Wordt 2008 ons jaar?

31-12-2007 15:06 13438 berichten
Alle reacties Link kopieren
mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Hills Hills boy! 22 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009

mama uitger j/m opmerkingen Mimpje27 mrt ? VERLOF! Jobje1 juni ? 18 mrt vlos Missc18 aug 19 mrt vlos WIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Rossianov 0729 mrt22 maart 1e prik Floortjejan 0831 mrtnog even geen MMM Ann17 aprGorgijan 071e IVF poging, 27 mrt echo
michigan lekker even in bad. en heel verstandig om het filmpje niet te kijken. ben erg benieuwd wat de nacht gaat brengen
mooie foto op de mail...
rossia je hebt vakantie!!!!
Hee meiden, ik heb wederom weer niet veel tijd gehad vandaag. Net weer een kraambezoekje achter de rug. Wel leuk al die belangstelling, maar ook vermoeiend.

Ik ben nu alweer vergeten wat er geschreven is. Even kijken wat ik onthouden heb:

Natuurlijk Michigan! Wow meid, al 4 cm!! Daar heb ik gelukkig niet zo lang voor moeten puffen als sommige andere meiden, maar er waren toch wel een paar uur flinke pijnlijke weeen aan vooraf gegaan. Toen ik 4 cm had was onze kleine er 4,5 later. Maar dat zit er bij jou nog niet in, zo te horen. Mocht het gaan gebeuren vannacht, heeeeeel veel succes! En hou ons op de hoogte natuurlijk!

Gorgi, nu dus eindelijk een datum in zicht. Ik duim voor jou en hoop ook dat vrijdag de 13e jou geluk gaat brengen!

Mimpje, goed dat je even een stapje terug doet. Dat zal die kleine van jou ook goed doen. Ik had trouwens 1 pakje maat 50 en de rest groter. We hebben toch ruim een maand met maat 50 gedaan, al is ze niet al te klein. Maar zoals OGG zegt: je kunt makkelijk de mouwtjes omslaan enzo. Met sokbroekjes is het wel wat lastiger. En anders Mimpje-man naar de winkel sturen, no problemo!

Ik weet niet of ik het filmpje wil zien... Moet er nog even over nadenken...
JOEHOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE VAKANTIE!!!!!

Ik ga nu even snel boodschappen doen en mijn tas pakken... Hoop later nog even op iedereen te reageren.

XX

Michigan; Pfffffffffffffff Pfffffffffffffffff
Rossia alvast een hele fijne vakantie!!! geniet ervan!! Ik hoop voor jullie dat het de laatste sneeuwvakantie is met z'n twee!!!

X
Shit. Had ik het maar niet gedaan.... heb net toch het filmpje van Arc bekeken. Ik heb er buikpijn van en de tranen rollen over mijn wangen. Nu zou ik zo graag willen dat Veraman er was... Ik ga even mijn meisje uit bed halen....
erg he vera? ik zit ook weer met meisje op schoot...kon haar niet langer dan 5 minuten laten huilen in haar bedje. heb haar opgehaald en lekker in een dekentje gewikkeld op schoot genomen. nu slaapt ze lekker tegen me aan
Ik heb 20 seconden van het filmpje van Arc gekeken en bewust de pagina weggeklikt. Voelde me na 20 seconden al helemaal naar worden dat ik maar niet verder heb gekeken .

Michigan, succes vannacht!

Rossia, helehelehelehele fijne vakantie! Geniet ervan!

Ik ga lekker bankhangen , fijne avond!
Rossia!! Heeeeeele fijne vakantie meid! Geniet van de sneeuw en hopelijk ook van de zon en van Rossia-man en... we zullen aan je denken, rondom je NOD!!

Ellein, spannende nieuwe avatar!

Teddy, wat een mooie foto op de mail... geweldig, een echte overtuigende glimlach. Super!!

Hier wel wat toenemende buikpijn maar heel heftig is het allemaal nog niet. We zien wel wat de nacht gaat brengen! De dienst van de vlk is eind van de middag overgenomen, degene die dienst heeft belde toen straks, dat ze voor opleiding vanavond iets verder weg is en of ik het idee had dat ze wel kon gaan. Heb haar gewoon laten gaan (zo spannend is het hier nog niet!) en afgesproken dat ik wel iets eerder ga bellen mocht het nodig zijn, zodat ze wat meer tijd heeft om hier te komen.

Ga me op de bank nestelen met Mich-man, een grote pot en - lekker stom - X-factor!
Trouwens Ellein, ik hou het geloof ik vooralsnog op heer-lijk hel-der char-don-nay
Shit nee, het lukt me niet meer om op iedereen te reageren. Ben moe en ga mijn bedje in. Morgen vroeg dag voor de lange autorit.

Iedereen een heel fijne week en vooral Michigan, pfff pfff pfffff heer-lijk hel-der char-don-nay !! Ik denk aan je en een hele voorspoedige bevalling!! Ik verwacht mooie foto's als ik terug kom. Doe je best.

Als er wat te melden is omtrent mijn nod dan zoek ik een manier.

Fijne week allemaal!!!!!!!
rossia heel veel plezier! geniet van de laatste vakantie met z'n tweetjes!
Goedemorgen! Even een korte update voor ik mijn bedje weer in duik. Hier nog steeds niet heel veel actie helaas.... heb vannacht erg warrig geslapen, buikpijn maar ook onrust in mijn hoofd hielden me wakker denk ik. Ik heb ongeveer elke 10/12 minuten een harde buik/verkramping in mijn buik met wat pijn, maar eigenlijk durf ik het niet eens een wee te noemen want zoveel pijn doet het nog niet. Ik heb het gevoel dat het door zitten en lopen eerder toeneemt en door liggen juist afneemt maar weet het niet zeker. Heb nu even de katten eten gegeven en ga toch nog maar even terug naar bed, beetje lezen ofzo. We zien wel weer wat de dag brengen gaat!!

Zijn jullie weer op de hoogte Tot later!
michigan klinkt toch alsof het een beetje begonnen is hoor. Maar ja je weet maar nooit natuurlijk. Lekker uitrusten.

hier een lekkere nacht gehad. 23.30 - 4.30 - 8.00

nu eerst maar een ontbijtje...
Hee Eilleen,

In het schem staat volgens mij een foutje. Ik heb niet mijn 7e IUI. Ik ben bezig met mijn 1e IVF-poging.

Michigan: succes met de laatste loodjes!!!

Gr,

Gorgi
hhhmmm Michigan er is dus wel iets gaande, maar schiet nog niet echt op zeg maar..... Sterkte ermee!

Hier ook een redelijke nacht. Kleine man komt snacht met heel veel lawaai, maar drinkt dan ontzettend slecht. Wat ons dan weer beetje frustreerd, omdat we dan denken dat hij weer heel vroeg voor de volgende voeding komt, maar dat viel dus hartstikke mee.... Tja hij zal t zelf wel weten of hij honger heeft of niet...

Goed ga zo ff boodschappen doen.
Michigan, ik ging even snel spieken of er al wat gebeurd was, maar niet dus... Ik kom vanavond wel weer even kijken. Vandaag een dagje samen met man en kind.. eindelijk!!

Vannacht was qua kleine super. Om 0:00 laatste voeding (was niet veel, want ze sliep half) en daarna weer om 6:55. Probleem alleen is dat mijn borsten het niet snappen. Ze stonden echt op springen. Ik had al doekjes in mijn bh gedaan. Die waren kletsnat, net als mijn shirt en matras... Toen ik de doekjes weghaalde spoot de melk eruit. Tips?

Natuurlijk kan ik kolven of de kleine wakker maken, maar dan komt het volgens mij nooit meer goed. Dat eerste heb ik overigens wel gedaan om de spanning eraf te halen.

Michigan, succes meid!!! Pff pff pff

Rossia, je leest dit vast niet meer maar een fijne vakantie!!!
jeetje vera wat een productie. zou inderdaad niet tussendoor gaan kolven of aanleggen, daarmee hou je het alleen maar in stand. Misschien wel na de laatste voeding leegkolven? maar ja das ook weer zo'n goede op dat tijdstip. Misschien is het ook een kwestie van wennen voor je borsten. Als je dit een tijdje volhoudt wordt het waarschijnlijk wel minder omdat je dan een voeding afbouwt. Maar ben geen deskundige...

fijne dag met vera-man. Jammer dat het weer niet echt meewerkt.
Michigan, nog steeds niet echt doorgezet dus wie weet wat de dag nog brengt!

Teddy, teddyman komt alweer bijna thuis

Vera, geen tips. Bij mij spuit het niet zo hard. Ik zou niet gaan kolven. Je borsten passen zich met een paar dagen wel aan aan de vernieuwde "vraag". Ik verwacht dat het vanzelf wat minder wordt. Kun je er geen flesjes onder binden? Dan heb je meteen weer wat voor in de vriezer .

Rossia, genietze van de vakantie!

Hier knallende koppijn. Alles zit vol ga zo eerst maar even stomen.

Fijne dag meiden
Ohhh Michigan, spannend zeg!!! Het klinkt op zich wel alsof er iets bezig is... Met een beetje gelk zet het vandaag goed door en houd jij (misschien vanavond nog?!) je kleintje eindelijk in je armen!

Vera, ik had ook zo'n stuwing/natte plekken toen mini opeens niet meer 's nachts kwam. Na een paar nachten een nat bed was dat gelukkig weer voorbij. Je borsten passen zich uiteindelijk gewoon aan aan de vraag van je mini.

Ellein: beterschap!

Rossia: fijne vakantie!
michigan hoe is het nu?
Tralalala! Gaat nog steeds iets te goed hier hoor! Veel harde buiken, elke tien minuten wel een flink zere buik maar trekt ook rap weer weg en toenemen doet het niet. Kortom; we doen gewoon alsof het een dag als alle anderen is. Niet te druk, maar wel gewoon even boodschappen doen, beetje huishouden en dat soort dingen. Misschien ga ik zo maar weer in bad. Er is absoluut iets gaande van binnen maar tja, doorzetten doet het niet!! Ben wel heel benieuwd of al dit gerommel ook de ontsluiting nog verder doet toenemen of dat dit ook stil staat. Heel smerig (niet doorlezen als je een zwakke maag hebt) maar ik verlies wel steeds enorme stukken slijm en bloed. Dacht echt na 1 keer: oh, dat was de slijmprop - maar dan verlies ik elke keer weer opnieuw een slijmprop geloof ik Is echt smerig!!!

Goed, na dit opwekkende detail zal ik jullie even niet meer lastig vallen. Ga nu eerst een pot thee zetten. Moet zeggen dat we allebei heel rustig zijn, op zich maken we ons er niet druk om - het gaat echt 1 dezer dagen wel gebeuren en het komt als het komt.... maar al die telefoontjes en vragende mensen.... ik word het zó zat om de hele tijd te moeten zeggen 'nee, nog niks inderdaad, het rommelt maar er gebeurt nog niks' bla bla bla. Dus als jullie nog leuke reacties als commentaar weten, ik hou me aanbevolen
toch een maartbaby dan michigan, of het moet nog in een stroomversnelling komen natuurlijk. Geniet van de thee een de wee-loze uren.
Michigan, het komt wel steeds dichterbij, maar daar koop je ook niks voor . 1 maart, ook een mooie datum! Pffff pffff zet hem op meid!

Teddy, is teddyman alweer terug? Hoe heeft hij het gehad?

Ik heb van 2 tot 6 geslapen (toch handig dat ik de middagvoeding niet meer zelf geef ). Zo'n enorme hoofdpijn en bij nader inzien dus ook enorm slaapgebrek. Dan vind ik het ook niet zo gek dat ik niet over de verkoudheid heen kan komen. Net was de hoofdpijn weg maar hij is alweer terug . Kijken wat vannacht brengt......

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven