Entertainment alle pijlers

Verliefd, verloofd, getrouwd, gescheiden in Showbizznizz 3!

01-03-2017 21:20 3054 berichten
Alle reacties Link kopieren

Tijd voor een nieuw topic!
Stressed is just desserts spelled backwards
fientje1982 schreef:
05-02-2018 20:28
Zou hij vreemd zijn gegaan? ;)
In een ander topic las ik dat Pommeline nu een relatie heeft met Fabrizzio (die nu Temptation Island zit).

Hij was haar leidinggevende in de tattooshop :hihi:
Mejuffrouwmuis schreef:
06-02-2018 09:47
Wat een doos. Ze gooit zelf alle details over haar seksleven, haar geluk en het ongeluk van haar kinderen de wereld in en voelt zich vervolgens onbegrepen als mensen die het lezen daar een mening over hebben. Gutteguttegut.

Wat ze zei over de geboorte van haar dochter vond ik echt vreselijk naar tegenover haar zoons. In een mannenhuishouden voelde ze zich ontheemd, maar de geboorte van haar dochter was zo organisch. Wat?

Ik heb zelf een paar zoons en heb me nooit ontheemd gevoeld in ons mannenhuishouden. Ook vond ik de geboorte van mijn dochter niet organisch, maar net zo emotioneel als de geboorte van mijn zoons. Blijkbaar was het voor Suzanne heel belangrijk om een dochter te krijgen en is het geslacht belangrijker dan de persoon. Zoiets. Ik weet het niet, maar ik weet wel dat mijn man en ik "whut" zeiden toen ze het had over de organische geboorte van haar dochter.
WTF? Ik dacht dat ik inmiddels alle gekkigheid van dat mens wel had gelezen maar deze wist ik nog niet.
Ongelooflijk, wat een egocentrisch aandachtsorgel is dat toch.
Het ergste is nog wel dat die Peter Buwalda háár een schop heeft gegeven en niet andersom. Als het aan haar had gelegen was ze waarschijnlijk nog steeds bij hem geweest, verliefd en wel, tweelingzielen enzo. Wat kan jou het nou schelen dat je kinderen niet met 'm overweg kunnen joh.
Nothing happens for a reason
De relatie tussen Frank Masmeijer en Jaimy van Lent is voorbij. Met kerst zou de bom al gebarsten zijn en de blondine is helemaal klaar met de voormalig presentator. „Frank liegt alles bij elkaar. Hij is een narcist.”

Waar Masmeijer dan over liegt, wil Jaimy niet kwijt. Wel dreigt ze informatie over hem te onthullen. „Het is tijd dat hij het boetekleed aantrekt, want anders doe ik een boekje open. Als hij zelf over de brug komt en sorry zegt, dan laat ik alles rusten.”

Ook laat ze weten dat ze „respectloos” door hem behandeld is. „Hij heeft een kwaaie dronk en achter mijn rug om had hij bijvoorbeeld contact met andere vrouwen. Zoiets doe je niet bij iemand die je altijd heeft gesteund.”

Masmeijer laat zelf aan het AD weten zich niet te herkennen in het verhaal van zijn ex. „Het meisje is gepikeerd dat de relatie niet verder gaat. Ik vind het heel triest dat ze de media op deze manier opzoekt.”

Prive wist vorig jaar de relatie tussen Jaimy en de gevallen presentator te onthullen. Lang hield deze dus geen stand. Masmeijer kreeg vorig jaar acht jaar cel en een boete van 48.000 euro opgelegd voor zijn aandeel bij de invoer van een grote partij cocaïne via de haven van Antwerpen
Natuurlijk herkent hij zich niet in het verhaal :roll:
Afbeelding

Schattig stelletje, Chloe Moretz en Brooklyn Beckham
Stressed is just desserts spelled backwards
Leuke foto! Brooklyn lijkt me echt een leuke knul en Chloe is een plaatje.
Die zijn toch uit elkaar?
-Edit- weer bij elkaar, lees ik. Dat is toch allemaal niet bij te houden joh, al die knipperlichtrelatie’s :$
Maleficent schreef:
06-02-2018 09:12
Nou dat kun je zo niet schrijven hoor. :facepalm: Want ik heb weer een column gelezen over dat ze het zo vreselijk vond wat mensen schreven over haar op fora (dat was vast ook hier, want ze heeft voor Viva geschreven en er was hier destijds een verhitte discussie over haar). Dat het allemaal maar halve waarheden waren en uit het verband gerukt, terwijl mensen letterlijk uit haar columns hadden gequote die ze zelf geschreven had. Maar daar had ze het zoooo moeilijk mee gehad. :cry: tja, ik weet het niet, maar dan moet je misschien niet zelf alles de wereld in gooien. :frusty:
Ik heb jaaaaaren geleden een fittie met haar gehad hier.

Ik heb de docu ook gezien maar ik had eigenlijk voor het allereerst wel met haar te doen.
Am Yisrael Chai!
Maleficent schreef:
09-02-2018 15:08
Afbeelding

Oh, zijn die een setje? Wat schattig inderdaad!
Am Yisrael Chai!
En hoe lang gaat het duren voordat ze weer uit elkaar zijn?
Time for the real me to emerge, Possum! Get out the gladiolas!
In zijn programma Gordon Gaat Trouwen... Maar Met Wie? vond Gordon de liefde niet, maar inmiddels is hij helemaal hoteldebotel. Op Instagram showt hij zijn nieuwe vriend.

Zijn nieuwe verovering heet Kevin Bulgac. „De man waar ik dus al een tijdje heel gelukkig mee ben! Kevin Bulgac, je bent echt mijn kanjer”, schrijft Gordon bij een foto waarop ze samen te zien zijn.

Uit de hastags is af te leiden dat Kevin arts in opleiding is en dat hij in het Ter Gooi Ziekenhuis werkt. Hoe de twee elkaar kennen, is niet bekend.
anoniem_64d63a32ba724 wijzigde dit bericht op 12-02-2018 17:06
10.18% gewijzigd
Maleficent schreef:
09-02-2018 15:08
Afbeelding

Schattig hoor. Maar waarom willen die kinderen allemaal al vaste verkering... ga lekker backpacken of de vrijgezel uithangen
pearle schreef:
12-02-2018 11:04
Schattig hoor. Maar waarom willen die kinderen allemaal al vaste verkering... ga lekker backpacken of de vrijgezel uithangen
Die jongen is bijna 19, dat is toch niet zo'n rare leeftijd om verkering te hebben?
Ik ga er niet vanuit dat ze hun gouden bruiloft samen gaan redden hoor :P
Nothing happens for a reason
Die Anouk van Schie, wat een enorme trut.Kon Johnny niks beters krijgen nu hij haast had een moeder voor zijn kids te vinden?
fientje1982 schreef:
12-02-2018 10:21
In zijn programma Gordon Gaat Trouwen... Maar Met Wie? vond Gordon de liefde niet, maar inmiddels is hij helemaal hoteldebotel. Op Instagram showt hij zijn nieuwe vriend.

Zijn nieuwe verovering heet Kevin Bulgac. „De man waar ik dus al een tijdje heel gelukkig mee ben! Kevin Bulgac, je bent echt mijn kanjer”, schrijft Gordon bij een foto waarop ze samen te zien zijn.

Uit de hastags is af te leiden dat Kevin arts in opleiding is en dat hij in het Ter Gooi Ziekenhuis werkt. Hoe de twee elkaar kennen, is niet bekend.
Tja, als Gordon gelukkig wordt met een jongen die bijna zijn kleinzoon had kunnen zijn, mijn zegen heeft hij. Hoop oprecht dat ze hun 25-jarige relatie gaan halen (veel meer zit er niet in, denk ik, gezien de leeftijd en levenswijze van Gordon).
Gordon en Kevin Bulgac is alweer verleden tijd, Kevin hield er meerdere liefdespartners op na en maakte stiekem filmopnames tijdens pikante momenten.
Zielig voor Gordon :-(
FB van Gordon

Ik ben hevig geschrokken op de reacties op mijn samenzijn met Kevin Bulgac. Ik was de afgelopen maanden intens verliefd en hij ook op mij dacht ik en kon na de deceptie die mijn trouwshow met zich meebracht voor mii en voor de kijkers bijna niet geloven dat zo iemand als Kevin op mijn pad zou komen. Nu blijkt echter dat Kevin een dubbelleven leide en meerdere relaties onderhield met mannen en vrouwen. Sommige dames hebben aangifte gedaan bij politie omdat ze stiekem zijn gefilmd tijdens seksuele handelingen en de berichten hierover blijven binnenstromen. Ik herken niets van dit in de persoon waar ik gelukkig mee was afgelopen tijd en ben dan ook in shock dat iemand zo intens gemeen kan zijn. Ik kan niet geloven dat iemand die straks een dokterseed moet afleggen in staat is om zulke onetische dingen uit te halen met dames en heren die niets vermoedend instappen in een roze wolk van liefde. Ook al ben ik door de wol geverfd met alle teleurstellingen op het gebied van liefde komt deze toch wederom keihard aan. Het moedwillig iemand voorliegen en bedriegen is voor mij een karaktereigenschap die ik nooit zal accepteren naast mij. Ik blijf er ondanks allles in geloven dat op een dag alles goed komt. Ik wens alle betrokkenen veel sterkte en Kevin wens ik wijsheid en kracht toe want de liefde die ik heb gegeven zal hij moeten missen en die rijkdom is nu zijn grote armoede.
Gordon
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
Raar toch dat het nooit aan Gordon ligt. Hij kan wel vanalles naar buiten brengen over deze laatste grote liefde, maar klopt het ook?
pearle schreef:
12-02-2018 19:31
Raar toch dat het nooit aan Gordon ligt. Hij kan wel vanalles naar buiten brengen over deze laatste grote liefde, maar klopt het ook?
Er is filmmateriaal dus ik denk wel dat het klopt.
pearle schreef:
12-02-2018 19:31

Ik ben geen fan van Gordon, maar geloof hem wel in dit geval.
Gordon is allang passé. Zijn laatste hit dateert van minimaal 15-20 jaar terug, hij heeft zich nog een tijdje staande gehouden door bij te schnabbelen als panellid in allerlei shows en door zijn programma met Gerard Joling (wat na verloop van tijd ook strontvervelend werd) en meer heeft hij niet meer over het voetlicht te brengen. Het is gewoon een ouwe nicht die de afgelopen 15 jaar niks noemenswaardigs meer heeft gepresteerd, die weinig inhoud heeft en die elke 6 maanden wel een andere jonge blom versiert, die, naarmate hij zelf ouder wordt, makkelijk zijn kleinzoon kunnen zijn inmiddels. Waarom zo veel aandacht besteden aan dat persoon?
miedo schreef:
12-02-2018 19:11
Die Anouk van Schie, wat een enorme trut.Kon Johnny niks beters krijgen nu hij haast had een moeder voor zijn kids te vinden?
Hoezo is zij een trut?
pejeka schreef:
12-02-2018 19:21
Tja, als Gordon gelukkig wordt met een jongen die bijna zijn kleinzoon had kunnen zijn, mijn zegen heeft hij. Hoop oprecht dat ze hun 25-jarige relatie gaan halen (veel meer zit er niet in, denk ik, gezien de leeftijd en levenswijze van Gordon).

Nou nou 25 jaar. Maak er maar 25 uur van.
miedo schreef:
12-02-2018 19:11
Je kent ze persoonlijk? Wat heb jij tegen Anouk? Ze lijkt mij juist een hele leuke vrouw, ideaal voor Johnny.
Kwebbeltje91 schreef:
12-02-2018 20:13
Je kent ze persoonlijk? Wat heb jij tegen Anouk? Ze lijkt mij juist een hele leuke vrouw, ideaal voor Johnny.
nee, zag haar laatst bij koffietijd.
Vind haar niet bij hem passen.
Nietszeggend.Net als haar liedjes

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven