Tomcat Tarot - eerste 3 mensen

01-03-2018 09:24 13 berichten
Hoi allemaal, voor de eerste drie mensen leg ik kaarten, het geven van feedback is verplicht.
Stel je vraag, en leg daarbij wel een beetje uit wat de situatie is.

Kloppen de kaarten van Tomcat
Alle reacties Link kopieren
Hoi,
Al 3 jaar bezig om zwanger te worden.
Binnenkort starten met ivf. Gaat het daar wel mee lukken?
Ik ben druk aan het solliciteren en heb ook en ben ook uitgenodigd voor een aantal gesprekken. Zit de baan voor mij ertussen?
Ik heb komende week een sollicitatiegesprek, als alles goed gaat krijg ik een vast contract bij mijn huidige werkgever. Die zekerheid zou ik fijn vinden, maar stiekem droom ik ook van een baan die beter bij mijn opleiding en interesses aansluit. Ik zou graag meer inzicht willen in waar ik me door zou moeten laten leiden: financiele zekerheid of de wens om mijn droombaan te vinden.
te laat dus...
anoniem_363465 wijzigde dit bericht op 01-03-2018 09:58
88.37% gewijzigd
Jammer. Toen ik typte stond er nog niks. Volgende keer beter.
anoniem_357023 wijzigde dit bericht op 01-03-2018 09:50
84.92% gewijzigd
Ik wil graag weten of er gezinsuitbreidibg komt
Sinds enkele maanden op zoek naar een baan wat nog niet echt wil lukken. Ben ik niet te kritisch? Moet ik niet te snel genoegen nemen met iets?
Word ik wel gelukkig van de keuze die ik ga maken?
twilight84 schreef:
01-03-2018 09:24
Hoi,
Al 3 jaar bezig om zwanger te worden.
Binnenkort starten met ivf. Gaat het daar wel mee lukken?
Kies zorgvuldig uit meerdere keuze's, dat is de invloed in het heden, verborgen invloed is gunstig, zou zomaar een meerling kunnen worden.
Zit er een financiële kant aan het verhaal? bij obstakel ligt er iets van wat extra geven, gulheid, vaak is dit materieel of financieel maar het kan ook zijn dat je meer met anderen bezig bent dan met jezelf..richt je in dat geval wat meer op jezelf in dit traject..dat mag best.
Het lijkt een traject waar je samen met anderen in zit, lotgenoten of vriendinnen die toevallig ook zwanger zijn/worden gelijk met jou.
Voor jezelf ligt er een kaart die romantische invloeden aanwijst, richt je op liefde, romantiek met je partner.

Volgens mij komt het wel goed.
Maanroosvis schreef:
01-03-2018 09:27
Ik ben druk aan het solliciteren en heb ook en ben ook uitgenodigd voor een aantal gesprekken. Zit de baan voor mij ertussen?
Solliciteren omdat je niet vind dat je genoeg ontvangt in je huidige baan?, geoefend en je hebt het gevoel klaar te zijn om te laten zien wat je kan, meerdere opties komen er voor je, maar ze zijn niet allemaal goed voor je, bekijk en beoordeel ze goed en dan weet je de juiste te kiezen.
Als obstakel..je moet nog even geduld hebben om te komen waar je denk te kunnen zijn..grijp nog even niet te hoog..
Neem je thuissituatie goed mee in je beslissing/keuze, een stabiele thuissituatie met genoeg financieen maar ook genoeg tijd voor anderen, richt je op een welvarend huis, niet puur op financiën.
Voor de toekomst is voorzichtigheid nodig, wees niet te snel van vertouwen, kijk het even goed aan voor je iets of iemand toelaat.

vel succes!
cerulli schreef:
01-03-2018 09:28
Ik heb komende week een sollicitatiegesprek, als alles goed gaat krijg ik een vast contract bij mijn huidige werkgever. Die zekerheid zou ik fijn vinden, maar stiekem droom ik ook van een baan die beter bij mijn opleiding en interesses aansluit. Ik zou graag meer inzicht willen in waar ik me door zou moeten laten leiden: financiele zekerheid of de wens om mijn droombaan te vinden.
Voor nu verwacht ik dat je de vaste baan krijgt, mar dat zal wel wat moeite cq strijd kosten..
Je dromen lijken niet helemaal correct, je hebt misschien de neiging om je droombaan fout in te schatten, mooier te maken dan het is.
Bekijk de zaken eens goed, oriënteer je of wat je als jouw droombaan ziet ook echt wel je droombaan is.
Het advies voor jou is om een transformatie in gang te zetten, radicaal van richting te veranderen, maar dit gaat ook wel gebeuren denk ik, de toekomst geeft aan dat je zelf ook gaat inzien dat de paden die je zover hebt bewandeld je geen voldoening meer gaan geven, je gaat zel realiseren dat je nieuwe paden zal moeten gaan zoeken.

Veel succes!
tomcat schreef:
01-03-2018 09:33
Kies zorgvuldig uit meerdere keuze's, dat is de invloed in het heden, verborgen invloed is gunstig, zou zomaar een meerling kunnen worden.
Zit er een financiële kant aan het verhaal? bij obstakel ligt er iets van wat extra geven, gulheid, vaak is dit materieel of financieel maar het kan ook zijn dat je meer met anderen bezig bent dan met jezelf..richt je in dat geval wat meer op jezelf in dit traject..dat mag best.
Het lijkt een traject waar je samen met anderen in zit, lotgenoten of vriendinnen die toevallig ook zwanger zijn/worden gelijk met jou.
Voor jezelf ligt er een kaart die romantische invloeden aanwijst, richt je op liefde, romantiek met je partner.

Volgens mij komt het wel goed.
Slik een meerling! Nou ja liever een 2ling dan helemaal geen een :)
Er is geen financiele kant in het verhaal. Een onverwachte grote bonus gekregen, dus financieel zit alles goed.
Ja een traject waar je samen in zit, of niet. Sinds we bezig zijn zijn er al 10 baby's om mij heen geboren. En weer 2 nieuwe personen zwanger...
We blijven positief, moet goed komen :)
tomcat schreef:
01-03-2018 09:43
Voor nu verwacht ik dat je de vaste baan krijgt, mar dat zal wel wat moeite cq strijd kosten..
Je dromen lijken niet helemaal correct, je hebt misschien de neiging om je droombaan fout in te schatten, mooier te maken dan het is.
Bekijk de zaken eens goed, oriënteer je of wat je als jouw droombaan ziet ook echt wel je droombaan is.

Het advies voor jou is om een transformatie in gang te zetten, radicaal van richting te veranderen, maar dit gaat ook wel gebeuren denk ik, de toekomst geeft aan dat je zelf ook gaat inzien dat de paden die je zover hebt bewandeld je geen voldoening meer gaan geven, je gaat zel realiseren dat je nieuwe paden zal moeten gaan zoeken.

Veel succes!
Hier leg je de vinger wel op de zere plek ;-). Of ik radicaal van richting zal veranderen weet ik niet, als het gaat gebeuren zal het niet vandaag op morgen zijn maar een geleidelijk proces. Met nieuwe paden zoeken ben ik al volop bezig, ik ben heel benieuwd waar dat toe zal leiden.

Bedankt!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven