Probeert ex mij te raken ?
dinsdag 27 februari 2018 om 11:09
Goedemorgen,
Een tijd terug heb ik een topic geopend over dar mijn vriendin niet lekker in haar vel zat, na een opeenstapeling van irritaties etc hebben we er een punt achter gezet, ik vind haar nog steeds leuk. Nou heeft ze 3 weken na dat het uitgegaan is al sex gehad met een jongen die ik ook goed ken, hij heeft ze excuses al aangeboden en was dronken. Doet mijn ex dit om mij te raken ? Of hoe moet ik het zien.. ik hoop dat jullie wat licht kunnen schijnen op de situatie.
Een tijd terug heb ik een topic geopend over dar mijn vriendin niet lekker in haar vel zat, na een opeenstapeling van irritaties etc hebben we er een punt achter gezet, ik vind haar nog steeds leuk. Nou heeft ze 3 weken na dat het uitgegaan is al sex gehad met een jongen die ik ook goed ken, hij heeft ze excuses al aangeboden en was dronken. Doet mijn ex dit om mij te raken ? Of hoe moet ik het zien.. ik hoop dat jullie wat licht kunnen schijnen op de situatie.
dinsdag 27 februari 2018 om 22:03
Het probleem is dat we veel dezelfde vrienden hebben en vlakbij elkaar wonen, je komt elkaar dus vaak tegen. Dus je word constant met elkaar geconfronteerd.interrupted schreef: ↑27-02-2018 21:57Maakt dat nog uit? Als dat het geval is, is dat vrij wanhopig en daar wil je toch geen zin in hebben?
woensdag 28 februari 2018 om 00:22
woensdag 28 februari 2018 om 09:06
Dat is wel erg kort door de bocht. Het slijt vanzelf to. Ontloop even de dingen die kunnen. Over een paar weken/ maanden als je er overheen bent is het anders dan nu. Betrek dat gedoe met je vriend en haar niet op jezelf. Jullie samen werkt niet. Je vriend heeft zijn excuses aangeboden. Ook al vind maar de helft van de mensheid dat je niets met de ex van je vriend mag doen. Als je bij die helft hoort denk je dat het een wet is. Maar dat is niet zo. Weinig mensen vinden het direct heel erg leuk denk. Maar goed uit is uit. Ga leuke dingen doen en vergeet dit meisje!