Ijzergeur afscheiding zwanger
zaterdag 3 maart 2018 om 22:04
Ik ben er kort geleden achtergekomen dat ik zwanger ben. Het was natuurlijk even schrikken want het was super onverwachts omdat het nog maar de eerste ronde was, had niet verwacht dat het al zo snel raak kon zijn na 6 jaar lang de pil te gebruiken. Ik was 3 dagen overtijd en de test was positief. Natuurlijk ben ik heel erg blij!
Nu heb ik wel iets waar ik me erg veel zorgen om maak.
Ik heb hele erge menstruatiekrampen, heel erg zere borsten(soort spierpijn) vooral aan de zijkanten en hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak, ijzergeur afscheiding.
Zou het dan toch kunnen dat mijn menstruatie alsnog door komt of dat er een miskraam op komst is?
Ik hoop echt dat alles gewoon goed blijft gaan maar ik word hier allemaal erg onzeker van.
Hopelijk krijg ik meer duidelijkheid.
Groetjes
Nu heb ik wel iets waar ik me erg veel zorgen om maak.
Ik heb hele erge menstruatiekrampen, heel erg zere borsten(soort spierpijn) vooral aan de zijkanten en hetgeen waar ik me het meest zorgen om maak, ijzergeur afscheiding.
Zou het dan toch kunnen dat mijn menstruatie alsnog door komt of dat er een miskraam op komst is?
Ik hoop echt dat alles gewoon goed blijft gaan maar ik word hier allemaal erg onzeker van.
Hopelijk krijg ik meer duidelijkheid.
Groetjes
zaterdag 3 maart 2018 om 22:19
Ja, die menstruatiepijn had ik ook! Is je baarmoeder die aan het groeien is. Dat kan zelfs gepaard gaan met licht bloedverlies. En niet schrikken wanneer je borsten géén pijn meer doen na een maand of twee, dat hoort er ook bij.
Spannend hè, dat eerste trimester, niks aan. Nog een anderhalve maand volhouden, na de termijnecho wordt het steeds leuker!
Spannend hè, dat eerste trimester, niks aan. Nog een anderhalve maand volhouden, na de termijnecho wordt het steeds leuker!
anoniem_356008 wijzigde dit bericht op 03-03-2018 23:17
Reden: Ik bedoelde termijnecho
Reden: Ik bedoelde termijnecho
20.93% gewijzigd