Zwanger worden ronde 12+ (+MM)

18-07-2016 10:57 2620 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hier gaan we verder met deel 2 van het topic zwanger worden ronde 4+!

Iedereen kan meeschrijven die heel graag zwanger wilt worden, maar helaas al (veel te lang) bezig is.

De titel zegt het al, 12 maanden+ en/of medische molen.

Linkje naar: Deel 1!
Naam Leeftijd (v/m) Gestart Status NOD Bijzonderheden
Samoa_ 34/34 Juli 2015 12x clomid, 6x IUI, ICSI poging 1 mislukt. Primolut tm 23 okt, decapeptyl va 20 okt, Gonal 225 EH va 1 nov, FM 8 nov - Geen oorzaak gevonden
Tinkerbell1233 25/27 Augustus 2015 Vriend slechte kwaliteit zaad - IUI traject 31mei BBZ 'Nov16 (iui2)
Mariskam198 31/33 Oktober 2015 Februari 2017: geopereerd verklevingen, rechtereileider verwijderd - -
Groenebroek 33/32 Ronde 38 MMM tijdelijk stop gezet - -
Lauwie 27/28 Ronde 14 Testosteron supplementen voor man, anders over een paar maanden starten met ICSI-traject 3-5 Slechte zaadkwaliteit
Pollewop 28/29 Okt 2015 4e ronde IUI-D, 3x 150mg clomid, nu puregon! 28-10 PCOS & azoospermie. Tese mislukt. Door met donorzaad
Vanessakusje1987 30/42 - - - -
Elianora 29/30 jan 2016 8e ronde met Clomid & 1e ronde met Menopur - PCOS en moeilijk te stimuleren

Er is altijd ruimte voor nieuwe meeschrijvers!

Uilenkopje & Spurr: we hebben jullie al geruime tijd niet op het forum gezien, daarom hebben we jullie uit de tabel gehaald. Jullie zijn natuurlijk altijd meer dan welkom om weer mee te schrijven!
moderatorviva wijzigde dit bericht op 31-12-2020 11:12
Reden: ww verwijderrd ivm misbruik account
36.97% gewijzigd
Hi lieverds, wilde ook hier even laten weten dat ik een positieve test heb, ik ben zwanger! ❤️
Het voelt nog onwerkelijk en we zijn voorzichtig heel blij. We hopen met heel ons hart dat het deze keer goed zit! 🍀🍀🍀
All you need is faith, trust and a little bit of pixiedust.
Jaaaaaaaaaaaaaa gefeliciteerd Tinkerbell. Het is je zo gegund :cheer:
Tinkerbell!!!! :yes: :cheer: :cheer2: wat een fantastisch nieuws!!! En dat zo net voor kerst! Ohhhhh mooiste kerstcadeautje ever!!! Ik ben zo blij je berichtje te lezen! Ik snap dat het nog heeeeeeel onwerkelijk is, dat zal ook nog wel even zo blijven!! (Verplicht jezelf absoluut niet non stop op een roze wolk te zitten.... na zo’n zwaar traject en geschiedenis mogen er ook angst gevoelens zijn). Maarrrrrrrrr ik ben mega mega blij voor je! Een positieve test, zwanger....... ohhh ik weet niet wat ik moet zeggen anders dan YES!!! Het is je gegund lieverd!
Jaaaa Tinkerbell van harte!! Duim voor jullie dat het goed zit en blijft!!!!!!!
Thanks voor de superlieve reacties, lieve lieve schatten! ❤️ Volgende week vrijdag mag ik komen voor een echo, ik ben dan 6+1 en dan gaan ze kijken of de zwangerschap zich op de juiste plek ontwikkelt, dus dat word spannend!
Voor de meiden die hier af en toe nog lezen wil ik even zeggen:
De allerbeste wensen voor 2018! Ik hoop dat het jullie veel mooie dingen mag brengen, in goede gezondheid! 🎉❤️
Ik kom even uit de meeleesstand..

Van harte gefeliciteerd Tinkerbell!! Hopeljk is alles goed! Geweldig nieuws!
Every day is a new beginning. Take a deep breath en start again..
Thanks Juul! Echo was goed met 6 weken, hartje klopte zelfs al! Nu duimen dat alles goed blijft gaan!

Groenebroek hoe gaat het met jou?

Wolkje lieverd ik heb je even geloept :sherlock: en lees dat je voor de kerst al bevallen bent, van harte gefeliciteerd meid!! 💙💙 Wel een heftige bevalling zo te lezen?? Hopelijk ben je er weer een beetje boven op en kan je er met volle teugen van genieten!!
Gefeliciteerd Tinkerbell!

Heel spannend en fantastisch nieuws!
Hallo lieve meiden. Ik weet dat hier niet meer geschreven wordt, maar volgens mij wordt het nog wel gelezen. Ik wilde jullie laten weten dat net voor kerst mijn man ik en trotste ouders zijn geworden van twee prachtige gezonde jongens. Helaas heb ik veel complicaties gehad tijdens de zwangerschap, dus moet nog even herstellen (vandaar ook mijn hele late bericht, ben geleefd de afgelopen maand, dus niet online geweest.) maar het belangrijkste is dat het goed gaat met onze mannen. We genieten enorm van ze, en ik ben iedere dag dankbaar dat het gelukt is om zwanger te worden. Ik blijf voor jullie ook duimen op een wonder!!!!

Tinkerbell, hoe gaat het met jouw zwangerschap? Ik ben heel benieuwd!
Hee lieverd, als eerste nogmaals van harte gefeliciteerd! 💙💙
Ik hoop dat het geen hele ernstige complicaties waren?! 😮
Gaat het inmiddels wel weer beter?

Met mij goed, ben nu 9+3 weken zwanger. Heb momenteel mn 2e blaasontsteking in 2 weken te pakken dus dat is wel helemaal ruk. Daarbij ook bacterie in de blaas dus ik wacht ook nog op uitslag van een kweek. Maar voor de rest voel ik me goed! Niet misselijk geweest, af en toe een beetje weeiig maar thats it. Wel veel moe maar dat vind ik helemaal niet erg. Het gevoel van dankbaarheid overheerst nog elke dag alles!
Vrijdag ben ik 10 weken en krijg ik ein-de-lijk (!!!) weer een echo. De laatste (en eerste) was met 6 weken dus hoop gewoon heel erg dat alles nog steeds goed gaat.
Zal hier af en toe nog eens updaten!

Check je af en toe nog eens in om te vertellen hoe het met jou en de mannen gaat?

Groenebroek hoe is het met jou lieverd? 😘
Hoi meiden, ik weet niet of iemand deze update nog gaat lezen maar wilde even laten weten dat alles goed gaat hier! Vandaag 14+3 weken zwanger! Heel bijzonder nog steeds..

Groenebroek ik ben in het bijzonder ook heel benieuwd hoe het met jou gaat.. ik hoop dat je dit leest 💋
Tinkerbell wat fijn!! :hug:

Hier geen veranderingen.
Nieuwe huis bevalt prima en we zijn vol op aan de klus (en vinden dat leuk!)
Niet zwanger, ook geen miskramen gehad.
Wel netjes 35kg afgevallen en fysiek in topconditie voor zover dat mijn met ziekte mogelijk is. Cyclus is nu netjes 28 dagen (enkele keer 29) en ovu nog steeds rond dag 18/19.
Ga nu toch binnenkort maar weer eens een afspraak in het ziekenhuis plannen eigenlijk om in eerste instantie alleen te horen wat eventueel onze mogelijkheden nu verder nog zijn. Vanaf daar maar weer verder.
Groenebroek wat fijn om van je horen. Helaas nog steeds niet zwanger. Wel fijn aan het klussen dus. En wat knap dat je zo goed voor jezelf zorgt!!
Als je al in de appgroep wil...... Wees welkom :bigkiss: .

Hier ook nog steeds niet zwanger. Afgelopen jaar 6 mislukte IUI-D gehad. Bij ronde 5 kregen we te horen dat er een leveringsstop zat op het donorzaad vanuit Duitsland, dus dat we niet verder konden.
We hebben besloten om zelf naar Duitsland te gaan. Hier hebben we een 1e gesprek gehad en is mijn bloed onderzocht. Hieruit bleek dat ik te weinig vitamine D heb en te weinig mannelijke hormonen. Ik slik nu extra vitamines en metformine. Ook wilde ze graag een micro TESE uitvoeren. Afgelopen vrijdag is vriendlief geopereerd, maar dit heeft helaas geen zaadcellen opgeleverd. Het wordt dus IVF met donorzaad. In april hebben we weer een afspraak staan in Dusseldorf.

Tot zo ver mijn update haha.
Groenebroek leuk je weer eens te horen! Jezussss, 35kg afgevallen?! 😱 wat ontzettend knap zeg!!
En ook fijn dat het huis en het klussen goed bevalt! Jammer dat het nog steeds niet gelukt is.. ik hoop dat het ziekenhuis je verder kan helpen! Eventueel Duitsland zou je ook kunnen overwegen, daar testen ze op veel meer en komen ze vaak wel achter kleine dingen die de oorzaken van de uitblijvende zwangerschap zouden kunnen zijn.. Samoa heeft ook eens een telefonisch consult gehad, zou je ook nog eerst kunnen proberen!
Mocht je je willen aansluiten in de appgroep, ben je van harte welkom! Is erg gezellig hihi. 😘
@Tinkerbell fijn om te horen dat het zo goed gaat! Willen jullie het geslacht weten?

@Groenebroek 35 kilo!?! Jeetje wat knap. Hopelijk wel een werkende CV bij het klussen met dit weer. Ik hoop dat het ziekenhuis wat voor jullie kan betekenen. Veel geluk in het nieuwe huis!

@Pollewop balen van de IUI-D. Ik lees op de rest van het forum positieve verhalen over Duitsland! Mag je een deel van de behandeling wel in een Nederlandse IVF kliniek doen? Ik dacht dat een aantal klinieken een soort samenwerkingsverband hadden met Duitsland.

Bij ons is het eat, sleep, poop, repeat. Ik begin over een paar weken weer met werken.
Ik lees hier nog steeds, of lezen, kijk in hoopvolle afwachting van positieve berichten, die blijven helaas alleen uit zo te zien. Pollewop, wat heftig allemaal.... ik had zo gehoopt dat je met het donorzaad snel zwanger zou zijn... wat moeilijk dat jullie nu alsnog ivf traject ingaan.

Groenebroek, 35 kilo!! Jeetje!
En een regelmatige cyclus, dat zou toch beloond moeten worden met een mooie zwangerschap....

Tinkerbell, ruim 14 weken alweer! Fijn! Dan zitten de eerste belangrijke weken er op!!! Hopelijk kan je echt genieten nu. Ik kan Ibmiddels zeggen, alle clichés kloppen, vooral dat het ‘achteraf’ allemaal zo snel voorbij gaat...

Ben heel benieuwd hoe het met de rest is. Samoa? Lauwie?

Maanroosvis, Klinkt zoals het moet zijn ;-) gaat het goed met je kleine?
Update van onze kant: momenteel bezig met de 2e ronde ICSI. 1e ronde met gonal f -> 9 follikels, maar 2 eitjes, 1 bevruchting, geen cryo's.

Nu sinds een week begonnen met menopur ipv gonal f. Morgen eerste controle voor hoeveelheid follikels. Veel meer last van bijwerkingen sinds 3 dagen dan ik me kan herinneren van de 1e cyclus, dus proberen de moed er in te houden!

Leuk om jullie berichtjes te lezen!
En jeetje.. 35 kilo. Wat ontzettend knap.
@Wolkje het gaat hier goed. Ze is erg beweeglijk en gaat het liefst nooit meer slapen.

@de rest leuk dat er weer eens een update was. Het is al een tijdje zo rustig hier.

@Vanessa hoe is het met jou? De laatste keer dat ik je op het forum tegen kwam zat de baby nog aan boord.
Knuffel voor jou Groenebroek!

Hier alles goed!!! 22-2 is ons kleine meisje geboren na 33.1 wk.
Ze maakt het prima!
Vanessakusje1987 schreef:
10-03-2018 23:40
Knuffel voor jou Groenebroek!

Hier alles goed!!! 22-2 is ons kleine meisje geboren na 33.1 wk.
Ze maakt het prima!
*breekt even in*

Gefeliciteerd!!!!! :redrose:
Ik heb vanaf de zijlijn zó aan je gedacht.

De rest van de dames ook heel veel geluk, sterkte of succes.

*breekt weer uit*
Vanessa en Maanroosvis wat geweldig dat jullie wondertjes het goed doen.
Die van Wolkje ook, neem ik aan? Zal wel heel druk zijn met twee kleintjes!

Pollewop al in Dusseldorf geweest?
En Lauwie jij al nieuws?

Die 35kilo zat er onder andere aan (30kilo iig) door gebruik van Prednison. Toen ik daar eenmaal helemaal vanaf was ging afvallen veel makkelijker. Niet meer de hele dag trek hebben, was een verademing. Verder dus veel beweging van klussen erbij en toen vlogen de kilo's er af. Probeer nu toch nog weer 5 kilo aan te komen, want met een kleding maat meer (nu 36/38 wil naar 38/40) zit ik voor mijn gevoel wat beter in mijn vel.

Verder inmiddels al weer 2x ongesteld geweest.

Ook onlangs bij de cardioloog k** nieuws gehad.
We hebben het moeilijke besluit genomen om te stoppen met het proberen te krijgen van kinderen.
De kans dat een kindje (mocht het ooit lukken) wellicht onze 5 chronische ziektes erft, is voor al die ziektes meer dan 50% kans.
We hebben afgesproken, hier over een paar weken opnieuw over te praten, omdat nu wellicht overvallen door emoties die keuze hebben gemaakt. Over een paar weken is de heftigheid er hopelijk wat af.

Ivm mijn inmiddels enorme herkenbaarheid kan het zijn dat ik over een paar dagen wat info uit deze post verwijder.
(13-4 post aangepast ivm herkenbaarheid)
groenebroek wijzigde dit bericht op 13-04-2018 12:30
30.50% gewijzigd
Jeetje groenebroek wat ontzettend heftig. Ik zal niet teveel quoten maar ik lees erg veel verliezen op dit moment. Ik kan me voorstellen dat jullie leven dan even op z'n kop staat. Wat een moedig en vooral rationeel besluit hebben jullie genomen. Het lijkt mij erg goed om zoals je zegt de zaken over een tijdje opnieuw te bekijken.

Ik weet niet of je er wat aan hebt. Ik heb een tijdje terug de gele wereld van Albert Espinosa gelezen. Ik vind het zelf een erg mooi boek. In één van de hoofdstukken schrijft hij over verlies. Hij zegt dat verlies positief is en je daar altijd winst uit haalt. Het kan soms even duren voordat je erachter komt wat dat dan is. Je zult wel denken komt die zweverige aan met haar boeken. Misschien het allerslechtste advies ever maar misschien heb je er wat aan. Het heeft mij al een paar keer goed geholpen en soms pas na een tijdje.

Voor nu een hele dikke knuffel :hug:
Groenebroek wat een ontzettend verdrietig bericht. Ten eerste een ontzettende klap betreft je man en de gevolgen hier van en ten tweede de ontzettend moeilijke keuze die jullie hebben gemaakt. Nav je uitleg kan ik begrijpen dat jullie deze keuze hebben gemaakt maar wat een moeilijke beslissing.. Ik weet even niet wat ik kan zeggen tegen je, wat recht doet aan het enorme verdriet wat je ongetwijfeld voelt voor de 2 zware tegenslagen.
Ik hoop dat het met je man zo goed als mogelijk komt en dat jullie verdriet met de tijd zal slijten. Ik wens jou en je man al het goeds toe, jullie zijn 2 bikkels!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven