.html

ya son novios otra vez
vertaling: Ze zijn al vriendjes weer
“I've learned that people will forget what you said, people will forget what you did, but people will never forget how you made them feel.” Maya Angelou.
Relatie Barbie voorbij!

Het persoonlijke leed voor Samantha de Jong, Barbie, blijft zich opstapelen. Nadat de blonde realityster zichzelf zeven weken geleden van het leven probeerde te beroven en vorige week haar kindjes met vader Michael naar Spanje zag vertrekken, is er nu een einde gekomen aan haar relatie met steun en toeverlaat Jordi.

Aan Shownieuws vertelt Jordi dat hij de negatieve berichtgeving niet meer aankan en daarom met Barbie de moeilijke beslissing nam om een punt achter hun relatie te zetten. „Ik ben er een beetje klaar mee, met de dingen die over mij worden gezegd. Het is klinkklare onzin. Samantha en ik hebben besloten om te stoppen, want het gaat niet werken. Het heeft onze relatie kapotgemaakt.”

De spierbundel, die de eerste dagen na Barbies ziekenhuisopname niet bij zijn vriendin werd toegelaten, geeft aan dat hij tot nu toe elke keer als zondebok wordt aangewezen. „Ik krijg zo veel negativiteit over mij heen, ik heb daar geen zin meer in. Helaas, ik had het niet zo gewild, maar het is voor ons niet weggelegd.”
Barbie vertelde onlangs nog aan Privé dat Jordi altijd voor haar klaarstond. „Jordi steunt me en van fans krijg ik veel kaartjes. Dat betekent zo veel voor me. Jordi is er in alles voor me geweest, dat was al zo toen ik hem ontmoette. ’Meisje, heb je zoveel wat er in je hoofd omgaat’, zei hij.”

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven